Proximus Internet Verbruiksmeter blijft op 0

Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 24 Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Proximus Internet Verbruiksmeter blijft op 0

Berichtdoor THRene » 3 weken 2 dagen 2 uur geleden (30 Aug 2017, 15:14)

Heeft iemand hetzelfde voor als ik?

Ik gebruik, wegens veel in het buitenland, de android proximus app met verbruikswidget nogal intensief. Ik heb één maal een serieuze meerkost gehad door teveel foto's door te sturen naar onedrive en op de laatste dag meer dan mijn bundel op te gebruiken en tracht dat nu te vermijden.

De widget gaf duidelijk, en in real time, aan hoeveel ik van mijn bundel (Mobilus M nu 10Gig) opgepeuzeld had.
4 dagen geleden stond er ineens een max. van 1,6Gig en blijft hij op 0 staan. Ik had op dat moment zo'n 70% over zijnde 7Gig.

Naar proximus gebeld en die hebben mij de raad gegeven mijn Tuttimus account in de e-services te deleten (dat doen zij) en opnieuw aan te maken (dat doe ik).
Dat hielp niet. Ook niet na een tweede maal bellen waarbij ik dezelfde oplossing voorgesteld kreeg.

Overmorgen begint een nieuwe cyclus en dus panikeer ik nog niet maar heeft er iemand een idee hoe dit op te lossen zonder ambetant te moeten doen als ik weer dezelfde raad krijg?

Of is Proximus onbeperkt verbruik aan het voorbereiden :-D

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5247
Lid geworden op: 05 Feb 2010
Locatie: kortrijk
Bedankt: 252 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 121 keer

Re: Proximus Internet Verbruiksmeter blijft op 0

Berichtdoor proximusboyke » 3 weken 2 dagen 2 uur geleden (30 Aug 2017, 15:47)

Moest het al zo zijn dat ze onbeperkt aan het voorbereiden zijn de zal het zeker niet op een M zijn !
Wat zouden ze dan aan een L geven :-D
kan ook een bug zijn
iphone 7 plus wigo 50
iphone 6s wigo 50
orange hotspot + GIGA
AirCard 810S + cic mobile
nokia 930 + cic mobile
imac telenet wigo 50
ipad pro 12,9 - 256gb wifi wigo 50
telenet digitale tv + playmore + playsports

M_016
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 Aug 2017

Re: Proximus Internet Verbruiksmeter blijft op 0

Berichtdoor M_016 » 3 weken 2 dagen 1 uur geleden (30 Aug 2017, 15:59)

Tja er is blijkbaar een probleem, ik krijg nu althans onderstaand bericht
Er is momenteel geen verbruik beschikbaar voor dit product. Probeer het later nog eens.

Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 24 Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: Proximus Internet Verbruiksmeter blijft op 0

Berichtdoor THRene » 3 weken 2 dagen 1 uur geleden (30 Aug 2017, 16:52)

Dat heb ik ook al eens voorgehad. Is m.i. een standaard reactie van een 'case' of ergens een time-out of zo. Gaat inderdaad over.

krifo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 Mei 2012
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Re: Proximus Internet Verbruiksmeter blijft op 0

Berichtdoor krifo » 2 weken 1 dag 3 uur geleden (07 Sep 2017, 14:48)

Hier zelfde probleem sinds een aantal weken. Noch in de MyProximus app, noch in de online webpagina geraken de verbruiksmeters boven 0. Geen foutmelding, de meter staat gewoon op nul, zowel voor data als gesprekken.
Probleem doet zich enkel voor bij de Mobilus abonnementen, dus niet voor de vaste internetlijn, waar verbruik correct getoond wordt.
Ben recent (sinds 2 maand) wel overgestapt van Internet Comfort naar Tuttimus, dacht dat nog niet alles in orde was misschien, hoewel het in het begin toch wel goed leek te werken.
Suggesties welkom, geen idee of het een algemeen Proximus probleem is, dan wel aan de account gelinkt.

Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 24 Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: Proximus Internet Verbruiksmeter blijft op 0

Berichtdoor THRene » 2 weken 19 uur 20 minuten geleden (07 Sep 2017, 22:32)

Met de maandwisseling was het totaal terug juist maar de standen blijven op 0. Heb inderdaad ook een Tuttimus met 2 Mobilus M's. Binnen 14 dagen vertrek ik terug en dan wordt het probleem acuut.

Bababa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 28 Jul 2014
Bedankt: 12 keer
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Re: Proximus Internet Verbruiksmeter blijft op 0

Berichtdoor Bababa » 2 weken 7 uur 2 minuten geleden (08 Sep 2017, 10:50)

zelfde probleem met Tuttimus en 2 Mobilius
Telenet Basic Internet + Telenet Digicorder + Telenet CI+-module
Mobile Vikings prepaid sinds 6 jaar
Netflix via Chromecast - Eweka nieuwsgroepen

Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 24 Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: Proximus Internet Verbruiksmeter blijft op 0

Berichtdoor THRene » 3 uur 55 minuten 22 seconden geleden (22 Sep 2017, 13:57)

Even bijtamtammen :-D

Na mijn laatste bericht nog een keer of twee naar Proximus gebeld. Vriendelijke mensen, daar niet van, maar buiten een paar secundaire probleempje (oud email adres en niet kunnen veranderen) die dan rechtgezet werden bleef het metertje mooi op 0. Ik heb het dan opgegeven.

Vanmorgen werkte de meter terug. Gisteren wel via My Proximus en de mobiele opties betalende SMS'en geblokkeerd en mijn gratis app veranderd. Heeft dat ergens iets getriggerd? Ik zal het nooit weten maar ik kan nu rustig naar het buitenland :bdaysmile:

boonpwnz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 Jul 2017
Bedankt: 6 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: Proximus Internet Verbruiksmeter blijft op 0

Berichtdoor boonpwnz » 3 uur 18 minuten 32 seconden geleden (22 Sep 2017, 14:34)

Sowieso denk ik dat Proximus nog veel werk heeft aan hun activerings en opzeggingsmethodes.

Ik moet me eerlijk afvragen waarom een inactief nummer(overgestapt naar andere provider met nummerbehoud) zowel in hun systeem actief staat als in hun myproximus en dat voor een anderhalve maand :bang: --> resultaat is dus factuur krijgen

Ik heb nu zelfs met facturatie gebeld en zij hebben zelfs moeten bellen naar de financiële dienst :oops:


Terug naar “Proximus (Belgacom)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast