Moderators: Moderators, Userbase Crew

philippe_d schreef:Naar ik verneem [...]

selder schreef:Ze moeten nog op ne knop duwen blijkbaar ... m'n iPhone5 geeft nog maar "3G" aan in Haasrode
Wie weet werkt de iPhone 5 wel niet op het LTE netwerk van Proximus...
Afin, ik wacht op antwoord:

xenne schreef:de reden dat het niet gaat met de iphone ligt wel bij apple zelf, naar ik verneem : viewtopic.php?f=24&t=35632&start=40#p458732
niet op de verkeerde schieten maw

Fliz schreef:[...] en de update dus uitstellen oftewel 'niet mogelijk' maken.

selder schreef: Niemand heeft de juiste informatie daarover, 1 berichtje van iemand op een forum kan bezwaarlijk als "bewijs" daarvoor aangedragen worden.

philippe_d schreef:Inderdaad, vandaar dat ik schreef "naar ik verneem".
Ik was op de Belgacom event, en stelde deze vraag. Dat was het antwoord van Belgacom.

selder schreef:xenne schreef:de reden dat het niet gaat met de iphone ligt wel bij apple zelf, naar ik verneem : viewtopic.php?f=24&t=35632&start=40#p458732
niet op de verkeerde schieten maw
Niemand heeft de juiste informatie daarover, 1 berichtje van iemand op een forum kan bezwaarlijk als "bewijs" daarvoor aangedragen worden.
Volgens mij moet er een carrier update verstuurd worden vanuit Proximus/Belgacom. Ze zitten nu aan versie 13.

ik000ike schreef:[...]BRON : http://www.zdnet.be/news/144875/apple-b ... oestellen/
ZDNet schreef: ... Het bedrijf heeft dus gevraagd om 4G op iPhones en iPads beschikbaar te maken, maar heeft van Apple nog geen antwoord gekregen op die vraag.

Keer terug naar Belgacom, Proximus
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten