Xbox one 500 gb plus kinect controller en 1 game

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Xbox one console van 500 gb inclusief kinect controller, hdmi kabel, draadloze controller, chat-headset en 1 origineel xbox one game : tomb raider definitive edition.
Alles bevindt zich in perfecte staat, geen gebruikssporen zichtbaar. Aangeschaft bij Fnac op 15/02/2014 ( aankoopbewijs aanwezig). De originele doos is eveneens aanwezig.
Vaste prijs: 350 euro ( alles inbegrepen). Af te halen bij mij thuis te Heverlee of eventueel ook verzending mogelijk via B-post. ( verzendkosten voor de koper).
De xbox is uiteraard eerst bij mij thuis te bezichtigen. Dit is een zeer schappelijke prijs aangezien de 'used' editie bij Game mania 399 euro kost (exclusief game).
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 793
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ik zie op de site van gamemania een used staan voor 330€, geen idee of de uw nog iets meer heeft ... Klopt het dat een nieuwe zoals de uwe slechts 399€ kost of vergis ik me. Zal eens horen of mijn vriendin eventueel interesse heeft.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Een nieuwe kost inderdaad 399 euro maar dat is zonder de kinect sensor. Die op de site van game mania kost 399 als 'used' met kinect sensor. :-)
Diegene die ik verkoop heeft ook de kinect sensor. Ik heb deze toen bij Fnac 529 euro betaald.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

De kinect sensor kan je eventueel achterna apart aanschaffen. Deze kost 150 euro.
http://www.xbox.com/nl-BE/xbox-one/acce ... VaUsTIiZET
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Beste forumleden,
aangezien ik nog steeds geen reactie gekregen heb wil ik de prijs naar beneden brengen.
300 euro voor het totaalpakket. Enkel verzending via Kiala of B-post. (voor verzendkosten gelieve mij te contacteren).
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hier mag een slotje op. Heb de xbox one kunnen verkopen aan een collega op het werk.
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”