Tomorrowland

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

selder schreef:TL lijkt voor de normale bezoeker vooral een hoop EDM sets met allerlei extra trielala op de commerciële podia. Da's idd allemaal gescript en voorbereid, en er werkt een heel team tesamen aan, de "artiesten" die het publiek zien doen eigelijk nog het minste van het werk. Trouwens, als je je als een aap gedraagt op je podium met je micro dan is er geen tijd meer om plaatjes aan elkaar te rijgen. Maar TL is veel meer dan de mainstage, de mainstage is om het grote geld binnen te brengen en voor alle EDM freaks van overal ter wereld. De échte muziek zit op de kleinere stages met échte DJs, daar is niks gescript en is de muziek uiteraard veel beter.

Anyway, TL is een geoliede machine, tot in de puntjes georganiseerd, met torenhoge kosten maar ook megaveel inkomsten. Het valt pas op hoe strak alles georganiseerd is als je achter de schermen loopt. Het is daar ook één en al luxe met ge-airconditioneerde containers met 2 koelkasten in die constant aangevuld worden (uiteraard alles gratisch met een artiestenbandje hah). Maar dan in de artist village wordt ook een onderscheid gemaakt tussen de grote namen en de namen met goede muziek. Zo mogen wij meestal niet aanschuiven aan het warm buffet (da's voor like dimitri en mike vegas), maar kregen we keuze tussen een paar pistolé's haha.

Sure is wel leuk om het mee te maken van op het podium, maar zeker niet interessant genoeg om er elk jaar te staan.
haha ik lag plat toen je over aap en micro begon .. nog net niet over taarten en flessen drank :p
Denk dat we idd zelfde mening hebben ...
Ik werk nu al 4 jaar op een kleiner ( 4-5000 man max ) 3 daags festival hier lokaal ( ook begonnen als underground toestand ... nu toch al iets minder underground .. maar vooral techno / minimal / retro .. ) en dat is nu in handen van een organisatie die ook al jaren de food & beverage doet op tomorrowland ..... om idee te geven wij hebbben 3 bars .. tomorrowland 50-60 ofzo .. ik werk hier lokaal als vrijwilliger samen met mensen die dus rechtreeks van tomorrowland komen ...en ik doe zo gemideld 25-30 km .. die gast waar ik mee samenwerk zei in de 1ste week 50-60 km op TML .. per dag ... ( stappen teller ) heb al wilde verhalen gehoord over TML ..( heel veel mensen die bij ons komen werken komen ook van TML .. is het 1ste weekend van augustus dusja .. )
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Welk festival dan?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

iets met een magisch circus :)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Aaaah, waarvan de bezieler gepakt werd met een bestelling nog voor 't festival begon en sindsdien zo tussen noord en zuid op een ander continent zit :-)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

selder schreef:Aaaah, waarvan de bezieler gepakt werd met een bestelling nog voor 't festival begon en sindsdien zo tussen noord en zuid op een ander continent zit :-)
Yes klopt helemaal dat was bij de 2de editie .. ondertussen is er veeeeeeeeel veranderd ...

3de & 4de editie zijn een pak professioneler aangepakt ...( andere bazen andere wetten ... etc .. )
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

