Alleen mail account bij Telenet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Was te verwachten dat het niet ging werken zonder telenet internetabbo, nieuwe mailbox aangemaakt via de digicorder en ontvangt en verzend dus geen mails noch bevestigingsmail noch kan je inloggen op hun webserver met het aangemaakt wachtwoord.
Bij het profiel in de digi staat nu wel het aangemaakte telenet emailadres
Bij het profiel in de digi staat nu wel het aangemaakte telenet emailadres

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 396 keer
- Bedankt: 194 keer
Werkt enkel via de TV, dat is ook geen optie dus.
Zal nog wel even met mijn Turbonet XL blijven "sukkelen", en zien wat TN nog uit zijn mouw gaat schudden... (maar ik vrees er voor)
Zal nog wel even met mijn Turbonet XL blijven "sukkelen", en zien wat TN nog uit zijn mouw gaat schudden... (maar ik vrees er voor)
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 649 keer
- Recent bedankt: 10 keer
<OT>
Ik ben al 4.5 jaar weg bij Easynet en kan nog steeds in mijn mailbox (er zit wel alleen spam in). Mail sturen gaat echter niet meer .
</OT>
Een eigen domein is natuurlijk DE oplossing. Dat heb je zelf in de hand, bij Hotmail, Yahoo, Gmail e.d. ben je nog steeds afhankelijk van anderen. Niet dat die diensten zo vlug gaan verdwijnen maar toch...
Ik ben al 4.5 jaar weg bij Easynet en kan nog steeds in mijn mailbox (er zit wel alleen spam in). Mail sturen gaat echter niet meer .
</OT>
Een eigen domein is natuurlijk DE oplossing. Dat heb je zelf in de hand, bij Hotmail, Yahoo, Gmail e.d. ben je nog steeds afhankelijk van anderen. Niet dat die diensten zo vlug gaan verdwijnen maar toch...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 34 keer
Door de zure appel bijten en veranderen naar Gmail of gelijkaardig. Je kan daar best nu al mee beginnen, ook al stap je misschien nog niet direct over naar een andere provider. Dat geeft je de tijd om grondig te controleren of iedereen zijn adressenlijst wel aangepast heeft.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
- Bedankt: 156 keer
Inderdaad, en via Google Apps combineer je de voordelen van een eigen domein en van gmail. Ik gebruik Google Apps en mijn mails worden ook automatisch doorgestuurd naar een hotmail-account, zodat ik een back-up heb als er iets misgaat met gmail.on4bam schreef:Een eigen domein is natuurlijk DE oplossing. Dat heb je zelf in de hand, bij Hotmail, Yahoo, Gmail e.d. ben je nog steeds afhankelijk van anderen. Niet dat die diensten zo vlug gaan verdwijnen maar toch...