Proximus + iphone probleem doorschakelen

P4479584
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 Aug 2017

Proximus + iphone probleem doorschakelen

Berichtdoor P4479584 » 07 Aug 2017, 18:25

Dag allen,

Sinds carrierupdate 28.3 op ios is het niet meer mogelijk met proximus om doorschakeling te wijzigen, activeren, of deactiveren indien actief. Niet via instellingen of via de code.
Tot mijn verbazing nog maar weinig van te vinden via google.
Proximus klantendienst is op de hoogte maar heeft geen weet van een oplossing.

Het enigste wat ze bij proximus kunnen doen is bij hen de doorschakeling ongedaan maken.

Is er hier iemand die reeds een oplossing kent? Een nieuwe carrierupdate kan lang op zich laten wachten vrees ik :(

ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5888
Lid geworden op: 28 Jan 2012
Bedankt: 442 keer
Recent bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer

Re: Proximus + iphone probleem doorschakelen

Berichtdoor ITnetadmin » 08 Aug 2017, 03:07

Is uw username per ongeluk van uw telefoonnummer afgeleid?

Indien ja, raad ik u aan dringend met een admin contact op te nemen om die te veranderen ;-)

P4479584
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 Aug 2017

Re: Proximus + iphone probleem doorschakelen

Berichtdoor P4479584 » 09 Aug 2017, 16:55

Nee hoor, heeft helemaal niks met mijn telefoonnummer te zien.

ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5888
Lid geworden op: 28 Jan 2012
Bedankt: 442 keer
Recent bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer

Re: Proximus + iphone probleem doorschakelen

Berichtdoor ITnetadmin » 10 Aug 2017, 17:34

Dan ist goe :-)

Verder vrees ik dat dit het eerste is dat ik hiervan hoor.

M_016
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 Aug 2017
Bedankt: 3 keer
Recent bedankt: 3 keer

Re: Proximus + iphone probleem doorschakelen

Berichtdoor M_016 » 27 Aug 2017, 11:16

Blijkbaar zijn er op het web in binnen- en buitenland diverse gelijkaardige problemen gemeld = sommigen hebben het probleem, ander weer niet

Ik geef ter info volgende link door
https://yescrowd.optus.com.au/t5/Mobile ... d-p/210569

Kortom komt het erop neer dat versie 28.4 het probleem zou oplossen en dat het tijdelijk uitschakelen van 4G e nWifi = doorvoeren van call forwarding in 3G mode het probleem omzeilt


Terug naar “Proximus (Belgacom)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten