o-box technicolor - VDSL / voip wifi modem

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Object + omschrijving:

Technicolor o-box , VDSL-modem met voip ATA voor 2 lijnen, 2 wifi netwerken 2,4 GHz en 5 GHz. Dit is de meest actuele modem die Scarlet momenteel gebruikt. Het is een toestel dat ongeveer een jaar gebruikt is geweest. De firmware is van Scarlet. Je hebt enkel toegang tot het 'user' account.

Zelf instellen van de login gegevens voor de VDSL-verbinding, wifi en voip kan daarmee wel.

In zeer goede staat, met voeding en telefoonkabel en stekker.
Afbeelding
(gelijkaardig toestel, niet mijn exemplaar)

Ik kan geen garantie geven dat die gaat werken met uw internetprovider. Vraag eerst aan die ISP of dit toestel dat van Scarlet komt bruikbaar is.

Geen klachten over het toestel zelf. Eerder had ik last van spontaan herstarten maar Scarlet is dat toestel komen vervangen door dit toestel dat dit niet doet.

Ik doe het weg omdat ik momenteel niet van plan ben terug VDSL te nemen.

Vaste prijs: 20 euro
Locatie: Sint-Agatha-Berchem, Brussel
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:
Afhalen op afspraak of verzending via UPS acces point (ex-Kiala) Verzending is +5 euro. Betalen voor verzending.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Excuus voor de multiposts. Het wou maar niet posten maar blijkbaar werkte het wel ondanks dat er schijnbaar niets gebeurde na het klikken op versturen. De optie is niet beschikbaar om de posts te verwijderen of te bewerken.

Mods; gelieve de andere te verwijderen.
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Deze was dus niet in bruikleen maar gekocht?
20 euro geboden dan :)

Ik heb hier Scarlet Trio, dus deze zal wel werken veronderstel ik.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

C1nder schreef:Deze was dus niet in bruikleen maar gekocht?
20 euro geboden dan :)

Ik heb hier Scarlet Trio, dus deze zal wel werken veronderstel ik.
Prima, ideaal zou ik zeggen dan. verkocht . Ik stuur een PM voor de transactie zelf te regelen.

Aangezien die komt van Scarlet Trio kan je gerust zijn dat het gaat werken. Gewoon aansluiten en de Scarlet zal het toestel automatisch instellen.

Toen ik Scarlet Trio nam betaalde ik gewoon 99 euro voor de activering en installatie. Toen ik het opzegde kreeg ik te horen dat ik de tv-decoder terug diende te sturen maar de modem mocht ik houden. Ik heb zelfs ter afsluiting 39 euro terug gekregen van Scarlet. Dat is het beste bewijs dat ze die modem niet meer moeten hebben.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

WalterB1 schreef:
C1nder schreef:Deze was dus niet in bruikleen maar gekocht?
20 euro geboden dan :)

Ik heb hier Scarlet Trio, dus deze zal wel werken veronderstel ik.
P
Toen ik Scarlet Trio nam betaalde ik gewoon 99 euro voor de activering en installatie. Toen ik het opzegde kreeg ik te horen dat ik de tv-decoder terug diende te sturen maar de modem mocht ik houden. Ik heb zelfs ter afsluiting 39 euro terug gekregen van Scarlet. Dat is het beste bewijs dat ze die modem niet meer moeten hebben.
Wel ik zal dit binnenkort ondervinden. Ik ben overgestapt, dat annulatieproces is wel totaal niet aangegeven. Binnenkort krijgt u een mail met bevestiging van annulatie. Daar wacht ik al op sinds gisterenmorgen ;)

Heb dan maar zelf contact opgenomen. Zal ook laten weten als het hetzelfde als bij u ;)
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

boonpwnz schreef:
Wel ik zal dit binnenkort ondervinden. Ik ben overgestapt, dat annulatieproces is wel totaal niet aangegeven. Binnenkort krijgt u een mail met bevestiging van annulatie. Daar wacht ik al op sinds gisterenmorgen ;)

Heb dan maar zelf contact opgenomen. Zal ook laten weten als het hetzelfde als bij u ;)
Het heeft bij mij nog een twee weken na opzeg gewerkt. En de reactie van Scarlet was heel traag op mijn opzeg. Maar je gaat maar betalen tot de datum van opzeg.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

WalterB1 schreef:
boonpwnz schreef:
Wel ik zal dit binnenkort ondervinden. Ik ben overgestapt, dat annulatieproces is wel totaal niet aangegeven. Binnenkort krijgt u een mail met bevestiging van annulatie. Daar wacht ik al op sinds gisterenmorgen ;)

Heb dan maar zelf contact opgenomen. Zal ook laten weten als het hetzelfde als bij u ;)
Het heeft bij mij nog een twee weken na opzeg gewerkt.
Ohh leuk dan zit ik 2 weken zonder vaste telefoonlijn.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

boonpwnz schreef:
Ohh leuk dan zit ik 2 weken zonder vaste telefoonlijn.

Dat begrijp ik niet. Als u de telefoonlijn van Scarlet Trio gebruikt dan zal die blijven werken tot ze het overzetten naar de nieuwe provider. Met die nieuwe easy switch procedure zou dat vlot moeten gaan.

Misschien dat er even een onderbreking in dienstverlening zal zijn maar dat mag zo lang niet duren. En als u telefoonlijn onafhankelijk is van Scarlet (zoals bij mij, weepee, via voip-telefoon) is zeker geen probleem. Zolang er internet is van wie dan ook werkt het.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

WalterB1 schreef:
boonpwnz schreef:
Ohh leuk dan zit ik 2 weken zonder vaste telefoonlijn.

Dat begrijp ik niet. Als u de telefoonlijn van Scarlet Trio gebruikt dan zal die blijven werken tot ze het overzetten naar de nieuwe provider. Met die nieuwe easy switch procedure zou dat vlot moeten gaan.

.
Ik zit al van vrijdagmorgen zonder vaste telefoonlijn. Easy switch ging niet door omdat PX afspraak moest annuleren en opnieuw bevestigen waardoor die procedure gedaan is.

Ik heb met nummerbehoud gevraagd en et probleem is dat Scarlet eerst moet opgezegd zijn voor Px mijn telefoonnummer kan overdragen ;)
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Walter, check PM! Ik heb zonet het geld overgeschreven en het UPS Access Point doorgegeven.

Bedankt! :)
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”