[Te koop] - DVB-T2 ontvanger met CI+-slot (model TVV)

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hallo,

Ik heb een DVB-T2 ontvanger te koop. Het is het toestel dat TV Vlaanderen verkoopt voor haar product AntenneTV.

# Locatie van verkoper of de te koop gestelde objecten: Sint-Agatha-Berchem (+/- Brussel)
# Minimumprijs per object of richtprijs: 45 euro, incl.verzending naar postpunt of postkantoor.
# Minimale correcte informatie over het object: Toestel in nieuwstaat. Enkel gebruikt om de werking te testen. DVB-T2 ontvanger met transformator, afstandsbediening met batterijen, gebruiksaanwijzing, HDMI-kabel
Zie;
https://www.tv-vlaanderen.be/accessoire ... v/decoder/ - prijs TVV 69 euro
- prijs Amazon 65 euro

Het toestel heeft een TV Vlaanderen logo en een TVV handleiding maar de firmware is generiek. Er is niets speciaal 'TV Vlaanderen' aan dit toestel. Toestel kan opnemen op een extern opslagmedium zoals usb-stick of externe hardeschijf. Effectief opnemen is mij enkel gelukt met de vrije DVB-T zenders en niet met de zenders van AntenneTV.

****er is GEEN CI+ module inbegrepen****

Garantie: formeel geen garantie. Als het toestel zou stukgaan tussen nu en augustus 2020 mag u mij contacteren en wil ik wel de moeite doen om voor u TVV te contacteren en te pogen iets gedaan te krijgen zonder kosten. Eventuele verzendingskosten die TVV niet vergoed zijn ten laste van de koper.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”