Verbruik

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 289
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 34 keer

Familielid wordt vandaag klant bij Proximus met een Mobilus M abbonement.
Bij het raadplegen later op de dag staat op de app een extra bedrag van 12,90€ van de periode 22/12 tot 6/1?

Is het normaal dat men extra aanrekend voor een periode dat men nog geen klant is?
Dat men al een maand verder aanrekend kan ik nog begrijpen...
TV: Telenet + CI+ module
Internet: Telenet Giga internet
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Met de app mag je nooit rekening houden tot de eerste facturatieperiode is begonnen.
Het bedrag die erop staat is het bedrag die u betaald van de lopende maand.
voorbeeld :
op 06/01 komt u klant en U neemt een M van 25€
uw facturatiecyclus is bvb 22tot de 21ste (is computer die dit bepaald)
van de 06 tot 21ste zijn 16 dagen dan zal bvb 25€ :31 dagen x16 resterende dagen = 12.90€
dus zal op de app dan 12.90€ staan.
op die app zal dan beginnen lopen vanaf 22/12 maar infeite betaal je de dagen niet van de 22ste tot de 6de.

Hopelijk een beetje begrijpvol uitgelegd
dit noemen ze pro rata betalen
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”