Gratis simkaart met 30 belminuten, onbeperkt sms’en en 50 MB

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Aanbod geldig voor de eerste 2.500 klanten. Deze kaart is geldig gedurende 7 dagen na de eerste gemaakte of ontvangen oproep. Om de geldigheid te verlengen, volstaat het deze kaart te herladen.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_pgmax_s ... _freetrial
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Nu moet ik zeggen, na aanhoudende klachten ivm de slechte dekking die ik via BASE heb, dat ik in een Proximus winkel prompt een test SIM kreeg met dezelfde voorwaarden om zeker te zijn dat ik dus de problemen niet heb met hun netwerk. Maw ik denk dat ze continu deze SIMs hebben liggen op aanvraag. Dit puur ter info uiteraard.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Leuk, maar Proximus klant zie je mij nog niet worden. Bende afzetters. Mijn pa is nog steeds bij Proximus en per jaar gaat er minstens 50€ kwijt aan Mpay gezeik. Zo is er een paar dagen geleden weer iets nieuws: hij krijgt SMSen zonder ooit zich voor die dienst in te schrijven.
Wel raar: bij andere providers nog nooit voorgehad, maar alle Px nummers hebben het constant voor. Ik had het zelfs voor op mijn reserveSIM die niet gebruikt werd en niemand het nummer van kent.

Dus: leuk om die SIM te gebruiken en meteen weg te smijten of overbrengen naar een eerlijke provider.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Blijkbaar net te laat, link uit de cache gevist maar ze leren bij bij proximus.

https://admit.belgacom.be/WCE/ESW/selec ... anguage=nl
Het gekozen product is niet meer beschikbaar.

Het opgegeven product is niet meer beschikbaar en kan dus niet besteld worden.
Product Pay&Go Max Free
Startdatum 19/6/2014
Einddatum 9/2/2016
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 301
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb vorige week nog een kunnen aanvragen. Je krijgt een sim kaart die in alle formaten kan worden gebruikt (nano, micro of gewoon).
Bij de vorige versie (ongeveer 1 jaar? geleden aangevraagd) was het nog de keuze tussen combinatie micro/gewoon of nano.

Ook is er bij deze versie geen datum vermeld waarop de sim kaart voor het laatst kan gebruikt worden.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Wel een zeer professionele schuin gekopieerde handleiding :)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Deze keer is het pay & go max

http://www.proximus.be/nl/id_cr_pgmax_s ... _freetrial

250 MB / 90 Minuten / Onbeperkt sms / 31 dagen geldig

max 5000 / max 2 per adres
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Ik snap Proximus toch niet hoor... Ik heb vorige actie ook een sim laten afkomen, toen was de brief die er bij zat een scheef gedrukte kopie van een kopie van een kopie. Nu komt er een originele brief bij, maar staat er in de brief: geniet gratis van 30 belminuten, onbeperkt sms’en en 50 MB. Heu? Op de sim staat zelf 90 min, onbeperkte sms en 500MB. Proximus boezemt me niet echt meteen professionaliteit uit.

Vorige actie was alles mogelijk van sim: mini, micro en ook nano. Bij de laatste kaart enkel mini en micro. Daar ben ik dus niets mee.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Hoe lang moet je die sim tegenwoordig houden voor je kan overschakelen naar een andere provider ? is dat 6 maanden ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Slafes schreef:Op de sim staat zelf 90 min, onbeperkte sms en 500MB. Proximus boezemt me niet echt meteen professionaliteit uit.
Je krijgt die minuten, sms'jes en MB's om te testen, denk ik.
Vanaf dat je het minimumbedrag, om de bundel te ontvangen (€15), herlaadt, krijg je 90 belminuten, onbeperkt* sms'en en 500 MB.
Als je online herlaadt krijg je 1 GB i.p.v. 500 MB.

*'onbeperkt' sms'en = 10.000 sm'jes
Blond doesn't mean stupid :roll:
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Gisteren ook de simkaart ontvangen. Er is inderdaad enkel 'gewoon' en micro formaat mogelijk. Wellicht kan je deze wel gewoon omwisselen in een Px winkel.

Zoals ik het begrijp krijg je gedurende 7 dagen na de activatie van de kaart 30 belminuten, onbeperkt sms en 50 MB om te testen. De kaart heeft een geldigheidsduur van 31 dagen na de activatie, waarna deze automatisch vervalt. Herlaad je dus binnen de 31 dagen krijg je de 90 minuten, onbeperkt sms en 500 MB/1 GB.

Ik heb er twee besteld en die blijven voorlopig hier liggen als reserve voor noodgevallen. Er staat niet bij wanneer ze ten laatste geactiveerd moeten worden. Ik had zo ook al een kaart liggen van Base (die wel voor een bepaalde datum geactiveerd moest worden), deze is nu verlopen denk ik.

EDIT: klopt niet helemaal wat ik zei. In het boekje staat dat de kaart 31 dagen na de eerste gemaakte of ontvangen oproep geldig blijft. Die eerste gemaakte of ontvangen oproep moet echter wel gebeuren voor de vervaldatum die op de kaart zou moeten staan, maar die zie ik toch niet.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

En voila de actie is terug :

http://www.proximus.be/nl/id_cr_free_pa ... kaart.html

Deze keer met een iets andere configuratie :

Bestel je gratis simkaart met € 10 krediet en geniet van een herlaadbonus met 10 belminuten, 500 sms’en en 100 MB.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”