Generation Connect

Ander nieuws dat te maken heeft met technologie
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2272
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 119 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Zou je zo een generation connect kaartje ook pas kunnen activeren na een half jaar of moet dat onmiddelijk?
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

LPS; ach, sorry, mijn excues, ben nogal mee 100zaken terzelfdertijd weer bezig :), zoals ik al eens heb gepost zal dat volgens mij minstens 13euro of mss zelfs 20euro per 1MB zijn.
(uiteraard kan ik fout zijn maar het tarief zal alvast onbetaalbaar zijn).

avenger 2.0; ik heb gelezen je niet kan wachten of uitstellen, na enkele dagen sowieso geactiveerd (automatisch).
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

Avenger 2.0 schreef:Zou je zo een generation connect kaartje ook pas kunnen activeren na een half jaar of moet dat onmiddelijk?
automatisch activatie binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij levering
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

@LPS, ik heb al 5-6 keer geprobeerd bij verschillende medewerkers, zowel vandaag als gisteren, but no go.... kwam jij van prepaid of abbo bij Proximus?
Afbeelding
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Ik kwam van prepaid, en is bij de tweede medewerker gelukt...
g4ce
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Kan er iemand bevestigen of de roaming-tarieven voor Voice en SMS dezelfde zijn als de normale Pay & Go?

Telenet Yugo
OVH voip
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

Ik heb een abbo bij proximus en net nog is geprobeerd om over te schakenlen.

Kan enkel bij overstap van concurrentie of aanvraag nieuw nummer...

dankuwel proximus :(

een jarenlange, trouwe klant...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Kris; ik begrijp zeer goed u frustratie hoor, ik heb gewoon veel geluk ik binnenkort al kan opzeggen maar anderzijds haal je het er wel uit natuurlijk als je 150 euro betaald contractbreuk.

Zoals bij mij; 20 euro aan 7maand goedkoper = 140 euro dusja, na goeie 7maand begin ik het er stilaan uit te halen. (en nu ik gratis kan opzegge doe ik nog meer profijt).

idd mod; je kan je abo altijd opzeggen maarja, dat duurd dan een maand, wat gaat proximus doen dan? Gaan ze zich toch aan die 5000 dan houden of gaan ze er toch meer aanvaarden dan? Als je een maand ofzo moet wachten eer dat abo opgezegd is enzo en dan is er geen plaats meer voor generation connect dan sta je er mooi te blinken.
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 15:24, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18447
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3748 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider

krismeeus schreef:Ik heb een abbo bij proximus en net nog is geprobeerd om over te schakenlen.
Kan enkel bij overstap van concurrentie of aanvraag nieuw nummer...

een jarenlange, trouwe klant...
Dat is pertinent onjuist, zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 60#p408381
Je kan altijd je huidig abonnement opzeggen, NIEMAND kan je dat verbieden.
Je zal alleen de eventuele contractuele opzegvergoeding moeten betalen, maar opzeggen zelf kan ALTIJD.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

@Philippe, maar je kan als Bestaand proximus klant met abbo (bepaalde of onbepaalde duur) niet overstappen naar Generation Connect zonder je nummer te verliezen. Je kan je huidige abbo wel opzeggen en een kaart aanvragen, maar je nummer ben je kwijt.
Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18447
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3748 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider

Belgacom heeft duidelijk aan mij gezegd dat bestaande klanten kunnen overstappen
Overstappen betekent voor mij: nummerbehoud.
Ik zal het nog eens navragen.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Als je je abo + nummer opzegt ben je het kwijt idd. Maar als je je abo opzegt en aankruist dat je Pay&Go wil worden, dan hou je je nummer. En vanuit Pay&Go kan je dan naar de Connect.