ik denk ook dat er gewoon meer mensen naar house luisteren. Wat zich dan ook reflecteert in het aantal, de grote en populariteit van de house evenementen. Begin de jaren 90-2000 was dat toch anders en minder mainstream als nu.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Tim H. schreef:ik denk ook dat er gewoon meer mensen naar house luisteren. Wat zich dan ook reflecteert in het aantal, de grote en populariteit van de house evenementen. Begin de jaren 90-2000 was dat toch anders en minder mainstream als nu.
Dat is een eeuwige discussie .. wat ze nu house noemen .. vind ik geen house meer .. plus het wordt allemaal wat verkracht onder de noemer EDM .. Daarom dat ik nog graag naar Retro feesten ga ( concepten als Age of Love / Histrory of trance / Extreme Reunion / etc ) .. muziek van mijn tijd .. jaren 90-00 .. al merk ik toch dat de jeugd van tegenwoordig het ook een beetje aan het ontdekken is ..
Ik ben een trance lover in hart en nieren .. en kan je zeggen in Belgie is het triestig gesteld .. om plekken te vinden waar je nog echt veel trance hoort van vroeger .. terwijl techno-minimal-tech house etc vind je blijkbaar nog zat events ...( als je dan sommige filmkes ziet van sets in buitenland .. of zelfs op tommorrowland is trance zeker niet dood .. maar mainstream is het zeker niet en moet ook niet ... liever niet zelfs ... )
Gekke is bijvoorbeeld iedereen vind Push universal nation een top plaat ( vind ik ook nogal altijd tijdloze TRANCE plaat ) ..maar is dan geen trance liefhebber ..
Heb de indruk dat techno weer zwaar in is in Belgie .. als je kijkt naar Charlotte De Witte etc ( overhyped en gemaakt door Stubru vind ik maja ) ... ( totaal niet mijn ding maja .. elk zijn goesting ) .
Was vorige zomer op Electronic Family in Rosmalen .. super relaxed festival ..goedkope tickets ( 35 euro ofzo ) .. en heel de dag trance ..
Grootste teleurstelling was toen Mike-Push Cherry moon trax begon te draaien .. the house of house is voor mij GEEN trance track .. en dat was te merken in het publiek ...dat past gewoon niet in het plaatje ...en al zeker niet in nederland ...op een quasi 100% trance festival ..
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ik ken de muziek vaak alleen als "muziek" en weet maar zelden wie er achter deze of gene naam schuil gaat, op enkele uitzonderingen na (Armin, Paul van Dijk, Tiesto, ...). YouTube stelde me na de set van Armin de set van Cherrymoon voor, ik vond die redelijk. Al moet je ook daar gewoon luisteren en niet kijken. Het corpulente heerschap dat aan de knopjes draaide, was in het beste geval grappig :).
Charlotte De Witte, ook voorgesteld door YouTube, vond ik echt prul.

Maar ieder zijn goesting zeker.
Ik ben ook niet elke dag in de mood om Sagi Abitbul, BBE dan wel Aurosonic op te zetten :), laat staan dat ik me iets aantrek van het label dat ze een nummer geven.
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 368
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Verdomme, ik voel me zo oud............ :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

skipper schreef:Verdomme, ik voel me zo oud............ :roll: :roll: :roll:
Ik denk soms ik 21 ben :)
Maar tis beetje meer.....
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

skipper schreef:Verdomme, ik voel me zo oud............ :roll: :roll: :roll:
Wat is oud ?...
crazydavid
Pro Member
Pro Member
Berichten: 247
Lid geworden op: 12 maa 2008, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Alles is inderdaad een beetje vooraf bepaald. Persoonlijk trek ik het mij niet aan en amuseer ik mij gewoon. Tml wat vrienden en een drankje en als het dan nog goed weer is = de max.
Als je echt trance wil horen ga dan naar asot in Nederland. Ik probeer trouwens alle stijlen eens regelmatig uit want ondanks mijn voorkeur voor trance ben ik geen gevangenen van deze stijl.
Vroeger was België het land van de house of hoe je ook noemt. Naar mijn idee is dat gestopt na 2000 ongeveer. Wanneer de grootste discotheken ophielden te bestaan.
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 368
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Tim H. schreef:
skipper schreef:Verdomme, ik voel me zo oud............ :roll: :roll: :roll:
Wat is oud ?...
Dit jaar 59. Heb vroeger ook veel plezier gemaakt, veel uit geweest en veel optredens gezien, maar hier voel ik mij toch een beetje "gedateerd" voor. En dan heb ik nog een uithuizige zoon van 24 lentes, dus ik kan nog best volgen. Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan.... :wink: Maar geen spijt of heimwee. Heb dit alles meegemaakt, maar wel op een andere manier dan zoals het er nu aan toe gaat. :beerchug:
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

crazydavid schreef:Alles is inderdaad een beetje vooraf bepaald. Persoonlijk trek ik het mij niet aan en amuseer ik mij gewoon. Tml wat vrienden en een drankje en als het dan nog goed weer is = de max.
Als je echt trance wil horen ga dan naar asot in Nederland. Ik probeer trouwens alle stijlen eens regelmatig uit want ondanks mijn voorkeur voor trance ben ik geen gevangenen van deze stijl.
Vroeger was België het land van de house of hoe je ook noemt. Naar mijn idee is dat gestopt na 2000 ongeveer. Wanneer de grootste discotheken ophielden te bestaan.
Oh maar ik vind nog altijd mijn goesting op Tomorrowland hoor ..anders zou ik niet meer gaan :-)
Me idd stages zoals "A State of Trance" " Trance Energy" " Age of Love ( meer oldschool house/trance/tech ) '" "Trance Addict" "Bonzai" ..
En leuke is het is daar geen overrompeling zoals als op de main stage etc .. ( op Mysteryland had je dat vroeger ook nog .. maar nu is er bijna niks meer van trance de laatste jaren ..) Is nu al enkele jaren dat ik Tommorow land combineer met Electronic Family .. en dat is prima combinatie ..

En ja A State of Trance staat jaarlijks in mijn Agenda .. als is het ook minder als vroeger .. grootser dat wel .. ( ASOT 250 was zelfs nog gratis in de Asta den Haag )
Volg Armin VB al van begin 2000 ofzo .. 1ste keer gezien B2B met ferry corsten op Dance Valley .. uiteraard nog met Vinyl ..
Maar wat hij tegenwoordig uitbrengt is meer pop top 100 hitjes dan trance ... maar heb zalige setjes geweten .. idem Tiësto vroeger .. maar die heeft voor het grote geld gekozen en zijn muziek boeit me nie meer ...( totaal geen trance meer ... ) ..

Misschien ook eens naar Luminosity gaan .. setjes gezien van vorig jaar op youtube .. toch om kippevel van te krijgen ...

Trance is ook in Belgie in de jaren 90 begonnen ..heb ier pareltjes uit die tijd .. en je de house van die tijd hoor ik ook wel graag ze .. techno ben ik nooit echt fan van geweest .. te monotoon voor mij .. dan ga ik nog liever naar i love the 90's ofzo ...

Als je mijn party foto archief es wil zien .. http://fotos.kitt.be/ :-)

Enfin paar keer preregged voor Tomorrowland 2019 ..benieuwd of het deze keer lukt ...
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Kitt schreef:[ASOT 250 was zelfs nog gratis in de Asta den Haag
ASOT300 in Den Bosch ook :bdaysmile: :bdaysmile:

Wat Armin recent zelf maakt zijn top100 hitjes, maar zijn muziekselectie in ASOT of Untold isvind ik best goed.
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

Kitt schreef: Als je mijn party foto archief es wil zien .. http://fotos.kitt.be/ :-)

foto's ....blij dat dat er geen smartphones waren toen ik uitging...
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Tim H. schreef:
Kitt schreef: Als je mijn party foto archief es wil zien .. http://fotos.kitt.be/ :-)

foto's ....blij dat dat er geen smartphones waren toen ik uitging...

Oei oei waarde zo van de kaart ja :)
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Serieus het topic gekaapt al... :-)
Om op genres in te gaan, als ik het goed vind dan vind ik het goed, welk genre maakt mij niet uit.
Eclectisch is dat zeker? :think:
murdock447
Pro Member
Pro Member
Berichten: 353
Lid geworden op: 28 sep 2008, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 25 keer

Hmmmm, aangezien er tot hiertoe niks uit de bus is gekomen overweeg ik om een global journey pakkage te kopen en geen gebruik te maken van het vervoer.
Dus de versie bus + camping....
Iemand vertelde mij ecchter dat je de toeganstickets wel maar krijgt bij het aanmelden aan de bus bij vertrek.....dus zou ik effe naar NL moeten een omweg maken....iemand hier ervaring mee?
Krijgen wij de tickets voor toegang dan niet op voorhand toegestuurd(jewel case met ticket)

Indien iemand hier iets meer over weet graag info!.
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

Kitt schreef:
Oei oei waarde zo van de kaart ja :)
laat het ons houden op heel veel uitgegaan in mijn jonge jaren...(1990-2001)
crazydavid
Pro Member
Pro Member
Berichten: 247
Lid geworden op: 12 maa 2008, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Kitt schreef:
Oh maar ik vind nog altijd mijn goesting op Tomorrowland hoor ..anders zou ik niet meer gaan :-)
Me idd stages zoals "A State of Trance" " Trance Energy" " Age of Love ( meer oldschool house/trance/tech ) '" "Trance Addict" "Bonzai" ..
En leuke is het is daar geen overrompeling zoals als op de main stage etc .. ( op Mysteryland had je dat vroeger ook nog .. maar nu is er bijna niks meer van trance de laatste jaren ..) Is nu al enkele jaren dat ik Tommorow land combineer met Electronic Family .. en dat is prima combinatie ..
Inderdaad die podia waren inderdaad de max. Moet toegegeven de main met Armin , en Above And beyond was ook bangelijk. Als zij been vind ik Sunnery James & Ryan Marciano ook best wel eens goed.
Eletronic Family daar ga ik eens wat van opzoeken.
Kitt schreef: En ja A State of Trance staat jaarlijks in mijn Agenda .. als is het ook minder als vroeger .. grootser dat wel .. ( ASOT 250 was zelfs nog gratis in de Asta den Haag )
Volg Armin VB al van begin 2000 ofzo .. 1ste keer gezien B2B met ferry corsten op Dance Valley .. uiteraard nog met Vinyl ..
Maar wat hij tegenwoordig uitbrengt is meer pop top 100 hitjes dan trance ... maar heb zalige setjes geweten .. idem Tiësto vroeger .. maar die heeft voor het grote geld gekozen en zijn muziek boeit me nie meer ...( totaal geen trance meer ... ) ..
A state of trance dat is inderdaad de max. Ik luister vanaf show 102 (hint volgende shows) en moet zeggen dat ik dankzij de show al veel andere genre en dj's heb leren kennen. Armin zijn sets zijn steeds goed opgebouwd vind ik. Natuurlijk is dat soms wa minder en soms wat meer. Op Tml was hij TOP maar dat had ik al vernoemd denk ik :banana: .
Kitt schreef: Misschien ook eens naar Luminosity gaan .. setjes gezien van vorig jaar op youtube .. toch om kippevel van te krijgen ...
Ga ik eens checken
Kitt schreef: Trance is ook in Belgie in de jaren 90 begonnen ..heb ier pareltjes uit die tijd .. en je de house van die tijd hoor ik ook wel graag ze .. techno ben ik nooit echt fan van geweest .. te monotoon voor mij .. dan ga ik nog liever naar i love the 90's ofzo ...

Als je mijn party foto archief es wil zien .. http://fotos.kitt.be/ :-)

Enfin paar keer preregged voor Tomorrowland 2019 ..benieuwd of het deze keer lukt ...
Lijkt of onze muziekkeuze dezelfde kant uitgaat. Waar vroeger Belgie een trendsetter was voor het maken van goeie muziek blijf ik nu toch een beetje op mijn honger zitten.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Inderdaad die podia waren inderdaad de max. Moet toegegeven de main met Armin , en Above And beyond was ook bangelijk. Als zij been vind ik Sunnery James & Ryan Marciano ook best wel eens goed.
Eletronic Family daar ga ik eens wat van opzoeken.
[/ quote]

Wanneer ben je geweest in 2018 ofzo ? in ieder geval AVB op de main op TML mijd ik als de pest ..ik noem de main vaak de EDM stage ..
A state of trance dat is inderdaad de max. Ik luister vanaf show 102 (hint volgende shows) en moet zeggen dat ik dankzij de show al veel andere genre en dj's heb leren kennen. Armin zijn sets zijn steeds goed opgebouwd vind ik. Natuurlijk is dat soms wa minder en soms wat meer. Op Tml was hij TOP maar dat had ik al vernoemd denk ik :banana: .

Bedoel je vorig jaar ofzo ? De laatste jaren op de main is AVB pure EDM shit ..mainstream brol .. op ASOT stage is hij wel nog ok ..
Geloof in 2016 of 17 15min AVB gezien om de main en ik had er al buik van vol ...weekend er op draaide hij nog es op ASOT stage ..dat was meer wat wou horen .. ik heb er geen probleem mee dat dj's verschillende stijlen doen .. als ze dat op voorhand aankondigen ...
Nieuw nummer van AVB/Vegas & like mike / w&w trekt anders op geen ballen ...
-> dat is dus TML mainstage muziek .. en reden dat de mainstage mijd als de pest laatste jaren ..

In Februari is het terug ASOT festival in de jaarbeurs in utrecht ( uitverkocht sinds een paar dagen ) daar komt Above & Beyond ook .. ( hoop dat ze veel classics draaien ) maar ook Mike-Push komt .. en uiteraard Armin .. ( al zijn zijn sets daar ook daar al minder en minder trancy .. en vooral de zaal is vaak afgesloten als hij begint full capaciteit bereikt ... ) en als hij dan nog tegenover andere goede trance naam geprogrammeerd staat die je niet zo vaak kan zien ..
Lijkt of onze muziekkeuze dezelfde kant uitgaat. Waar vroeger Belgie een trendsetter was voor het maken van goeie muziek blijf ik nu toch een beetje op mijn honger zitten.
Goh pass op.. ligt ook beetje aan de USA .. die het kutwoord EDM uitgevonden heeft .. "Electronic Dance Music" men zegt wel dat het geen genre is ... maar eigenlijk is het alles en niets ... ik ben misschien van de oude stempel .. denk toch iets liever in vakjes ( genres dance muziek ) dan alles door elkaar te gooien ...
Tomorrowland heeft ook wel paar "dj's" gemaakt ..in dat EDM genre lol ... ( waar ik totaal geen fan van ben maar blijkbaar is er een markt voor ...en brengt het $$$$ op .. als je ziet hoeveel dj's er de bocht gemaakt hebben ... )
Mja dat is beetje met alles zo .. "vroeger was het beter" .. die spreuk klopt toch vaak ze ...
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Iemand ervaring met het kamperen? Een weekendje op en neer rijden is toch vrij vermoeiend, ook al is het om 1uur gedaan.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

joriz schreef:Iemand ervaring met het kamperen? Een weekendje op en neer rijden is toch vrij vermoeiend, ook al is het om 1uur gedaan.
weetniet hoe jong je bent .. maar ik op mijn leeftijd doe het allesins niet ..
1x 3 dagen geweest en op & af naar kortrijk en da was best goed te doen ... lekker uitgeslapen en douched ..
Als je natuurlijk elke dag van plan bent om veel alcohol te consumeren niet zo een goed idee ..maar dan beland je mss bij ander lid hier op UB :p
Anders ging ik het niet volggehouden hebben 3 dagen vrees ik .. ik was er ook nie elke dag stipt op 12u .. meestal om 2-3uur .

Ben zowieso al geen grote kampeerder .. nu nog 1x per jaar 2-3 dagen in Duitsland ( beurs die ik jaarlijk bezoek en rijd samen met collega die altijd kampeerd )

Heb zo ook es gehoord van een vriendin die naar nature one ging in duitsland ... da ze moest slapen met oordoppen en slaappil ..
Is wel meer nacht festival maar blijkbaar was het ook nie echt stil op de camping dus ...
Hoe het juist op TML zit op de camping weet ik niet .. of je daar effectief kan slapen .. hang ook veel van de buren af gok ik ..
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

joriz schreef:Iemand ervaring met het kamperen? Een weekendje op en neer rijden is toch vrij vermoeiend, ook al is het om 1uur gedaan.
Geen ervaring met TML camping..Maar als wij naar een festival gaan zoeken wij altijd een camping in de buurt. Meestal (altijd) is het daar een pak rustiger.
murdock447
Pro Member
Pro Member
Berichten: 353
Lid geworden op: 28 sep 2008, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 25 keer

Voor ons is het ideale scenario op en af met de kamoinet...verste parking....fietsen uitladen en tot aan de ingang, waar een fietsparking is, per fiets....
Ik haat camperen en zeker op een festival. Overdag geen probleem maar daarna moet ikeen deftige douche toilet en bed hebben. En geen “shitholes” zoals op een festival. Ook wat betreft het weer kan camperen dik tegenvallen, kou is nog te doen maar als het regent is het ,een ramp.
Ben natuurlijk ook geen 20jaar meer he! Maar zelfs toen ik nog “jong” was deed ik het ook niet.
crazydavid
Pro Member
Pro Member
Berichten: 247
Lid geworden op: 12 maa 2008, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

joriz schreef:Iemand ervaring met het kamperen? Een weekendje op en neer rijden is toch vrij vermoeiend, ook al is het om 1uur gedaan.

Vorige jaar eerste keer gekampeerd. Moet zeggen dat het heus wel meeviel. Lawaai was er inderdaad wel eens maar de beveiliging was vriendelijk en doeltreffend daarin. Douche en toilet waren ook in orde enkel de laatste dag was het wel wat minder. Als ik de kans heb ga ik dit jaar zeker terug voor de camping.
murdock447
Pro Member
Pro Member
Berichten: 353
Lid geworden op: 28 sep 2008, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 25 keer

Puur uit frustratie vandaag meegedaan voor de Global Journey ...en na veel misserie toch aan 2 x 2 pakketten geraakt....dus dit jaar eens dubbele vreugde 2 weekends TML!!!
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2399
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Het zal ook weer niks worden dit jaar :lol: 4 schermen open.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Straks nog eens proberen he.
Wou eens gaan kamperen maar vanzodra je doorklikte was het sold out. Dan maar dag tickets genomen.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Oakie
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 dec 2004, 19:51
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb het na 40 minuten opgegeven, het is alle jaren hetzelfde liedje
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

ben daarnet nog binnengeraakt en heb 5x zaterdag ticket voor W2 kunnen kopen. Ben nu met andere browser nog binnen maar het lijkt zo goed als op... mss nog vrijdag of zondag voor W2 ..
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2399
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

EN na 40min ben ik wel binnen geraakt :lol:
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

Na 8 min in de shop, 5 Full Madness zijn binnen.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

Ging vlotter of anders dit jaar, vraag me wel af hoeveel Comfort tickets er maar waren want na 8 min waren er al een deel sold out.

Ervaring vorige jaren is ook dat er daar veel meer beschikbaar van zijn in de WW Pre-Sale en vooral in de WW Ticket Sale.
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Allez nu nog een userbase.be vlag :-D JK :wink:
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

In de Worldwide iets later binnengeraakt (10 min) maar heb wel de comfort passes kunnen kopen die ik in de Belgian presale mislopen had :-)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik zie niet in wat een festival zo tof maakt ben zelf 23 maar ik moet het niet hebben. Zelfde met reizen al heb ik daar wel plezier van maar niet alleen.

Vind het bij een festival gewoon weggesmeten geld. Bij een reis valt het te zien.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ben dan ook geen echte uitgaander etc...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2399
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Weet iemand of je al uw tickets in één keer moet registreren?
3 zijn zeker, de andere 2 hangt af van werk/school, daar wachten we nog ff mee om op naam te zetten.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”