Forum

IPad + Pay&Surf: na 1 maand inactief, wat niet correct is

Moderators: Moderators, Userbase Crew

Re: IPad + Pay&Surf: na 1 maand inactief, wat niet correct i

Berichtdoor bunnybugs op 06 mei 2012, 21:47

Mijn kaart is nog geldig tot 10/12/2012 , dus dat is het probleem niet. Het probleem is dat er plotseling 58,682 Euro van mijn account zonder duidelijke reden verdwijnt , en dat ik dat bedrag terug op mijn account wil zodat ik terug op het interent kan , en dat tot 10/12/2012 of tot mijn krediet door de gegenereerde traffic is opgebruikt. Was dit zo onvanzelfsprekend bij het indienen van mijn bezwaar ?

Ik neem ook aan dat men mij per e-mail zouden contacteren als er van hun kant twijfels zouden bestaan , mijn e-mail adres hoort bij de klantgegevens. Dit zou al meteen getuigen van goede klantenservice.

P.S. Ik wil er nog aan toevoegen dat de FAX naar Proximus door THIENPONT Sylvia (SLS/DIR) van het Belgacomcenter werd opgesteld , en dat ik dat te goeder trouw heb ondertekend. Ik had dat meiske geen les hoeven te spellen , ik wist toen ook niet beter.
offlinebunnybugs
Starter Plus
Starter Plus

0 2

Berichtdoor bunnybugs op 07 mei 2012, 10:47

Goed nieuws ! :) Vandaag kreeg ik terug een antwoord van de Ombudsdienst in de bus , met deze keer de melding dat mijn klacht WEL ontvankelijk is verklaard. Proximus moet vóór 3/6/2012 antwoorden.

( wordt vervolgd ... )
offlinebunnybugs
Starter Plus
Starter Plus

0 2

Berichtdoor bunnybugs op 16 mei 2012, 11:32

Einde van het verhaal : de 58,xx Euro werd overgezet naar mijn Pay&Go GSM nummer !

Wat was het probleem ? Het probleem was dat men van de "31 surfdagen" tijdens de volledige geldigheid van de SIM kaart overgestapt is op een effectief "31 dagen na herladen" geldigheid , en dat ergens midden februari 2012.

Deze informatie heb ik van iemand van Proximus die me op basis van mijn klacht bij de Ombudsdienst opbelde , en me dus ook het voorstel deed om de 58 Euro op mijn GSM over te zetten. Neem bovenstaande info voor wat die waard is.

Ik vraag me nog steeds af of dit zo maar kan zonder enig vorm van verwittiging , e-mail of wat dan ook ! Samengevat betekent dit ook dat men iedere maand 5 Euro MOET spenderen als men de Pay&Surf verder wil gebruiken , ook al verbruikt men het datavolume niet. In mijn omgeving is UMTS 3G helemaal niet stabiel en moet ik gedurig aan terug de verbinding heropbouwen als ik wat intense trafiek genereer. Downloaden van grote bestanden is praktisch niet mogelijk , en bijgevolg geraakt het beschikbare datavolume op één maand nooit opgebruikt .... Samengevat : rommel !

Omdat ik reeds een Belgacom ASDL Comfort heb , stelde de man me ook voor om een gratis SIM kaart aan te vragen , die ik dan in mijn USB 3G stick zou kunnen gebruiken. Wel ja , hoelang gaat dit dan weer "gratis" blijven ? Of gaat men daar zonder enige melding in de toekomst dan toch terug kosten voor aanrekenen ? Moet iedereen nu ook maar via grote broer "Ombudsdienst" het Belgacom/Proximus op de vingers tikken om iets opgelost te krijgen ? Dit zijn erbarmelijke toestanden ! Mijn vertrouwen in Belgacom / Proximus is nu wel definitief geschokt , en de Pay&Surf SIM kaart is bij het "klein , ZEER gevaarlijk afval" terecht gekomen. :)
offlinebunnybugs
Starter Plus
Starter Plus

0 2

Vorige

Keer terug naar Belgacom, Proximus