Pagina 1 van 1

Abonnement gewijzigd door werknemer

Geplaatst: 19 dec 2016, 11:16
door wimpows
Beste

Een van mijn werknemers heeft een Proximus abonnement met een world-data pack (95€/maand) voor het vele internationaal reizen.
Ze is erin geslaagd om telefonisch haar abonnement uit te breiden met het eu-data-pack (75€/maand).

Het slaat me met verstomming dat dit gelukt is. In de proximus shop moet ik steeds de akte van mijn bedrijf en ID-kaart meebrengen om eender welke actie uit te voeren.
Volgens de klantendienst (telefonisch) is het normaal dat werknemers dat kunnen, dus mensen die niet de titularis zijn van het contract en ook geen volmacht hebben.

Gelukkig is het wel mogelijk dit te blokkeren, mits het sturen van .... een FAX :| :eek:

Heeft er reeds iemand ervaring met het aanvechten van facturen? En met mijn case in het bijzonder?

Alvast bedankt voor elke tip... en bedankt dat ik even mn gal over proximus kon spuien :?

Groeten
Wim

Re: Abonnement gewijzigd door werknemer

Geplaatst: 19 dec 2016, 12:01
door satsurfer
als dit niet afgesproken is met uw werkneemster, moet zij maar die extra 75 € zelf ophoesten? Alsof je een BMW 1 firmawagen zou krijgen, en nadien een BMW 6 coupé de garage uitrijdt....

Je krijgt toch een firmawagen met bepaalde opties, alle extra's zijn door werknemer uit eigen zak te betalen. Aan hen de keuze (niet de werkgever)

Bizar dat een werknemer gewoon firmaabbo kan wijzigen (gewoon dubbele prijs), zonder dat Proximus zich vragen stelt. Alleen al dat zij dit niet met U besproken heeft. :-o

Als ik dit op mijn werk doe, hang ik. Soit, heb geen gsmabbo van werkgever. :eek:

Re: Abonnement gewijzigd door werknemer

Geplaatst: 19 dec 2016, 12:57
door vverbeke
Bizar, normaal kan enkel de fleet manager dit. Natuurlijk, een helpdeskmedewerker kan aan alles en als die de Proximus procedures niet volgt. Laat dat abonnement doorlopen en factureer aan de werkneemster in kwestie :banana:

Re: Abonnement gewijzigd door werknemer

Geplaatst: 19 dec 2016, 13:08
door philippe_d
wimpows schreef:Volgens de klantendienst (telefonisch) is het normaal dat werknemers dat kunnen, dus mensen die niet de titularis zijn van het contract en ook geen volmacht hebben.
vverbeke schreef:Bizar, normaal kan enkel de fleet manager dit. Natuurlijk, een helpdeskmedewerker kan aan alles en als die de Proximus procedures niet volgt
Twee verschillende statements :-) :
  • het is normaal dat werknemers dat kunnen.
  • alleen de fleet manager kan dat.
Dat een helpdesk medewerker dat "kan" geloof ik wel, maar wat zijn de juiste Proximus procedures voor business klanten ???

Re: Abonnement gewijzigd door werknemer

Geplaatst: 19 dec 2016, 13:14
door selder
Yep, heb ik ook ooit eens voorgehad met ons contract van 200+ nummers bij Proximus. Meeting belegd met de account manager, en in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk gemaakt dat ik dat niet meer wens te zien. Sindsdien niet meer voorgehad, en een tijd geleden zelfs zelf de test gedaan door te bellen van een nummer in ons contract, me door te doen voor iemand anders, en de medewerker zei op het eind "ah, ik zie hier dat ik dat niet mag aanpassen, alleen de contract-titlaris mag dat", zelfs na aandringen voerde ze de veranderingen niet door.