Google Pixel C Developer 25% kortingscode

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Beste UB'ers. Ik heb nog één ongebruikte Google Pixel C kortingscode. Dit geeft je 25% korting op de Pixel C wat nog op €375 komt.
Principe is simpel: first come first serve. Omdat ik overal zie op fora (Reddit, Tweakers) dat deze codes uitgevochten worden, zal ik toch een clausule leggen dat je meer dan 20 posts moet hebben. Dit om tegen te gaan dat er misbruik van gemaakt wordt.

Code is geldig tot 15 juli.

Voor die €375 krijg je echt een prachtig toestel. Hiervoor had ik een iPad 2 die ik enorm veel gebruikte. Sinds de Pixel C blijft de PC thuis zeer vaak uitstaan.
Je kan er ook een keyboard bij kopen van €169 maar dat heb ik alvast niet gedaan. Kijk gewoon uit voor een goed bluetooth toetsenbord en dat werkt even goed.

Specs en info: https://pixel.google.com/pixel-c/

Mocht er toch geen reactie komen zet ik 'm over 2 dagen op Tweakers. Daar ben ik zeker dat ie in 123 weg is. Maar toch neem ik dit forum voor aangezien ik hier toch wel dagelijks aanwezig ben.

Als er nog vragen zijn over het toestel: Shoot !

--
Object + omschrijving:
Pixel C discountcode

Optionele foto's:
pixelc.png
Vaste prijs:
Voor niks
Locatie:
Op mijnen e-mailserver
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:
Hier een reactie plaatsen en je krijgt een PM

Groeten,
BertG3
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Even een upje. Morgenavond gaat hij naar Tweakers. Daar zoeken ze er nog volop naar.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Alvast bedankt om aan ons te denken. Maar ik was niet van plan de eerstkomende twee dagen een tablet te kopen, dus ik ga passen :-)
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Geen probleem. Hij wordt nu op Tweakers.net aangeboden.

Hier mag dus een slotje op.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”