Verbruik

kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 259
Lid geworden op: 07 Aug 2013
Locatie: Aarschot
Bedankt: 34 keer
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer

Verbruik

Berichtdoor kristofmertens » 06 Jan 2017, 20:05

Familielid wordt vandaag klant bij Proximus met een Mobilus M abbonement.
Bij het raadplegen later op de dag staat op de app een extra bedrag van 12,90€ van de periode 22/12 tot 6/1?

Is het normaal dat men extra aanrekend voor een periode dat men nog geen klant is?
Dat men al een maand verder aanrekend kan ik nog begrijpen...
TV: Telenet digitale TV - CI+ & Play
Internet: Telenet Whop 100/10
Telefoon: Telenet FreePhone Europe
iPhone 6s: Orange Koala
iPhone 5s: Orange Kolibri

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5345
Lid geworden op: 05 Feb 2010
Locatie: kortrijk
Bedankt: 261 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 121 keer

Re: Verbruik

Berichtdoor proximusboyke » 06 Jan 2017, 23:55

Met de app mag je nooit rekening houden tot de eerste facturatieperiode is begonnen.
Het bedrag die erop staat is het bedrag die u betaald van de lopende maand.
voorbeeld :
op 06/01 komt u klant en U neemt een M van 25€
uw facturatiecyclus is bvb 22tot de 21ste (is computer die dit bepaald)
van de 06 tot 21ste zijn 16 dagen dan zal bvb 25€ :31 dagen x16 resterende dagen = 12.90€
dus zal op de app dan 12.90€ staan.
op die app zal dan beginnen lopen vanaf 22/12 maar infeite betaal je de dagen niet van de 22ste tot de 6de.

Hopelijk een beetje begrijpvol uitgelegd
dit noemen ze pro rata betalen
iphone 7 plus wigo 50
iphone 6s wigo 50
orange hotspot + GIGA
AirCard 810S + cic mobile
nokia 930 + cic mobile
imac telenet wigo 50
ipad pro 12,9 - 256gb wifi wigo 50
telenet digitale tv + playmore + playsports


Terug naar “Proximus (Belgacom)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast