Sinds bijna 2 jaar heb ik een "Smart+Phone20" abonnement bij Proximus. Dit wil zeggen dat ik indertijd mijn smartphone vrij goedkoop heb kunnen kopen (49 Euro) en hiervoor een abonnement heb moeten ondertekenen voor 2 jaar aan 20 Euro per maand. Zelf vond ik dit een goede deal...ik heb er nooit spijt van gehad.
Nu komt dit abonnement op zijn einde. Ik had echter een mail verwacht van Proximus met een nieuw voorstel, zoals dit in andere landen (bijv Nederland) ook gebeurt bij koppelverkoop. Daar kan men dan kiezen voor een andere telefoon...kwestie van up to date te blijven .
Ik vind het een beetje zot om 20 Euro per maand te blijven betalen...de telefoon is de voorbije 2 jaar immers afbetaald.
Zijn er nog mensen met soortgelijke ervaringen ? Het zou me toch echt verwonderen als er niets van Proximus zou komen...dan willen ze echt geen zaken doen...of denken ze dat de mensen echt zo dom zijn. Alleszins, als er niets komt, dan zal ik "vaarwel" zeggen tegen Proximus.
Graag jullie ervaringen.
Herman
Proximus abonnement komt op zijn einde
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 20:18
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 6 keer
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 20:18
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 6 keer
Let op ... dit is enkel geldig voor nieuwe klanten , staat in de voorwaarden.
PS: heb deze posting eigenlijk verkeerdelijk bij "internet providers" geplaatst. Het was de bedoeling ze bij "vaste en mobiele telefonie" te plaatsen.
/mod verplaatst
PS: heb deze posting eigenlijk verkeerdelijk bij "internet providers" geplaatst. Het was de bedoeling ze bij "vaste en mobiele telefonie" te plaatsen.
/mod verplaatst
-
- Pro Member
- Berichten: 335
- Lid geworden op: 27 jun 2009, 08:34
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 35 keer
Veel akties zijn voor nieuwe klant echter als je het vraagt is de instructie geven want anders is de klant weg, dus vragen staat vrij
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 20:18
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 6 keer
Dus mensen die niets vragen , worden gewoon genaaid door Proximus. Zelf zal ik niets vragen...gewoon uit principe.
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 6126
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
- Bedankt: 584 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Niet helemaal waar.Catchthemoment schreef:Dus mensen die niets vragen , worden gewoon genaaid door Proximus. Zelf zal ik niets vragen...gewoon uit principe.
Zowel mijn vrouw als ik hebben al telefoon gehad met de vraag of ze ons €2 korting mochten geven voor 15 maand op ons smart+15 abonnement.
Ik vroeg wat er tegenover stond;
Hun antwoord: niets.
Dus ja, ook bestaande klanten krijgen cadeautjes van proximus.
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 20:18
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 6 keer
Dat heb ik nog nooit voorgehad...cadsite schreef:Niet helemaal waar.Catchthemoment schreef:Dus mensen die niets vragen , worden gewoon genaaid door Proximus. Zelf zal ik niets vragen...gewoon uit principe.
Zowel mijn vrouw als ik hebben al telefoon gehad met de vraag of ze ons €2 korting mochten geven voor 15 maand op ons smart+15 abonnement.
Ik vroeg wat er tegenover stond;
Hun antwoord: niets.
Dus ja, ook bestaande klanten krijgen cadeautjes van proximus.
-
- Pro Member
- Berichten: 319
- Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 16 keer
Misschien eens interessant om na 2 jaar eens na te rekenen wat dit uiteindelijk allemaal gekost heeft: 20*24 + 49 = 529 euro
Wat we niet weten:
- welke smartphone was het?
- welke extra kosten heeft TS nog moeten betalen hier bovenop (extra gesprekskosten, extra data,...)
Ben benieuwd...
Wat we niet weten:
- welke smartphone was het?
- welke extra kosten heeft TS nog moeten betalen hier bovenop (extra gesprekskosten, extra data,...)
Ben benieuwd...
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 20:18
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 6 keer
Wel...het was een Samsung S5 mini , die toen normaal voor 300 Euro wegging. Ik heb hem 49 Euro betaald en verder inderdaad 20 * 24 voor het abonnement.sdecoster schreef:Misschien eens interessant om na 2 jaar eens na te rekenen wat dit uiteindelijk allemaal gekost heeft: 20*24 + 49 = 529 euro
Wat we niet weten:
- welke smartphone was het?
- welke extra kosten heeft TS nog moeten betalen hier bovenop (extra gesprekskosten, extra data,...)
Ben benieuwd...
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 6126
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
- Bedankt: 584 keer
- Recent bedankt: 10 keer
't Is inderdaad zo dat je moet rekenen.sdecoster schreef:Misschien eens interessant om na 2 jaar eens na te rekenen wat dit uiteindelijk allemaal gekost heeft: 20*24 + 49 = 529 euro
Alleen mag je niet vergeten te rekenen wat je toch ging betalen.
In mijn geval: 20 x €13
Dus de meerkost is €20 x 7 + 49 = €189.
Als je van plan was €189 of meer aan een gsm te geven doe je dus een goede zaak.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1058
- Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 26 keer
Ik heb goede ervaring met Proximus support.Catchthemoment schreef:Dus mensen die niets vragen , worden gewoon genaaid door Proximus. Zelf zal ik niets vragen...gewoon uit principe.
Blijkbaar zat ik nog op een oud abonnement en is de prijs al enkele maanden 1.4€ lager.
Gebeld, gegevens aangepast en ook de oude facturen aangepast.
Vijftal minuten werk, No questions asked!