Andere optie voor de P^-abos hier: je kan altijd een snelle portering doen naar Mobistar (kan heel snel gaan tegenwoordig, er zijn winkels die werken met gratis sims), en dan opnieuw porteren naar Connect. Omslachtig, maar het werkt. En met wat geluk gaat het ook snel, al is het een beetje gokken of ze het 5000-quotum gaan hanteren en zo ja, of je nog optijd zal zijn. Maar het is iig een optie.
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

philippe_d schreef:
krismeeus schreef:Ik heb een abbo bij proximus en net nog is geprobeerd om over te schakenlen.
Kan enkel bij overstap van concurrentie of aanvraag nieuw nummer...

een jarenlange, trouwe klant...
Dat is pertinent onjuist, zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 60#p408381
Je kan altijd je huidig abonnement opzeggen, NIEMAND kan je dat verbieden.
Je zal alleen de eventuele contractuele opzegvergoeding moeten betalen, maar opzeggen zelf kan ALTIJD.

ik heb dat inderdaad gelezen en daarna gebeld maar ik kreeg wel degelijk een "njet"!!
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

iemand al de stap van MV gewaagd ?

Ik overweeg het sterk .. want heb de laatste tijd toch vaak last van bereik en ook roaming gaat niet altijd goed .
Vorige zaterdag naar Duitsland geweest en had meer geen bereik dan wel ..

En ja die 5 euro heb ik er wel voor over .. voor 20 min meer belwaarde en meer 3G netwerk ..

Beetje met spijt in het hart , maar geen contract dus ..kan nog altijd terug naar MV ...
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Er is blijkbaar op zdnet nu een artikel over verschenen .
http://www.zdnet.be/news/134113/geen%2d ... lanten%2d/
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Kitt; schrijft u online in, neem base, geef u simkaartnr goed door en bevestig.
Vanaf het geld van je rekening is gegaan dan bel dan gewoon eens naar de e-shop om zeker te zijn het gelukt is en zij kunnen dat zien, je zal ook een ordernr al zien op pagina 3, schrijf dat ordernr dan wel meteen op.

Ik heb online bestelt, de link staat op pagina 1 post 1.



fieldoxide: het gaat natuurlijk om dit he; Ofwel schort er dus iets aan de communicatie tussen Proximus en zijn klantendienst, ofwel willen ze liever niet dat bestaande klanten minder gaan betalen voor het goedkopere product Generation Connect.

Neemt nie weg het bij mij nie uitmaakt (ga me nie nog eens herhale hier, zou tege steken).
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 16:57, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Kitt schreef:iemand al de stap van MV gewaagd ?

Ik overweeg het sterk .. want heb de laatste tijd toch vaak last van bereik en ook roaming gaat niet altijd goed .
Vorige zaterdag naar Duitsland geweest en had meer geen bereik dan wel ..

En ja die 5 euro heb ik er wel voor over .. voor 20 min meer belwaarde en meer 3G netwerk ..

Beetje met spijt in het hart , maar geen contract dus ..kan nog altijd terug naar MV ...
Jawel. Mijn vriend heeft gisteren de overstap gemaakt naar Generation Connect. In het buitenland kan je altijd switchen van netwerk.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2415
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

Vorige zaterdag naar Duitsland geweest en had meer geen bereik dan wel ..
Hangt er vanaf naar waar maar ik heb eigenlijk nog bijna nooit zonder gezeten (de kpn variant in de dan) de baan van gent naar oa frankfurt, keulen, dortmund zo goed als altijd bereik en meestal dan nog eens 3G ook al rijd je 50km zonder een huis te zien.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Ja ik bedoelde met MV dat hij vaak niet goed overschakelde naar een netwerk in DE ..
Moet ik zelf gaan scannen en zoeken en dan ging het soms wel ..
Eens kijken om de aanvraag te doen .. heb maar 4-5 euro meer op m'n MV ... dus het is de moment ... ga niet meer herladen dan .

@Qtec het was naar Dortmund .. en ik kreeg mijn sms van roaming pas als ik al een uur in DL zat ...
Laatst gewijzigd door Kitt 08 dec 2011, 17:05, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6185
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1957 keer
Recent bedankt: 7 keer

Iedereen moet kunnen intekenen met nummerbehoud. Is wettelijk verplicht. Zolang je maar bij de eerste 5000 bent.

Blijkbaar verspreidt de Proximus-klantendienst vandaag leugens om de huidige postpaid klanten niet te verliezen.
Het was op voorhand te voorspellen dat men alleen het MV-tarief heeft gekopieerd en dat men de oude klantonvriendelijke praktijken en tegenstrijdige communicatie heeft behouden. Typisch.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Nog iets , kan je net zoals MV een factuur krijgen op btw nummer van herlaad beurten ?
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 889
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Boortmeerbeek
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 17 keer
Provider

Volk dat ik overtuigd had om MV te worden maar ontevreden zijn over het netwerk waren zeer blij met dit nieuws en hebben reeds hun aanvraag ingediend voor Generation connect.

Spijtig dat ik bij Proximus nog geen bonus krijg voor het aanbrengen :-)
Everything that has a beginning has an end.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Kitt schreef:iemand al de stap van MV gewaagd ?

Ik overweeg het sterk .. want heb de laatste tijd toch vaak last van bereik en ook roaming gaat niet altijd goed .
Vorige zaterdag naar Duitsland geweest en had meer geen bereik dan wel ..

En ja die 5 euro heb ik er wel voor over .. voor 20 min meer belwaarde en meer 3G netwerk ..

Beetje met spijt in het hart , maar geen contract dus ..kan nog altijd terug naar MV ...
Gisteren ook aangevraagd - was infeite verbaasd dat het nog mogelijk was, want had eerste uren nie direct mogelijkheid om het te doen. Volgens de servicedienst van de E-shop zouden de kaarten vandaag verstuurd worden. Dus behoudens post-problemen (haha...) zouden die morgen wel moeten beginnen toekomen bij sommigen.

Kom van MV vandaan, en ga weg omwv de aanhoudende netwerkproblemen , zijnde crappy 3G dekking (en waar er dekking zou moeten zijn, is die er in gebouwen vaak nog altijd niet.), en onstabiele edge connecties. Over klantenservice en support van MV kan ik niet veel slechts zegge, en men 2e sim zal ook nog wel tijdje bij hun blijven wellicht.

Dan is die 5e per maand voor een deftig netwerk zijn geld plots wel waard.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Raf1: is idd nie nietjes volledig mee eens, ik moet daarom nu een nieuw nr geven en mijn andere binnekort gaan opzegge, nie dat zoveel werk of erg is, ik heb dit nog liever dan dat ik 150 euro moet gaan dokken voor contractbreuk want zelfs al zou je mogen overschakelen, wie nog volledig vast zit met een abo moet sowieso de 150 euro dokken.
Het is daarom ook dat het de allerlaatste keer is dat ik nog een abo neem op een gsm provider, het heeft een voordeel maar uiteindelijk toch meer nadelen, dat vast zitten is vervelend zeker als je zo'n praktijken krijgt als nu.

philippe; maar gaat den kris het zien zitten om 150 euro te dokken? Deze zal dus wel z'n nr kunnen behouden enzo maar je moet het wel zien zitte om 150 euro te betalen voro contratcbreuk.
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 17:19, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18447
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3748 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider

krismeeus schreef:
philippe_d schreef:Dat is pertinent onjuist, zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 60#p408381
Je kan altijd je huidig abonnement opzeggen, NIEMAND kan je dat verbieden.
Je zal alleen de eventuele contractuele opzegvergoeding moeten betalen, maar opzeggen zelf kan ALTIJD.
ik heb dat inderdaad gelezen en daarna gebeld maar ik kreeg wel degelijk een "njet"!!
Zoals beloofd heb ik nog eens contact opgenomen met Belgacom.
Hieronder het antwoord:
Proximus klanten kunnen weldegelijk hun nummer behouden. Dit moet aangevraagd worden via de klantendienst, niet via de website zoals Mobistar- en Base-klanten dat kunnen doen.

