Bespaar door je beltoon dubbel zo lang te maken

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
deferre
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 dec 2012, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Je kunt je beltoon zelf langer maken. Door de gewenste tijd (tot maximaal 30 seconden) via een bepaald nummer van de operator (zie verder) via je toestel door te geven. Bij de meeste operatoren is de beltijd standaard amper 15 tot 20 seconden. Nauwelijks genoeg tijd om je toestel in je sacoche of ergens tussen de paperassen te vinden.
Lees meer hierover!
Bron:
http://www.vief.be/geld-en-recht/bespaa ... maken.html
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2050
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Bij Proximus (en Mobistar?) gaat dit enkel indien je een abonnement hebt. Dit werkt niet bij prepaid kaarten. Oplossing: voicemail gewoon uitzetten.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Het kan natuurlijk geen kwaad om dit nog eens op te rakelen, maar dit is al verschillende keren besproken op UB (bv hier: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=27042 ).

En zoals in het artikel te lezen valt: proximus en mobistar prepaid klantzn vallen uit de boot.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Afbeelding
beejee
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:37

Heb het meteen getest want het heeft me ook altijd al gestoord dat ik net te laat ben
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

ik heb Colruyt Mobile (prepaid) en dus Mobistar en da werkt wel degelijk. Ook de voicemail blijft actief
Laatst gewijzigd door johand 27 feb 2013, 10:18, in totaal 1 gewijzigd.
pevepe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 30 apr 2006, 08:31
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 7 keer

Werkt ook bij Simyo: heb ik een tijd geleden al aangepast.
lirec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 699
Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 127 keer

In feite is het hele voicemail-systeem een manier voor providers om extra geld uit de consument te slaan. Hoeveel % van de keren dat men op voicemail terecht komt spreekt men immers effectief iets in? Als het meer dan 30% is zou het mij sterk verbazen. Geen wonder dat men dit systeem misbruikt door de duurtijd van het bellen belachelijk kort te houden: doordat men doorgaans direct een hele minuut factureert brengt dit heel wat op.

Als "heilige kruisvaarder" (dit is sarcastisch bedoeld) Van de Lanotte nog eens een stuntje wil doen kan hij iets in de aard van het volgende eens wettelijk vastleggen:
-consumenten moeten zelf & voor elk gsm nummer (ongeacht wat voor prepaid of abbonnement het is) de keuze hebben al dan niet voicemail actief te hebben + keuze duurtijd van het bellen tot minstens 1 minuut (wilt een persoon eerder al iets inspreken: # duwen)
-als de duurtijd van het bellen verstreken is vraagt de provider of men iets wil inspreken op voicemail, legt men af of doet men niets => verbinding verbroken zonder kosten in rekening te brengen. Duwt men # om te bevestigen dat men iets wil inspreken: dan pas er mag aangerekent worden.

Gevolg van bovenstaande: consument krijgt eindelijk zeggenschap over zijn gsm en de kost daarvan. Als ik iemand bel wens ik immers deze persoonlijk te spreken, niet om iets achter te laten. Wil ik dat doen dan gebruikt ieder zinnig persoon ondertussen sms/mail/whatsapp/.... Enkel het feit dat ikzelf (en vele personen die ik ken) de voicemail bewust deactiveerd geeft aan dat dit systeem voorbijgestreefd is. Het is echter enorm vervelend om voicemail te vermijden als je iemand belt: enkel als je weet dat deze zijn voicemail heeft afgezet kan je blijven bellen, anders kan je om kosten te vermijden enkel 4 keer laten rinkelen, afleggen en opnieuw hetzelfde doen. Uiterst irritant!

Heeft VDL ergens contactgegevens staan voor het bovenstaande in te sturen? Een ideenbox ofzo :-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

lirec schreef:Als "heilige kruisvaarder" (dit is sarcastisch bedoeld) Van de Lanotte nog eens een stuntje wil doen kan hij iets in de aard van het volgende eens wettelijk vastleggen:
Dat hij maar eerst eens start met de distributie tarieven... daar zal hij veel harder mee scoren (maar ook in politiekers hun zakken zitten).
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Ook ingesteld met een Telenet King, hoop dat het werkt.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik heb mijn voicemail actief na 30 seconden nu. Maar als er mij iemand belt en ik ben bezet (tal van redenen waardoor je niet kan opnemen, bvb cinema, restaurant, ...) dan denk ik ach als het dringend is belt hij wel terug, en anders hebben ze nog mijn voicemail ook. Maar inderdaad, het overgrote merendeel spreekt niks in, en verwacht dat ik dan maar even terug bel naar hun. Doet mij wat denken aan de manieren tussen tieners tegenwoordig : bellen en na 1x overgaan afleggen. Mag jij gaan terugbellen om te vragen wat er juist is. En verdient mijn provider dan weer extra geld. Dus of ze nu iets inspreken op mijn voicemail of mij laten terug bellen : ze verdienen altijd geld...

