Orange of Scarlet?

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Tricolores
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2012, 11:14

Beste forummers,

Ik zit nu bij Telenet (Whop) en wil wegens de steeds verhogende prijs (en omdat ik wil meewerken aan het breken van hun verdomde monopolie) graag overstappen naar een goedkopere provider.

Scarlet en Orange zijn de twee overgebleven opties.
Ik neig meer naar Orange, maar het werkt op mijn zenuwen dat ik daar een GSM-abonnement moet nemen terwijl ik meer dan gelukkig ben bij Mobile Vikings.
Scarlet heeft als nadeel dan weer dat ik er geen idee van heb of er een kabel klaarligt om hier gebruik van te maken.

Wat bevelen jullie aan? Iemand recente ervaringen?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Wat bedoel je met: "Ik weet niet of er een kabel klaarligt."? Als je binnenbekabeling hebt, dan ben je waarschijnlijk gewoon aansluitbaar.

Als er geen telefoonlijn ligt en je niet wil laten graven, dan is het een vals dilemma en heb je alleen Orange als alternatief.
Tricolores
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2012, 11:14

Didymus schreef:Wat bedoel je met: "Ik weet niet of er een kabel klaarligt."? Als je binnenbekabeling hebt, dan ben je waarschijnlijk gewoon aansluitbaar.

Als er geen telefoonlijn ligt en je niet wil laten graven, dan is het een vals dilemma en heb je alleen Orange als alternatief.
Ik weet dus niet of de telefoonkabel er ligt. Ik heb sinds het begin Telenet. Kan ik ergens nakijken of de kabel er ligt? Heb geen idee waar ik (fysiek) zou moeten beginnen zoeken.
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 10 keer

Meestal zit dit ergens aan de straatkant waar je andere energie toekomt (gas, water, elektriciteit).
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”