Geen details meer in MyProximus

MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: 25 Sep 2007
Locatie: Berlare (O-Vl)
Bedankt: 84 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer

Geen details meer in MyProximus

Berichtdoor MarkDM » 05 Jul 2017, 11:52

Onze factuur komt rond de 12e v/d maand. We zijn nu de 5de van de nieuwe maand. Waar kan ik het verbruik van vorige maand raadplegen ? Voor mobiele data is dat niet voorzien. Enkel de lopende maand. Ook geen detail meer over gebelde nummers. Geen historieken.
Ik moet dus 2 weken wachten voor meer info.
Vroeger haalde ik alle details uit MyProximus: dataverbruik per maand, sms-jes, gesprekken. Nu niets meer.
Ze lokken het uit dat je overstapt naar een low cost operator met minder service: ze geven zelf ook geen service meer.
Mijn dochter is thuis gekomen en zegt dat ze de voorbij weken smssen gekregen heeft over verbruik buiten bundel. Maar ik kan niets raadplegen voor de afgesloten maand juni. Pff.
Voip: Edpnet/Voiptiger/Weepee met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra/Dvb-t op Xtrend met Open-Pli

Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 369
Lid geworden op: 02 Jan 2005
Bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 232 keer

Re: Geen details meer in MyProximus

Berichtdoor Sparky » 05 Jul 2017, 12:35

Dataverbruik van de afgelopen maanden kan je terugvinden onder:
MyProximus > Tab Verbruik > Onder betreffende GSM nummer: Meer details over uw verbruik > Mijn belkrediet en extra kosten nakijken > Nummer selecteren, periode aanduiden en je krijgt een overzicht.

Een overzicht van de gebelde nummers vind ik ook niet terug.

MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: 25 Sep 2007
Locatie: Berlare (O-Vl)
Bedankt: 84 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer

Re: Geen details meer in MyProximus

Berichtdoor MarkDM » 05 Jul 2017, 12:54

Ja, zo juist kon ik daar geen nummer selecteren in die lijst. Na heraanloggen lukt het wel. Bedankt.
Dat was dus het probleem.
Maar het zijn toch nog veel minder details dan vroeger.
Voip: Edpnet/Voiptiger/Weepee met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra/Dvb-t op Xtrend met Open-Pli

marcvt63
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 06 Mar 2016
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Geen details meer in MyProximus

Berichtdoor marcvt63 » 05 Jul 2017, 13:27

kan men paswoorden in myproximus veranderenN
of nickname?


Terug naar “Proximus (Belgacom)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast