Overstappen naar?

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Standaard bij een domeinnaam van OVH zit er één mailbox. Een full mailbox dus geen redirecting service. Ik denk dat je deze twee verwart.
skank
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Eerst jou maar eens bedanken voor je hulp...
Nu , ok er zit dus maar 1 in, dus maw zo kan het niet gaan met mn 4 accounts van google?
En nu?
Nochtans stond er inde handleiding dat redirecting er in zat bij ovh..
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Dat is volgens mij het probleem niet. Die mailhosting bij OVH heb je niet nodig denk ik. Als ik kijk op de website van OVH zitten er standaard 10 mail redirections inbegrepen bij een domeinnaam dus je hebt er sowieso genoeg.

=> https://www.ovh.nl/domains/start10m_hosting_offer.xml

Eerst zal je weer in je control panel van je domein moeten geraken. Als dat lukt zien we verder. Je hebt sowieso alles dat je nodig hebt dus je moet niks meer bijkopen ofzo. Je mail directions heb je in je control panel en in afwachting van een antwoord van de klantendienst om terug aan je domein te geraken kan je al 4 gmail-accounts aanmaken.
skank
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

BertG3 schreef:Dat is volgens mij het probleem niet. Die mailhosting bij OVH heb je niet nodig denk ik. Als ik kijk op de website van OVH zitten er standaard 10 mail redirections inbegrepen bij een domeinnaam dus je hebt er sowieso genoeg.

=> https://www.ovh.nl/domains/start10m_hosting_offer.xml

Eerst zal je weer in je control panel van je domein moeten geraken. Als dat lukt zien we verder. Je hebt sowieso alles dat je nodig hebt dus je moet niks meer bijkopen ofzo. Je mail directions heb je in je control panel en in afwachting van een antwoord van de klantendienst om terug aan je domein te geraken kan je al 4 gmail-accounts aanmaken.
Dat dacht ik ook.
Ja ik moet er erst weer ingeraken. Heb een ticket aangemaakt wel in het nederlands.. Maar gn reactie.

Ik heb ook dit gevonden https://simplyian.com/2015/01/07/Hackin ... -for-free/

Ik heb de 4 gmails al
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Misschien moet je ergens aliassen aanmaken?
skank
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Update:
Ovh heeft die recht op annulatie eruitgehaald zeggen ze op twitter, echter ticket blijft bestaan.
Ze zeggen ook op twitter dat ze op mijn managerscherm, terug mijn domein zien, maar ik zie hem niet meer.

Ook beide tickets zijn nog steeds aanweig in mn lijstje.
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”