Ik heb het in ieder geval toch gedaan.
Of dus gewoon een nieuw nummer aan te vragen hetimofp schreef:Ik heb 4 maal naar de klanten dienst gebeld, en steeds hetzelfde antwoord, indien je al proximus bent kan je enkel 'overschakelen' door je huidige abbo stop te zetten en een nieuw nummer aan te vragen met generation Connect. Je kan dus gebruik maken van de actie, maar overschakelen is het natuurlijk niet echt te noemen.
Ik heb het in ieder geval toch gedaan.
Dan heb je niet goed gelezen bij de vragen lps, daar staat duidelijk bij de 28 europese landenLPS schreef:@marlboro: devestator vroeg de roamingtarieven, die idd niet op de website vermeld staan (maar ik vermoed gelijk zijn aan die van Pay&Go)
Alle prepaid klanten kunnen #generationconnect worden. Postpaid klanten moeten hun contract opzeggen.
Iemand hier nog iets zinnig over te zeggen?Serious schreef:FlashBlue schreef:Serious schreef:Ik heb nog heel wat krediet op mijn MV kaart staan. Iemand een idee of ik de proximus kaart nu kan bestellen, maar kan wachten met activeren tot mijn MV leeg is? Of ben ik sowieso mijn MV krediet kwijt als ik nu een kaart bestel met nummer overdracht?Dus, simkaart zal worden opgestuurd, met document waarop datum activatie opstaatn.De overdracht van uw gsm-nummer wordt uitgevoerd binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij levering van uw goederen en indien de aanvraag niet geweigerd wordt door uw huidige operator. U kunt de nieuwe simkaart gebruiken wanneer het scherm van uw gsm "Proximus" vermeldt nadat u uw PIN-code hebt ingegeven.
Lijkt me niet dat dat uitstelbaar is ?
Heb dit nergens gevonden.. Is wel spijtig, ik ga niet m'n resterend krediet weggooien. Maar ik vrees dat als ik wacht, ik niet meer bij die 5000 ga zitten..
Niet te snelMarlboro schreef:Dan heb je niet goed gelezen bij de vragen lps, daar staat duidelijk bij de 28 europese landenLPS schreef:@marlboro: devestator vroeg de roamingtarieven, die idd niet op de website vermeld staan (maar ik vermoed gelijk zijn aan die van Pay&Go).
Devastator; ik heb dus wel gelijk, de prijzen zijn dezelfde als belgie als voor bv in die 28landen die gepost staan op hun site.
zoals hierboven staat, je krijgt je de sim kaart en paar dagen later wordt ze automatisch geactiveerd... nu vraag ik me wel af, stel dat de simkaart verloren gaat in de post... dan valt na paar dagen je gsm uit en zit je zonder. dus misschien dat je de opgestuurde kaart toch eerst moet activeren? dat zal wel duidelijk worden als mensen hun simkaarten ontvangenSerious schreef: Iemand hier nog iets zinnig over te zeggen?
LPS schreef:Niet te snelMarlboro schreef:Dan heb je niet goed gelezen bij de vragen lps, daar staat duidelijk bij de 28 europese landenLPS schreef:@marlboro: devestator vroeg de roamingtarieven, die idd niet op de website vermeld staan (maar ik vermoed gelijk zijn aan die van Pay&Go).
Devastator; ik heb dus wel gelijk, de prijzen zijn dezelfde als belgie als voor bv in die 28landen die gepost staan op hun site.Ik lees enkel dat het 10-100MB surfvolume kan gebruikt worden in die 28 landen. Over de overige roamingtarieven (bellen, sms'en) lees ik nergens iets. Jij wel? En ook niet over de landen buiten die 28, wat devestator ook naar kan reizen he
@manitou: zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 20#p408300 waarbij ik een copypaste heb gedaan van een stuk uit de faq van hun site
Dit kunnen zij nooit weten. Stel, jij verandert nu van een abo naar een prepaid kaart, gratis. Dit kan ook gewoon een slimme zet zijn van jouw om gratis opzegging te hebben en erna meteen over te stappen naar een andere provider.. Vind het maar logisch.fieldoxide schreef:Ik ga er mee akkoord dat je aan je conrtact vastzit bij base en mobistar en dat je je contract moet uitdoen . Maar voor mensen die gewoon bij dezelfde operator willen blijven moet het wisselen naar een andere formule toch gaan vind ik . Ben totaal niet van plan om over te stappen naar een andere operator aangezien ik tevreden ben bij proximus .
Juist gebeld, maar mag nog steeds niet overschakelen vanaf een proximus abbophilippe_d schreef:Ik heb nog wat info gekregen van Belgacom, die interessant kan zijn:
[*]Klanten die een abonnement hebben en dit willen stopzetten moeten dit doen volgens de voorwaarden in het contract. Als de einddatum van het contract nog niet bereikt is, hoort hier normaal een verbrekingsvergoeding bij. Deze klanten kunnen voor de exacte voorwaarden het best contact opnemen met de klantendienst (6000 bellen)
[*]Prepaid klanten kunnen ook overschakelen door de klantendienst te contacteren[/list][/list]
er staan reeds ervaringen van dergelijke overstappen, eens in dit topic bladeren... gaat blijkbaar probleemlooskrismeeus schreef:al iemand geprobeerd om prepaid over te schakelen zoals Philippe zegt??
laat maar weten aub