Wijziging e-services?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Gisteren een mail gekregen van Belgacom:
Op dit moment hebt u met uw login (<mijn email>) en wachtwoord toegang tot 2 verschillende klantprofielen:

• Belgacom : <mijn naam> – <mijn klantnummer>
• Proximus : <mijn gsm nummer>

Om het u makkelijker te maken, worden de e-Services binnenkort vernieuwd en vereenvoudigd. Belangrijk: u zult niet langer toegang hebben tot beide profielen met dezelfde login.

Hoe kunt u uw 2 klantprofielen behouden?
U kiest zelf welk klantprofiel u aan uw huidige login en wachtwoord koppelt. Maak voor het andere klantprofiel een nieuwe e-Services-account aan voor 31/08/2014.
WTF Belgacom? Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet hoe ze kunnen beweren dat het voor mij gemakkelijker wordt door me te verplichten van 2 verschillende accounts te maken om mijn beide profielen te beheren, in plaats van alles proper onder één account te zetten. Ben ik de enige met zo'n mail?
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Ik heb deze mail ook gekregen en weet ook niet goed wat hier zo makkelijker uit is ...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”