Moderators: Moderators, Userbase Crew

Base heeft het slechtste netwerk van alle Belgische operatoren, met de slechtste dekking in het algemeen

FlashBlue schreef:Maar, als je alle parameters bekijkt, gewone coverage en 3G coverage, heeft base voor zover ik weet gewoon het minste dekking in Belgie hoor. Zowel proxi als mobi doen het beter op dat vlak. Het kan natuurlijk altijd zijn dat base eens sporadisch ergens meer dekking heeft , uitschieters zijn er altijd, maar goed ook.
FlashBlue schreef:Betreffende sim kaarten heb je gelijk, die zie ik op het werk ook wel eens sneuvelen, maar ik stel dan telkens vast dat het simkaarten betreft die minstens 3 a 4 jaar oud zijn, en eigenlijk constant in gebruik waren.
FlashBlue schreef:omdat ik echt zo goed als overal 3G heb, zelfs in een aantal kelders waar (en dit is een single situatie natuurlijk, het kan andersom ook voorvallen) ik met MV alleen nog voice coverage had.
FlashBlue schreef:Uit je post leid ik wel af dat een aantal issue's wellicht eerder Mv gebonden dan Base gebonden zijn, zeker op vlak van 3G/E snelheden en achterliggende infrastructuur Het was me trouwens al eerder op gevallen dat op momenten dat MV weer maar eens eruit lag, de andere MNVO's en Base zelf, gewoon bleven werken.
FlashBlue schreef:Soitja, ieder zijn ding natuurlijk he. Ik erger me vooral aan MV users die nog steeds geloven dat MV het enige alternatief voor goedkope mobile data usage is.
FlashBlue schreef:En niet willen inzien dat er veranderingen gebeuren bij de andere providers op dat vlak, die vaak interessanter zijn dan MV.

Mijn collega zegt dat hij 1x per week een storing evenaart, maar veel minder als vroeger. Hierover kan ik niet meespreken daar ik geen MV heb. Maar uit de klachten die er zijn is er daar misschien nog wel structureel wat werk. Maar hey 15€ voor zoveel stuff (niet beperkt tot 5000 sims) is aanspreekbaar voor jongeren die veel willen maar niet veel willen betalen.
Momenteel is dit nog altijd maar 1 provider bij mijn weten aan die prijscategorie, maar het is wel dankzij MV dat deze vormen van concurrentie ontstaan. Echter durven de grote spelers het nog niet aangaan om zoveel te bieden als MV. Hiermee bedoel ik dat ze het beperken in aantal simkaarten… Uiteindelijk heeft MV een mooi aanbod. En in het niet gelimiteerd tot zoveel gebruikers gedeelte volgens mij nog altijd de beste aanbod, mits hun beperkingen

TiTanium schreef:Dat hun dekking het minst is weet ik ook, maar het verschil is niet enorm groot meer. Maar daarom zijn ze niet de slechtste voor andere gebruikers
TiTanium schreef:Die simkaarten waren nog geen half jaar oud, we hadden die allemaal eens moeten vervangen met een nieuwe serie proximus simkaartjes en bracht geen soelaas
TiTanium schreef:Die zaken heb ik evengoed voor zowel in de ene richting als de andere richting. Hetgeen ik ervaar bij proximus momenteel is als je in een drukke zone zit (school, stadion) en het is pauze dan heb ik een “H” signaal dat niet werkt. Krijg ik continu times outjes. Base nog niet voorgehad (mss danzij die cap?)
TiTanium schreef:Mijn collega zegt dat hij 1x per week een storing evenaart, maar veel minder als vroeger. Hierover kan ik niet meespreken daar ik geen MV heb. Maar uit de klachten die er zijn is er daar misschien nog wel structureel wat werk. Maar hey 15€ voor zoveel stuff (niet beperkt tot 5000 sims) is aanspreekbaar voor jongeren die veel willen maar niet veel willen betalen.
TiTanium schreef:Dat is hun goed recht ook, hetgeen er nu echt tegenover staat is “generation connect” maar beperkt tot 5000 simkaarten.
TiTanium schreef:Momenteel is dit nog altijd maar 1 provider bij mijn weten aan die prijscategorie, maar het is wel dankzij MV dat deze vormen van concurrentie ontstaan. Echter durven de grote spelers het nog niet aangaan om zoveel te bieden als MV. Hiermee bedoel ik dat ze het beperken in aantal simkaarten… Uiteindelijk heeft MV een mooi aanbod. En in het niet gelimiteerd tot zoveel gebruikers gedeelte volgens mij nog altijd de beste aanbod, mits hun beperkingen

Recht? Krom eerder in mijn ogen, wat je hebt is een kleine kliek aan gebruikers die nog steeds roept dat MV het beste en enige alternatief is, terwijl het niet zo is. Generation Connect is op een aantal vlakken superieur, dus hun statement klopt niet, en hoort niet als "religie" te worden verkondigd, he

Masterdebter schreef:Je bent vergeten te vermelden dat ik iedere dag 1 uur gratis bel

Dafke schreef:- Het laden van 20€ kan enkel via de site? Dus als ik ergens god weet waar zit, kan ik niet eventjes herladen zonder dat ik mijn bankmachientje bij heb?

Keer terug naar Belgacom, Proximus
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten