Abonnement gewijzigd door werknemer
Geplaatst: 19 dec 2016, 11:16
Beste
Een van mijn werknemers heeft een Proximus abonnement met een world-data pack (95€/maand) voor het vele internationaal reizen.
Ze is erin geslaagd om telefonisch haar abonnement uit te breiden met het eu-data-pack (75€/maand).
Het slaat me met verstomming dat dit gelukt is. In de proximus shop moet ik steeds de akte van mijn bedrijf en ID-kaart meebrengen om eender welke actie uit te voeren.
Volgens de klantendienst (telefonisch) is het normaal dat werknemers dat kunnen, dus mensen die niet de titularis zijn van het contract en ook geen volmacht hebben.
Gelukkig is het wel mogelijk dit te blokkeren, mits het sturen van .... een FAX
Heeft er reeds iemand ervaring met het aanvechten van facturen? En met mijn case in het bijzonder?
Alvast bedankt voor elke tip... en bedankt dat ik even mn gal over proximus kon spuien
Groeten
Wim
Een van mijn werknemers heeft een Proximus abonnement met een world-data pack (95€/maand) voor het vele internationaal reizen.
Ze is erin geslaagd om telefonisch haar abonnement uit te breiden met het eu-data-pack (75€/maand).
Het slaat me met verstomming dat dit gelukt is. In de proximus shop moet ik steeds de akte van mijn bedrijf en ID-kaart meebrengen om eender welke actie uit te voeren.
Volgens de klantendienst (telefonisch) is het normaal dat werknemers dat kunnen, dus mensen die niet de titularis zijn van het contract en ook geen volmacht hebben.
Gelukkig is het wel mogelijk dit te blokkeren, mits het sturen van .... een FAX
Heeft er reeds iemand ervaring met het aanvechten van facturen? En met mijn case in het bijzonder?
Alvast bedankt voor elke tip... en bedankt dat ik even mn gal over proximus kon spuien
Groeten
Wim