Fritz!Box 7490 7430 7360v2 3490

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
jdbrussels
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 dec 2013, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hallo,

Ik zou Edpnet eens willen uitproberen, maar vind de combinatie setup 50 euro + Telecom Installatie: Test & Label 49.95 euro + modem aan 99 euro nogal duur. Er is nl nog geen vaste telefoon of internet aansluiting geweest, enkel Telenet.

Mocht ik een goeie geschikte modem vinden van max. 50 euro zou ik de overstap waarschijnlijk maken.

Telefonie is niet direct een vereiste, dus ik veronderstel dat een Bbox 3 ook zou kunnen mocht ik die kunnen uitlezen, maar een Fritz!Box lijkt me misschien net wat 'leuker'.

Kan iemand me doorverwijzen ?

Mvg
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

https://www.2dehands.be/computer-game-c ... 44581.html


Ook veel aanbieders in NL te vinden van zo een dingen. Gewoon laten via kiala versturen :)
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Een Bbox3 kan perfect. Een Fritzbox is inderdaad net iets leuker. Let er alleen op dat je dus een goedgekeurd model met internationale versie in huis haalt.
jdbrussels
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 dec 2013, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hallo

Bedankt voor de reacties; inderdaad via Marktplaats in NL veel aanbiedingen.

Ben helaas gezwicht voor een Proximus verkoopster dat me absoluut een duurder GSM-abonnement wilde verkopen, wat later altijd gewijzigd kan worden... Dus dan maar ineens geopteerd voor Start-internet, kunnen zij de aansluiting doen.

Bij Edpnet zal ik alvast een GSM-abonnementje nemen met beperkte data voor in een kleinere smartphone die ik gebruik om mee te gaan lopen.

Mvg
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

De data bij EDPnet vind ik persoonlijk vrij duur. Kijk anders ns naar dommel.com? Pak goedkoper?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
jdbrussels
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 dec 2013, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ja merci, maar heb een tijdje Base B-0 gehad, en op een gegeven moment ging de prijs per MB omhoog, waardoor het niet meer voordelig was, dus heb even minder zin in zo'n formule.

[Mod] TS is dus niet meer op zoek achter een modem.
Slotje
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”