Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

kamiel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 18 Jun 2012
Bedankt: 31 keer
Uitgedeelde bedankjes: 127 keer

Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor kamiel » 16 Nov 2016, 20:10

Vandaag Proximus ISDN lijn down. Kan gebeuren. Maar wel zo'n 40 min aan de telefoon geweest voor iemand eindelijk onze lijn kon doorschakelen naar een GSM...!!! :evil:
Was een algemene storing en na een 3-tal uur terug opgelost.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
TV: Netflix, Stievie, VRTNU en vier.be
VOIP: Weepee (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via Raspbx
GSM: Orange (met Chinese Oukitel K4000)

Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 922
Lid geworden op: 05 Jan 2009
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Bedankt: 87 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor sirWard » 16 Nov 2016, 20:23

En toch nog tijd genoeg om hier je gal te komen spuien? ;-)

kamiel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 18 Jun 2012
Bedankt: 31 keer
Uitgedeelde bedankjes: 127 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor kamiel » 16 Nov 2016, 20:54

Ja, goeie opmerking... :oops:
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
TV: Netflix, Stievie, VRTNU en vier.be
VOIP: Weepee (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via Raspbx
GSM: Orange (met Chinese Oukitel K4000)

nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 16 Mar 2008
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor nete » 23 Dec 2016, 09:02

40 minuten aan de lijn moeten hangen is inderdaad SCHANDALIG, hoe druk het ook mag zijn.

GuntherDW
Pro Member
Pro Member
Berichten: 351
Lid geworden op: 11 Mei 2007
Locatie: zwijndrecht
Bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contact:

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor GuntherDW » 23 Dec 2016, 09:33

nete, nu niet om de boeman uit te hangen, maar begin je nu topics uit te zoeken om toch maar Proximus in een slecht daglicht uit te stellen?
"Kijk eens hoe slecht ze zijn!"

Ik dacht eerst dat het een topic van vandaag was, maar zag dan pas dat je een maand oude topic zo hebt opgesmeten :P.

road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 24 Jun 2015
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor road rebel » 23 Dec 2016, 09:51

Ik krijg hier langzamerhand een deja-vu.
ISDN; dus Proximus business? Meestal heb je binnen de 3' iemand aan de lijn.
;-)

Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1526
Lid geworden op: 06 Okt 2009
Bedankt: 94 keer
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor FunkStar » 23 Dec 2016, 10:00

0800 22 200 bellen (business). Na ingeven identificatie nummer bijna altijd direct iemand aan de lijn.
Afbeelding

Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4530
Lid geworden op: 11 Jun 2010
Bedankt: 539 keer
Recent bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 174 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor iceke » 23 Dec 2016, 10:15

Ben ik blij met mijn voip lijntjes, bij storing gaan die automatisch naar GSM

nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 16 Mar 2008
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor nete » 31 Dec 2016, 00:29

GuntherDW schreef:nete, nu niet om de boeman uit te hangen, maar begin je nu topics uit te zoeken om toch maar Proximus in een slecht daglicht uit te stellen?
"Kijk eens hoe slecht ze zijn!"

Ik dacht eerst dat het een topic van vandaag was, maar zag dan pas dat je een maand oude topic zo hebt opgesmeten :P.


Als ik hier zou lezen: Telenet gebeld en 40 minuten in de wacht gestaan, ging ik eveneens schrijven dat zoiets schandalig is. Als je als bedrijf zo weinig volk in je call-center zet is dat een aanfluiting van klantvriendelijkheid.

Voor mij is 5 minuten aan de lijn hangen er in feite al ver over, een minuut of twee bij grote drukte kan nog net.

Wat de andere topics betreft: ik krijg nogal wat computervragen van kennissen, blijkt dat er toch een pak meer voor mij schier onoplosbare problemen hebben met PX dan met bv. Telenet. En 99% van de vragen die ik krijg los ik zelf op zonder hier vragen te moeten stellen.

Iedereen mijn beste wensen voor 2017

Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3092
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Bedankt: 326 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor Splitter » 31 Dec 2016, 00:59

nete schreef:Als je als bedrijf zo weinig volk in je call-center zet is dat een aanfluiting van klantvriendelijkheid.

Voor mij is 5 minuten aan de lijn hangen er in feite al ver over, een minuut of twee bij grote drukte kan nog net.


tgoh... ook klagen dat je aan de kassa moet wachten in de supermarkt? (sja, trek je die logica van jou door moeten ze maar 20 kassas extra zetten voor die paar keer dat het is écht druk is)

daarbovenop bij een algemene storing krijg je dat meestal te horen nog voor je het wachtmuziekje hebt, en dan is het toch écht je eigen keuze of je aan de lijn blijft of even afwacht... (en blijkbaar zijn er echt veel die gewoon dat bericht negeren en toch blijven hangen om dan erna te klagen dat ze te lang hebben moeten wachten én de callcenter medewerker het probleem niet heeft opgelost...)
ooit zal hier iets nuttigs staan

Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3691
Lid geworden op: 17 Nov 2009
Bedankt: 1288 keer
Recent bedankt: 9 keer
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor raf1 » 31 Dec 2016, 07:08

Als een provider 40 minuten met m'n voeten rammelt, neem ik een andere provider. Sinds de uitvinding van VoIP kan je overal een vaste lijn hebben.

WalterB1
Premium Member
Premium Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 22 Jan 2010
Bedankt: 46 keer
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor WalterB1 » 31 Dec 2016, 09:02

Misschien doet Proximus dat of andere aanbieders maar als algemeen principe zou het niet slecht zijn om mensen aan te bieden wanneer ze klant worden een telefoonnummer op te geven waar ze automatisch naar doorschakelen wanneer het systeem uit ligt. Zolang dat back-up doorschakelsysteem ook niet uit ligt natuurlijk.

Zouden ze ook iets over op de factuur kunnen zetten. Zoals Netflix die de suggestie doet een telefoonnummer toe te voegen aan uw account.

kamiel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 18 Jun 2012
Bedankt: 31 keer
Uitgedeelde bedankjes: 127 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor kamiel » 31 Dec 2016, 09:27

Dat is een goed idee WalterB1! En dan meteen ook een smsje sturen om je hiervan op de hoogte te brengen.
Met VOIP is dit eigenlijl allemaal een normale zaak. Waarom niet bij proximus?
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
TV: Netflix, Stievie, VRTNU en vier.be
VOIP: Weepee (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via Raspbx
GSM: Orange (met Chinese Oukitel K4000)

Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3092
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Bedankt: 326 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer

Re: Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Berichtdoor Splitter » 31 Dec 2016, 12:44

WalterB1 schreef:Misschien doet Proximus dat of andere aanbieders maar als algemeen principe zou het niet slecht zijn om mensen aan te bieden wanneer ze klant worden een telefoonnummer op te geven waar ze automatisch naar doorschakelen wanneer het systeem uit ligt.


op zich geen slecht gedacht - gezien dit nu ook perfect kan, maar er meestal eerst gebeld zou moeten worden.
zou voordelig zijn voor zowel proximus (minder calls) als voor de klant (blijft bereikbaar)...
heb het even gekopieerd naar de proximus move thread.
ooit zal hier iets nuttigs staan


Terug naar “Proximus (Belgacom)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast