Base weigert nr over te dragen aan Dommel???

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

We hadden een 12tal dagen aan Dommel gevraagd om een Base0 nummer over te nemen. Base weigert dit volgens Dommel die het meerdere malen vroeg aan Base. Kan dat zomaar, en wat is hier aan te doen?
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

normaal moeten ze dit nummer overzetten, best bel je hun klantenservice eens en kaart je dit aan en vraag je tekst en uitleg.

Is dit een normaal nummer( geen speciaal zelf gekozen ofz), ik ga er vanuit van wel?

Hou ons op de hoogte?
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Intss idd gebeld met Base helpdesk: ze bevestigen dat er 2 aanvragen zijn met verkeerde klantnummer als reden van weigering. Het klantnr dat Dommel doorgeeft is daarentegen wel degelijk juist.
Het gaat om een nummer dat lang geleden gewoon gekocht werd in de shop, maar wel onder de vorm van 04XX/X0.X0.X0.
Was idd mss een goede poging van Base, maar Dommel gaat verder contact opnemen.
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt, na een klacht bij de ombudsman een minnelijke schikking ontvangen.
In mijn geval was Dommel wel de oude partij.
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-k ... tml?IDC=41
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”