Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

Vandaag Proximus ISDN lijn down. Kan gebeuren. Maar wel zo'n 40 min aan de telefoon geweest voor iemand eindelijk onze lijn kon doorschakelen naar een GSM...!!! :evil:
Was een algemene storing en na een 3-tal uur terug opgelost.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

En toch nog tijd genoeg om hier je gal te komen spuien? ;-)
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

Ja, goeie opmerking... :oops:
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 14 keer

40 minuten aan de lijn moeten hangen is inderdaad SCHANDALIG, hoe druk het ook mag zijn.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

nete, nu niet om de boeman uit te hangen, maar begin je nu topics uit te zoeken om toch maar Proximus in een slecht daglicht uit te stellen?
"Kijk eens hoe slecht ze zijn!"

Ik dacht eerst dat het een topic van vandaag was, maar zag dan pas dat je een maand oude topic zo hebt opgesmeten :P.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Ik krijg hier langzamerhand een deja-vu.
ISDN; dus Proximus business? Meestal heb je binnen de 3' iemand aan de lijn.
;-)
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 92 keer

0800 22 200 bellen (business). Na ingeven identificatie nummer bijna altijd direct iemand aan de lijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ben ik blij met mijn voip lijntjes, bij storing gaan die automatisch naar GSM
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 14 keer

GuntherDW schreef:nete, nu niet om de boeman uit te hangen, maar begin je nu topics uit te zoeken om toch maar Proximus in een slecht daglicht uit te stellen?
"Kijk eens hoe slecht ze zijn!"

Ik dacht eerst dat het een topic van vandaag was, maar zag dan pas dat je een maand oude topic zo hebt opgesmeten :P.
Als ik hier zou lezen: Telenet gebeld en 40 minuten in de wacht gestaan, ging ik eveneens schrijven dat zoiets schandalig is. Als je als bedrijf zo weinig volk in je call-center zet is dat een aanfluiting van klantvriendelijkheid.

Voor mij is 5 minuten aan de lijn hangen er in feite al ver over, een minuut of twee bij grote drukte kan nog net.

Wat de andere topics betreft: ik krijg nogal wat computervragen van kennissen, blijkt dat er toch een pak meer voor mij schier onoplosbare problemen hebben met PX dan met bv. Telenet. En 99% van de vragen die ik krijg los ik zelf op zonder hier vragen te moeten stellen.

Iedereen mijn beste wensen voor 2017
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

nete schreef:Als je als bedrijf zo weinig volk in je call-center zet is dat een aanfluiting van klantvriendelijkheid.

Voor mij is 5 minuten aan de lijn hangen er in feite al ver over, een minuut of twee bij grote drukte kan nog net.
tgoh... ook klagen dat je aan de kassa moet wachten in de supermarkt? (sja, trek je die logica van jou door moeten ze maar 20 kassas extra zetten voor die paar keer dat het is écht druk is)

daarbovenop bij een algemene storing krijg je dat meestal te horen nog voor je het wachtmuziekje hebt, en dan is het toch écht je eigen keuze of je aan de lijn blijft of even afwacht... (en blijkbaar zijn er echt veel die gewoon dat bericht negeren en toch blijven hangen om dan erna te klagen dat ze te lang hebben moeten wachten én de callcenter medewerker het probleem niet heeft opgelost...)
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Als een provider 40 minuten met m'n voeten rammelt, neem ik een andere provider. Sinds de uitvinding van VoIP kan je overal een vaste lijn hebben.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Misschien doet Proximus dat of andere aanbieders maar als algemeen principe zou het niet slecht zijn om mensen aan te bieden wanneer ze klant worden een telefoonnummer op te geven waar ze automatisch naar doorschakelen wanneer het systeem uit ligt. Zolang dat back-up doorschakelsysteem ook niet uit ligt natuurlijk.

Zouden ze ook iets over op de factuur kunnen zetten. Zoals Netflix die de suggestie doet een telefoonnummer toe te voegen aan uw account.
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

Dat is een goed idee WalterB1! En dan meteen ook een smsje sturen om je hiervan op de hoogte te brengen.
Met VOIP is dit eigenlijl allemaal een normale zaak. Waarom niet bij proximus?
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

WalterB1 schreef:Misschien doet Proximus dat of andere aanbieders maar als algemeen principe zou het niet slecht zijn om mensen aan te bieden wanneer ze klant worden een telefoonnummer op te geven waar ze automatisch naar doorschakelen wanneer het systeem uit ligt.
op zich geen slecht gedacht - gezien dit nu ook perfect kan, maar er meestal eerst gebeld zou moeten worden.
zou voordelig zijn voor zowel proximus (minder calls) als voor de klant (blijft bereikbaar)...
heb het even gekopieerd naar de proximus move thread.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”