Pay&Go en Play&Gold

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
filiep25
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 apr 2012, 10:33

Hallo,

sinds kort ben ik Pay&Go (Generation Connect). Als je voor 15€ of meer oplaadt, krijg je een code om te spelen op Play&Go.
Hiermee heb ik extra belminuten gewonnen. Worden deze gewonnen belminuten eerst opgebruikt vooraleer je aan de rest van je belkrediet begint of omgekeerd? En is er een manier om de status van de extra belminuten op te vragen? Met #120# en #121# zie ik die niet staan.

Thnx,
F.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

De status van die extra bonussen kan je normaal gezien opvragen in de Hello! app van belgacom op je smartphone. :-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Die bonussen staan vermeld in de Hello Belgacom applicatie, beschikbaar voor Windows Phone, Android en iOS.
ik weet het niet zeker, maar het lijkt me aannemelijk dat eerst de bonus wordt opgebruikt, en dan pas je krediet. Je bonussen die je ontvangt met de Play&God, zijn maar 10 dagen geldig (m.u.v. het gratis krediet).
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Vraagsken; iedere maand kan ik 1 keer pay&gold spelen, schattenjacht en mee de katapult.

Ik vind dat super, om de x tal maanden heb ik een gratis kinepolis ticket.
Maar mijn vraag is: wat moede mee die diamanten doen die je krijgt?
Ik heb eens op wat geklikt maar ik was goudstukken kwijt dus dat wil ik natuurlijk niet anders geraak je niet aan de 350 goudstukken voor dat kinepolisticket.
Tttsss
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Met die diamanten activeer je een "kompas", waarmee je extra waardevolle schatkisten op het spoor kan komen.
ooh. shiny.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

cloink schreef:Met die diamanten activeer je een "kompas", waarmee je extra waardevolle schatkisten op het spoor kan komen.
Nu weet ik hoe het moet..... alleen..... ik zit overal rond te kijken, zegt dat ding dat die schat al gevonden is, heb er hier al 20 gevonden, nada. Mja, kweetnie wat ze dermee willen bereiken?
Tttsss
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”