Abonnement gewijzigd door werknemer

wimpows
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 Dec 2016

Abonnement gewijzigd door werknemer

Berichtdoor wimpows » 19 Dec 2016, 11:16

Beste

Een van mijn werknemers heeft een Proximus abonnement met een world-data pack (95€/maand) voor het vele internationaal reizen.
Ze is erin geslaagd om telefonisch haar abonnement uit te breiden met het eu-data-pack (75€/maand).

Het slaat me met verstomming dat dit gelukt is. In de proximus shop moet ik steeds de akte van mijn bedrijf en ID-kaart meebrengen om eender welke actie uit te voeren.
Volgens de klantendienst (telefonisch) is het normaal dat werknemers dat kunnen, dus mensen die niet de titularis zijn van het contract en ook geen volmacht hebben.

Gelukkig is het wel mogelijk dit te blokkeren, mits het sturen van .... een FAX :| :eek:

Heeft er reeds iemand ervaring met het aanvechten van facturen? En met mijn case in het bijzonder?

Alvast bedankt voor elke tip... en bedankt dat ik even mn gal over proximus kon spuien :?

Groeten
Wim

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3481
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 222 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer

Re: Abonnement gewijzigd door werknemer

Berichtdoor satsurfer » 19 Dec 2016, 12:01

als dit niet afgesproken is met uw werkneemster, moet zij maar die extra 75 € zelf ophoesten? Alsof je een BMW 1 firmawagen zou krijgen, en nadien een BMW 6 coupé de garage uitrijdt....

Je krijgt toch een firmawagen met bepaalde opties, alle extra's zijn door werknemer uit eigen zak te betalen. Aan hen de keuze (niet de werkgever)

Bizar dat een werknemer gewoon firmaabbo kan wijzigen (gewoon dubbele prijs), zonder dat Proximus zich vragen stelt. Alleen al dat zij dit niet met U besproken heeft. :-o

Als ik dit op mijn werk doe, hang ik. Soit, heb geen gsmabbo van werkgever. :eek:

vverbeke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 19 Mei 2009
Locatie: Avelgem
Bedankt: 35 keer
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer

Re: Abonnement gewijzigd door werknemer

Berichtdoor vverbeke » 19 Dec 2016, 12:57

Bizar, normaal kan enkel de fleet manager dit. Natuurlijk, een helpdeskmedewerker kan aan alles en als die de Proximus procedures niet volgt. Laat dat abonnement doorlopen en factureer aan de werkneemster in kwestie :banana:
@home: VDSL 100/15 • @work: fiber 50/50 + VDSL 70/10 + cable 240/30

philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 13173
Lid geworden op: 28 Apr 2008
Locatie: Waregem
Bedankt: 2070 keer
Recent bedankt: 18 keer
Uitgedeelde bedankjes: 580 keer
Contact:

Re: Abonnement gewijzigd door werknemer

Berichtdoor philippe_d » 19 Dec 2016, 13:08

wimpows schreef:Volgens de klantendienst (telefonisch) is het normaal dat werknemers dat kunnen, dus mensen die niet de titularis zijn van het contract en ook geen volmacht hebben.

vverbeke schreef:Bizar, normaal kan enkel de fleet manager dit. Natuurlijk, een helpdeskmedewerker kan aan alles en als die de Proximus procedures niet volgt

Twee verschillende statements :-) :
  • het is normaal dat werknemers dat kunnen.
  • alleen de fleet manager kan dat.
Dat een helpdesk medewerker dat "kan" geloof ik wel, maar wat zijn de juiste Proximus procedures voor business klanten ???
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7490 int, FW 113.06.80 , VDSL2 Annex A, sync 100/20 (vectoring), native IPv6 (Proximus).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.

Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 4554
Lid geworden op: 29 Jun 2005
Locatie: Tienen
Bedankt: 438 keer
Recent bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer

Re: Abonnement gewijzigd door werknemer

Berichtdoor selder » 19 Dec 2016, 13:14

Yep, heb ik ook ooit eens voorgehad met ons contract van 200+ nummers bij Proximus. Meeting belegd met de account manager, en in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk gemaakt dat ik dat niet meer wens te zien. Sindsdien niet meer voorgehad, en een tijd geleden zelfs zelf de test gedaan door te bellen van een nummer in ons contract, me door te doen voor iemand anders, en de medewerker zei op het eind "ah, ik zie hier dat ik dat niet mag aanpassen, alleen de contract-titlaris mag dat", zelfs na aandringen voerde ze de veranderingen niet door.
DAN A4-SFX • 7700K • Noctua NH-L9i • ROG Z170 Maximus VIII Impact • HyperX Fury 32GB • Asus GTX1080Ti Turbo • HP Omen X 35 • AudioEngine A2+ • Logitech G Pro keyboard/mouse • Logitech G933 • Oculus Rift + Oculus Touch • Intel 750 400GB • Samsung 850 Pro 1TB


Terug naar “Proximus (Belgacom)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast