Pay & Go tarieven

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 215 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb een 3tal Pay&Go kaarten welke ik zo nu en dan herlaad en gebruik voor: een reserve phone (die ik dan als GPS gebruik), een tablet en een mobiele router. Als ik voor 15eu herlaad krijg ik (als ik me niet vergis)

Code: Selecteer alles

90min bellen
10000 sms
500MB data
Ik herlaad door de BIZ punten in te ruilen van mijn vrouw, en krijg hiervoor telkens een 13 cijfer code.
Vroeger kon ik dan met #151*1# bel krediet naar data krediet omzetten.
Maar nu staat mijn totaal krediet op 0. Ook nadat ik nogmaals 15eu toevoeg (en alle cijfers dus verdubbelen).
Ik lees over allerlei tarieven en heb me via nummer 1911 ook eens op 'Plus' gezet, geen verchil...

Code: Selecteer alles

Gold
Plus
Max
Surf
...
Wat ik wou weten: hoe kan ik opnieuw een bestaande Pay&Go kaart enkel (of toch vooral) voor data gebruiken? Ik bel noch SMS namelijk met de 3 kaarten. Er staat te lezen bij herladen:

Code: Selecteer alles

Je wenst meer datavolume om op internet te surfen met je gsm? Dan kan je belkrediet inwisselen tegen extra datavolume. Het gekozen bedrag (€ 4,99 of € 9,99) wordt automatisch afgetrokken van je belkrediet.
Herlaadbeurt van 250 MB (31 dagen geldig): € 4,99. Activering via #152*1# op uw gsm + Verzenden
Herlaadbeurt van 1 GB (31 dagen geldig): € 9,99. Activering via #151*1# op uw gsm + Verzenden
Wil je je resterende datavolume kennen? Typ #152# op je gsm en druk op Verzenden.
Maar dit werkt dus niet (meer) voor mij. Telkens als ik krediet toevoeg wordt het op 0 gezet en aan bellen/sms/data toegekend (en #151*1# meldt nu dat ik geen krediet heb).
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”