Ik heb een aantal Proximus Pay&Go kaarten met beperkt gebruik en uiteenlopende vervaldagen en ben met Proximus enkele weken geleden een discussie gestart m.b.t. het aantal sms herlaadmeldingen voor één van deze kaarten.
Voor betrokken kaart werd vanaf één maand voor vervaldatum van Proximus dagelijks één "herlaad"-sms (en soms twee) ontvangen.
Met de beste wil van de wereld kan ik mij niet herinneren ook voor de andere kaarten dagelijks met ingang van één maand vooraf een dergelijk aantal sms-en te hebben ontvangen, de verval/herlaaddata van deze kaarten lagen evenwel alle nog in 2017.
Volgens Proximus is een dagelijkse herlaad-sms vanaf één maand voor vervaldatum normaal, "tenzij de kaart niet gebruikt wordt" en slechts dan een beperkt aantal sms-en verstuurd worden (1 één maand vooraf, 1 twee weken vooraf, ...)
Zijn er user/forum-nauten die mij eventueel meer duidelijkheid over kunnen verschaffen of hun ervaringen hierover willen delen?
Dank bij voorbaat
Proximus - Pay&Go vraag voor info
-
- Elite Poster
- Berichten: 3875
- Lid geworden op: 05 Jun 2011
- Bedankt: 247 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Re: Proximus - Pay&Go vraag voor info
Ik heb ook verschillende P&G kaarten en ik ontvang een maand vooraf en dan enkele weken voordien een verwittiging om op tijd te herladen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3875
- Lid geworden op: 05 Jun 2011
- Bedankt: 247 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Re: Proximus - Pay&Go vraag voor info
ik ga ze nu niet allemaal controleren maar als voorbeeld bij één simkaart de volgende verwittigingen gekregen om op te laden voor de vervaldatum van 2 apr:
op 3 mrt ->18 mrt -> 27 mrt.
op 3 mrt ->18 mrt -> 27 mrt.
-
- Member
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 23 Aug 2017
- Bedankt: 4 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Re: Proximus - Pay&Go vraag voor info
Bedankt
Dit is voorlopig de laatste respons van Px via ombudsman hieromtrent
Standaard sturen wij op 1 maand, 15 dagen en 7 dagen voor de vervaldatum een sms. Daarnaast sturen wij ook een sms indien de klant de gsm gebruikt (sms/MMS/voice/data) en dit in principe één keer per dag. Bij uitzondering met vertragingen kan het gebeuren dat dit twee keer per dag is.
Dit is voorlopig de laatste respons van Px via ombudsman hieromtrent
Standaard sturen wij op 1 maand, 15 dagen en 7 dagen voor de vervaldatum een sms. Daarnaast sturen wij ook een sms indien de klant de gsm gebruikt (sms/MMS/voice/data) en dit in principe één keer per dag. Bij uitzondering met vertragingen kan het gebeuren dat dit twee keer per dag is.
Terug naar “Proximus (Belgacom)”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten