Marantz M-CR511

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Object + omschrijving:
Marantz M-CR511

Omschrijving Coolblue:
Met de compacte Marantz M-CR511 Melody Stream speel je non-stop draadloos muziek af. Stream je favoriete tunes via wifi, AirPlay en Bluetooth. Voor meer muzikaal vermaak zet je internetradio aan of speel je Spotify playlists af. De usb-aansluiting is niet alleen voor het afspelen van muziek, maar ook voor het opladen van je smartphone of tablet. Zo voed je de batterij van je toestel tijdens het streamen. Je bedient de Marantz met de mobiele app of de meegeleverde afstandsbediening.
Peiling naar verkoopprijs wegens aanschaf Sonos Connect:Amp

Optionele foto's:
Afbeelding

Optionele eigen indicatie van vraagprijs:
250 EUR maar via dit topic had ik graag vernomen hoeveel ik hiervoor nog zou kunnen krijgen.

Aankoopprijs
Nieuw bij Coolblue: 395 EUR
Aankoopdatum 18/02/2016

Locatie:
Koksijde

Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:
bPost 5 EUR naar Postpunt(incl verzekering) 6 EUR naar adres (incl verzekering)
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

[Bump]
Niemand interesse of iemand die een schatting naar vraagprijs wil/durft te doen ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

M'n buur was naar zoiets op zoek omdat hij bediening via apps/PC niet echt handig vindt.

Ik zal eens informeren of hij interesse heeft... al is je toestel wel bijna buiten garantie.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb er zo een maar ben niet echt tevreden mee. Ik luister meestal naar internet radio, kabel verbinding geen wifi, en het stopt van tijd tot tijd te spelen. Ook soms moielijk verbinding met spotify op hetzelfde netwerk. Dus is niet meer dan 150-175€ waard.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Ik heb er ook wel interesse voor. Ik denk nog na over de prijs dat ik ervoor wil geven.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

ik merk op dat het enkel kan streamen er er bijv geen radiofunctie op aanwezig is of DAB zoals de CR611. dan vind ik het moeilijk om er een prijs op te plakken. zeker als anderen aangeven dat het niet goed werk :? . Alhoewel ik denk dat het niet aan dit toestel zal liggen maar aan de opstelling van voorgaande poster
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

mailracer schreef:ik merk op dat het enkel kan streamen er er bijv geen radiofunctie op aanwezig is of DAB zoals de CR611.
Waarom zou iemand nog een radio/DAB willen voor een vast toestel ?

Hoor het handjevol zenders (die je tevens kan streamen) moet je het niet doen lijkt me.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

r2504, wat zou jij dan voor het toestel willen geven ? ipv off-topic te gaan :bang:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Zoals ik reeds aanhaalde heb ik persoonlijk geen interesse in het toestel (ben een tevreden Sonos gebruiker).

Iedereen moet trouwens voor zichzelf bepalen wat hij ervoor wil betalen.

Ik ga dus ook geen gok doen wat m'n buur er mogelijks wil voor betalen (als hij er tenminste interesse hebt).
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Bedankt iedereen voor de informatie en de prijsschatting. Iemand in de familie heeft interesse en waarschijnlijk zal ik de receiver aan hem geven.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”