WTF Belgacom? Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet hoe ze kunnen beweren dat het voor mij gemakkelijker wordt door me te verplichten van 2 verschillende accounts te maken om mijn beide profielen te beheren, in plaats van alles proper onder één account te zetten. Ben ik de enige met zo'n mail?Op dit moment hebt u met uw login (<mijn email>) en wachtwoord toegang tot 2 verschillende klantprofielen:
• Belgacom : <mijn naam> – <mijn klantnummer>
• Proximus : <mijn gsm nummer>
Om het u makkelijker te maken, worden de e-Services binnenkort vernieuwd en vereenvoudigd. Belangrijk: u zult niet langer toegang hebben tot beide profielen met dezelfde login.
Hoe kunt u uw 2 klantprofielen behouden?
U kiest zelf welk klantprofiel u aan uw huidige login en wachtwoord koppelt. Maak voor het andere klantprofiel een nieuwe e-Services-account aan voor 31/08/2014.
Wijziging e-services?
-
- Elite Poster
- Berichten: 926
- Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 44 keer
Gisteren een mail gekregen van Belgacom:
-
- Premium Member
- Berichten: 683
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik heb deze mail ook gekregen en weet ook niet goed wat hier zo makkelijker uit is ...