We lezen echter her en der (onder meer op jullie site) dat niet alle call center operatoren op de hoogte zijn van het aanbod en dat er wordt geweigerd om klanten over te schakelen. We doen er alles aan om onze collega’s zo snel mogelijk correct te briefen, want dit is niet de bedoeling.
Proximus klanten die dus problemen ondervinden trachten best op een later moment nog eens de klantendienst te bellen. Ik begrijp dat dit zeer hinderlijk is, maar we werken hard om dit probleem op te lossen.
@krismeeuws
Gelieve dus bij weigering opnieuw te bellen, en de call center medewerker te wijzen op bovenstaand antwoord (vanwege Eva_van_Belgacom)
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer
Te Koop forum

ik ben razend op proximus momenteel :evil:
Ik wou vandaag overschakelen, maar een probleem, generation connect is een herlaadkaart en bestaat nog NIET in automatische herlading.
Gevolg, ik zit vast aan een abonnement bij proximus ook pay en go maar met automatische herladingen en kan iet overschakelen, en ze kunnen / willen er niks aan doen :-( .
Ik wil geen contractbreuk plegen en een kost van 150 euro betalen, maar wil gerust overschakelen naar generation connect met automatische herlading :(
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Juist nogmaals gebeld, ze zijn er al beter van op de hoogte momenteel. Indien je een bestaande Proximus klant met met abbonement dan moet je naar een verkooppunt gaan. Daar moet je je abbo laten omzetten naar pay&go en daarna kan je de pay&go kaart omzetten naar het nieuwe Generation-Connect tarief.

Dus dan zal ik morgen maar eens naar een verkooppunt gaan en dit proberen, hopelijk zijn die 5000 inschrijvingen dan nog niet op en kan ik mijn huidige bestelling met nieuw nummer annuleren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Heb mij zonet ook ingeschreven .. MV -> Proximus ..
20 euro betaald met Mastercard .. maar vind nergens terug of je daar factuur kan van krijgen ..

Bij MV was dat geen probleem .. anders ga ik eens bellen naar de klanten dienst ..
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

heb drie maal moeten bellen om nederlandstalig persoon aan de lijn te krijgen, druk nochtans op de 2 van nederlands.... :nono:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 570
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 157 keer
Bedankt: 78 keer
Provider

Ik ben nu ook MV-klant, ben eigenlijk heel tevreden. Ik heb zowel op mijn werk als thuis (beiden in het Antwerpse) bijna altijd 3G. Regelmatig gebruik ik ook via tethering internet op mijn laptop, dit werkt goed, niet supersnel maar zeker werkbaar.

Als ik hier de ervaringen lees met de Proximus helpdesk is er geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om de geweldige social media ondersteuning van MV in te ruilen voor de incompetente service van Proximus. Besef goed dat als ze u niet helpen om aan een abonnement simkaart te geraken ze zéker ook niet zullen kunnen helpen om een probleem op te lossen.
Laatst gewijzigd door jantje81 08 dec 2011, 17:52, in totaal 1 gewijzigd.
EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Kitt; das in orde hoor :-), ik heb dat ook nie gekregen, heb toch eens naar de klantendienst van e-shop gebelt en ook al heb ik geene mail ofzo van ontvangen, geen probleem, het was allemaal in orde.

Jantjesmit81; je hebt deels gelijk maar wat je zegt over een abo aansmeren klopt langs geen kanten he, tis ee prepaid formule.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

jantje81 schreef:Ik ben nu ook MV-klant, ben eigenlijk heel tevreden. Ik heb zowel op mijn werk als thuis (beiden in het Antwerpse) bijna altijd 3G. Regelmatig gebruik ik ook via tethering internet op mijn laptop, dit werkt goed, niet supersnel maar zeker werkbaar.

Als ik hier de ervaringen lees met de Proximus helpdesk is er geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om de geweldige social media ondersteuning van MV in te ruilen voor de incompetente service van Proximus. Besef goed dat als ze u niet helpen om aan een abonnement te geraken ze zéker ook niet zullen kunnen helpen om een probleem op te lossen.
Je ingeschreven op UB om bullshit te verkopen?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

Marlboro schreef:Kitt; das in orde hoor :-), ik heb dat ook nie gekregen, heb toch eens naar de klantendienst van e-shop gebelt en ook al heb ik geene mail ofzo van ontvangen, geen probleem, het was allemaal in orde.

Jantjesmit81; je hebt deels gelijk maar wat je zegt over een abo aansmeren klopt langs geen kanten he, tis ee prepaid formule.

