Aanmelden Belgacom Forum 500 centrale

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Pvs
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2015, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb een Belgacom Forum 500 centrale met 4 x Forum 525 telefoons en een Voip Router (Tecnicolor TG670) op de kop getikt. Meer uit nieuwsgierigheid dan uit noodzaak eigenlijk. Natuurlijk merk ik nu dat de default aanmeldgegevens van de centrale gewijzigd zijn, het was te mooi om waar te zijn.

Heeft er iemand een idee of deze centrale te resetten is naar fabrieksinstellingen en hoe je dat precies moet doen ?
Bssoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 610
Lid geworden op: 11 dec 2012, 14:31
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 156 keer

Forum 500 is de naam van de reeks.
Je had de 512, 514, 516, 525, 522, 550 enz. ik veronderstel dat je daarvan eentje hebt ?
In het begin hadden ze allemaal hetzelfde paswoord.

Het is nu al jaren dat ze elk een eigen paswoord hebben .... en die kan je ook zo maar niet uitlezen !
Er is normaal gezien wel een reset knop voorzien boven de connecties ergens op de moederkaart ....
beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 7 keer

Pvs schreef:Ik heb een Belgacom Forum 500 centrale met 4 x Forum 525 telefoons en een Voip Router (Tecnicolor TG670) op de kop getikt. Meer uit nieuwsgierigheid dan uit noodzaak eigenlijk. Natuurlijk merk ik nu dat de default aanmeldgegevens van de centrale gewijzigd zijn, het was te mooi om waar te zijn.

Heeft er iemand een idee of deze centrale te resetten is naar fabrieksinstellingen en hoe je dat precies moet doen ?
Probeer eens: **** en **** (Edit: wachtwoorden weggedaan omdat ze toch niet werkten)
Dikwijls worden bovenstaande gebruikt bij Belgacom
Laatst gewijzigd door beont 15 jan 2016, 18:34, in totaal 2 gewijzigd.
Pvs
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2015, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Het was geen van beide (heb ze eigenlijk niet geprobeerd). Via connecties heb ik een werkend paswoord ontvangen. Het loont dus wel om af en toe iemand belangeloos een dienst te bewijzen (maar lang niet altijd). Toch bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”