Tijdelijke internetvoorziening

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Hallo iedereen,

Binnen een kleine maand verblijven we met een groep jongeren op een locatie waar geen internetverbinding is. Aangezien dit wel min of meer een vereiste is voor schoolwerk tegenwoordig ben ik aan het rond kijken of er eventueel mogelijkheden zijn om dit redelijk goedkoop op te lossen.
Ik zoek dus ofwel naar een data-only simkaart ofwel naar een gewone herlaadkaart die ik voor één week kan gebruiken, daarna moet ze niet echt meer dienen.

Ik dacht zelf aan Mobile Vikings en Orange die beide een herlaadkaart aanbieden waar je 4 GB krijgt voor 15 EUR. Zijn er interessantere opties?

Er wordt dus normaal ook geen nummer overgezet, zijn er dan kosten verbonden aan het aanvragen van het nieuwe nummer? Telt ook weer mee in de totaalprijs natuurlijk..

Het Orange abonnement waar je 15 GB krijgt voor 15 EUR is spijtig genoeg niet echt een optie aangezien er dan een speciale router moet worden aangekocht.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

lycamobile all-in-one formule misschien...

http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=DB
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Op welk netwerk zit Lyca? Gaat al je internetverkeer ook niet via Engeland?
Ik zie daar ook 4 GB voor 15 EUR bij de databundels en 7 GB voor 20 EUR bij de gewone bundels. Daar staat echter wel bij 'standaardprijs 25 EUR', wat bedoelen ze daar mee?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

lycamobile gebruikt Orange netwerk...
Zie bestaande draadjes op dit forum!

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=81&t=47976
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... ead#unread

Zou perfect zijn als je er geen 2 jaar aan vast zat ( ja T-Mobile is een Nederlandse provider maar dan nog is het voordeliger dan een Belgische provider )


Ik zou gewoon Mobile Vikings nemen 15 euro voor 4 GB en dan thoorn.nl gebruiken om de helft terug te krijgen ook krijg je dubbele data als je een vriend ( of jezelf ;) ) klant maakt en die maandelijks herlaad. Of hetzelfde doen met Lycamobile/Orange.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Ik had het T-Mobile aanbod ook al gezien (en gereageerd in dat topic), maar het is inderdaad een contract voor twee jaar dus niet echt interessant in dit geval.

Lyca is ook geen mogelijkheid aangezien tethering nodig zal zijn van mijn iPhone of een andere smartphone naar mijn laptop.

Die dubbele data bij MV, kan je die ook al de eerste keer krijgen? Dus voor 15 euro een simkaart kopen met referral van een vriend en dan direct 8 GB krijgen?
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Dubbele data bij mobile vikings is gedaan, dat was tot 31/12/2015 dat je het kon hebben. Daarna liep het 1 jaar.
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 10 keer

Opgelet, als je bij Mv geen nummer overdraagt rekenen ze 15€ kosten aan die niet omgezet wordt in belwaarde.
Orange tempo giga heb je voor 15€ ook 4 gb, met de belwaarde kun je ook nog datapakketten kopen.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Medlo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 20 nov 2012, 13:41
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 30 keer

www.mtxc.eu

Effectief onbeperkt voor 10 euro per dag, gebruikt in België het Proximus netwerk.

Hen overlaatst in Nederland gebruikt in een router en zonder probleem 8GB verbruik gehad op 1 dag.

Misschien niet het allergoedkoopste maar wel het onbeperkte...
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”