@marlboro

welke is de tel. nummer van e-shop want heb juist nog is naar 6000 gebeld en daar verwijzen ze me naar de gc-site maar daar kan ik natuurlijk niet ingeven dat ik reeds postpaid abbo ben!!

thanks
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 maa 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

toch maar een kleine vergelijking om een goed beeld te krijgen van wat op dit moment interessant is als je data op gsm wilt gebruiken...

Proximus Generation Connect
  • -Herlaadbeurt: 20€ of meer
    -Herlaadbonus: geldig max 31 dagen, niet cumuleerbaar
    • Internet On GSM : 2 GB =
      Smsen : 2000 alle netwerken
      Internet On GSM Europa : 10 MB, Cumuleerbaar tot 100 MB
      (Landen waar de bonus geldig is: Oostenrijk, Bulgarije, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duistland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland en Groot Brittannië.)
    -Tarieven buiten herlaadbonus
    • Nationaal bellen : 0,25€/min
      Sms’en : 0,12€/sms
      Internet On GSM : 0,50€/MB
    -Netwerk: Proximus
Mobile Vikings - Full Option
  • -Herlaadbeurt: 15€, 25€ of 40€
    -Herlaadbonus: geldig max 31 dagen, geen overdracht
    • Internet On GSM : 2 GB
      Smsen : 1000 alle netwerken
      Smsen : 1000 Mobile Vikings
    -Tarieven buiten herlaadbonus
    • Nationaal bellen: 0,24€/min (bij 15€ opladen) / 0,20€/min (bij 25€ opladen) / 0,14€/min (bij 40€ opladen)
      Sms’en: 0,10€/sms
      Internet On GSM: 0,50€/MB (voorlopig niet toegepast, trafiek in mindering gebracht van volgende herlaadbonus)
    -Netwerk: Base
Colruyt Mobile
  • -Herlaadbeurt: 10€ / 15€ / 25€ / 40
    -Tarieven:
    • Nationaal bellen: 0,13€/min 0,05/min naar Colruyt Mobile
      Sms’en: 0,045€/sms
      Internet On GSM: 0,25€/MB
    -Internet On GSM Volumeprijzen - 3 maanden geldig:
    • 6,75€/150 MB of 0,045€/MB
      8,75€/250 MB of 0,035€/MB
      9,99€/500 MB of 0,01998€/MB
    -Netwerk: Mobistar
(update) simulatie weggehaald, bevatte fouten
Laatst gewijzigd door VOODOOS!L 08 dec 2011, 17:48, in totaal 1 gewijzigd.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

0800 99 974

Houd die tekst van philippe maar klaar, dat ze moeten overzetten naar pay en go en jij moet dan wel nog eens overzetten dan naar generation connect , maar onthoud je wel 150 euro zal moeten dokken.
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 17:42, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 570
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 157 keer
Bedankt: 78 keer
Provider

krisken schreef: Je ingeschreven op UB om bullshit te verkopen?
Pardon?? En wat zijn uw argumenten om dit bullshit antwoord te verkopen??
EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6883
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

krisken schreef
Je ingeschreven op UB om bullshit te verkopen?
hoezo bullshit!?
Laatst gewijzigd door wied 08 dec 2011, 17:50, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

is die 150 euro altijd?
ik heb vorig jaar in nov een contract gesloten voor 1 jaar en dat is dus afgelopen nu in november?
wordt dit dan stilzwijgend verlengd of hoe zit dat?

ik dacht dat mijn abbo na dat jaar altijd opzegbaar was?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

krisken schreef:Je ingeschreven op UB om bullshit te verkopen?
't is wel een feit dat de support van mobile vikings heel goed is... ik heb persoonlijk nog geen ervaring met proximus, dus daar mag/kan ik me niet over uitspreken
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 570
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 157 keer
Bedankt: 78 keer
Provider

Marlboro schreef: Jantjesmit81; je hebt deels gelijk maar wat je zegt over een abo aansmeren klopt langs geen kanten he, tis ee prepaid formule.
Ik heb niets over aansmeren gezegd?
Maar je hebt gelijk... waar 'abonnement' stond moet 'simkaart' staan.
EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws ivm technologie”