prijspeiling Nexus6P

murdock447
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer

prijspeiling Nexus6P

Berichtdoor murdock447 » 22 Mei 2018, 13:29

Daar ik in blijde verwachting ben van een OnePlus6, komt wellicht binnenkort mijn Nexus6P(64Gb) smartphone te koop.

Deze is in onberispelijke staat, absoluut krasvrij voorzien van een zeer goede "bumpercase" en glazen screensbesherming en wordt bovendien steeds meegedragen in een schoudertas(dus geen broekzak toestanden en dergelijke...)

Is nooit hersteld geweest, volledig origineel en nog in garantie tot 9 juli 2018.
Vanzelfsprekend voorzien van de tot op heden laatste update android 8.1.0(oreo) en beveiligingspatch van 5 mei 2018(iedere maand krijgt deze een android update).
Ik kan deze inruilen bij OnePlus voor een waarde van 300Euro.

Daar men echter deze waarde mogelijks gedeeltelijk uitbetaald in vouchers en ik liever cash zie om zo een beetje van mijn aankoop te recuperen, overweeg ik sterk om deze zelf te verkopen.
Dus vandaar de vraag wat deze nog zou kunnen opbrengen.

Daar dit nog geen concrete verkoop is zet ik nog geen foto's online maar ik kan garanderen dat het toestel er "nieuw" uitziet gezien de goede zorgen die hij altijd gekregen heeft!

Ik verneem graag jullie mening/feedback.

fren
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Re: prijspeiling Nexus6P

Berichtdoor fren » 22 Mei 2018, 13:51

murdock447
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer

Re: prijspeiling Nexus6P

Berichtdoor murdock447 » 22 Mei 2018, 13:59

@ fren

ok bedankt, als Ik daar(bij Rebuy dus) alle gegevens ingeef van mijn toestel zou ik er blijkbaar nog 318Euro voor krijgen...ligt dus blijkbaar in dezelfde lijn als bij OnePlus

Terug naar “Te koop / Gezocht”