Lycamobile simkaarten

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Overlaatst kwam ik thuis en zag dit:
IMG_5539.jpg
Ik heb er het raden naar waarom m'n brievenbus vol zat met 30 Lycamobile SIMkaarten in gesloten verpakking... Een leverancier die het adres van de nachtwinkel niet vond? Een leverancier die er geen zin meer in had?

In plaats van ze gewoon in de vuilbak te kieperen, kan ik er wel misschien iemand blij mee maken. Volgens mij werken ze gewoon.

Dus: te geef: 30 Lycamobile simkaarten. Hoewel ik wel weet dat er niemand iets met 30 simkaarten tegelijk kan doen, heb ik het er niet voor over om 30 verschillende brieven te versturen :) 't is dus alles of niks :)

Kosten van de verzending via de post uiteraard op kosten van de "koper". Of je moet ze komen afhalen in Tienen :)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Lijkt me beter deze bij de politie in te leveren of te melden bij lycamobile
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Ik herinnerde me dat ik al eens een dergelijk verhaal gelezen had. Gewoon even gegoogled

=> https://gathering.tweakers.net/forum/li ... es/1632465
Zaten vrijdag 6 stuks Lyca simkaart pakketten in de brievenbus. Bij vrienden in de buurt ook nog eens 3 stuks! Is Lyca deze "random" aan het dumpen? Iemand anders die er ook een stel heeft gekregen?
=> http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.p ... &start=150
Ik ontving een hele stapel simkaarten van Lyca Mobile in mijn brievenbus terwijl ik nergens om had gevraagd, het lijken wel die Compuserve CD's van vroeger.
Daarom ga ik ze nu allemaal terugsturen naar Ierland, maar zonder envelop of retouradres :twisted:

Toch vreemd dat het af en toe wel eens voorvalt. Vraag is nu wie dit doet en wat ze ermee bereiken... Lycamobile zelf kan het niet zijn aangezien het niet geadresseerd is.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”