BTW wees blij : vroeger mocht je zelfs betalen bij een uitgaande oproep van zodra je op "het groene telefoontje" had gedrukt. Nu is dat al niet meer zo...

Van het hele betoog vind ik maar één ding de moeite waard : de gebruiker, onafhankelijk van van abonnement of herlaadkaart, zelf laten kiezen of hij zijn voicemail actief wilt of niet. Al de rest gaat er mij over...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

krisken schreef:Doet mij wat denken aan de manieren tussen tieners tegenwoordig : bellen en na 1x overgaan afleggen. Mag jij gaan terugbellen om te vragen wat er juist is. En verdient mijn provider dan weer extra geld. Dus of ze nu iets inspreken op mijn voicemail of mij laten terug bellen : ze verdienen altijd geld...
Waarom zou jij moeten terugbellen... als het belangrijk is spreken ze wel iets in of bellen ze wel terug.

Het raadplegen van je voice mail kost niets... en als ze terugbellen kost het je ook niets... dus wat is het probleem ?
Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 702
Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 70 keer
Contacteer:

Dat is inderdaad de bedoeling van een provider he, zoveel mogelijk geld verdienen...
Ik heb indertijd mee CCBS (Call Completion on Busy Subscriber/No Reply (CCBS/NR) ) bij BGC mee geïmplementeerd, en dit zijn de trukken om meer geld te verdienen.

Mvg Wim
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

r2504 schreef:
krisken schreef:Doet mij wat denken aan de manieren tussen tieners tegenwoordig : bellen en na 1x overgaan afleggen. Mag jij gaan terugbellen om te vragen wat er juist is. En verdient mijn provider dan weer extra geld. Dus of ze nu iets inspreken op mijn voicemail of mij laten terug bellen : ze verdienen altijd geld...
Waarom zou jij moeten terugbellen... als het belangrijk is spreken ze wel iets in of bellen ze wel terug.

Het raadplegen van je voice mail kost niets... en als ze terugbellen kost het je ook niets... dus wat is het probleem ?
Indien belangrijk spreken ze iets in ===> de beller betaald (en ik kan gratis vm beluisteren, true)
Indien ze niks in spreken ===> ik betaal (en betalen zij niks)

Er is dus altijd wel een manier waarop ze er aan verdienen. Dat wou ik gewoon zeggen.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

krisken schreef:Indien ze niks in spreken ===> ik betaal (en betalen zij niks)
Jij moet enkel betalen als je de persoon "wil achterna lopen"... iets wat ik niet doe.

Als ze namelijk niets inspreken is het ook niet de moeite waard om ervoor terug te bellen.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Dat is inderdaad een keuze die ik maak en waar ik voor betaal. Hoewel ik er wel - eerlijkheidshalve - moet aan toevoegen dat ik ook niet iedereen terugbel in zo een geval...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
williamh
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 02 okt 2012, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 2 keer

Ook bij Colruyt Mobile lukt het nu. (Mobistar....)
Vroeger ook al geprobeerd maar kreeg toen foutmelding, weet niet meer of het dezelfde code was.
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 49 keer

Telenet: **61*5555**30# Deze werkt perfekt :)
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

2Flip schreef:Het kan natuurlijk geen kwaad om dit nog eens op te rakelen, maar dit is al verschillende keren besproken op UB (bv hier: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=27042 ).
Inderdaad, dit is al herhaaldelijk besproken hier op Userbase.
Om nog eens de kodes te herhalen:

Code: Selecteer alles

Proximus: **61*+32475151516**30#
Base: **61*+32486191933**30#
Mobistar: **61*5555**30#
Telenet: **61*5555**30#
krisken schreef:BTW wees blij : vroeger mocht je zelfs betalen bij een uitgaande oproep van zodra je op "het groene telefoontje" had gedrukt. Nu is dat al niet meer zo...
Fabeltje? Nog nooit van gehoord, en ik heb al een gsm van in 1995 ...

Waar je wel (nu nog altijd) moet betalen is voor een ISDN oproeppoging: iedere keer dat je iemand belt (die ook ISDN heeft), en er is geen gesprek (bezet of geen antwoord), betaal je voor de oproeppoging :-(
De logica die erachter zat, is dat je een "verbinding" had met je correspondent via het D-kanaal (vb: doorgeven van de CLIP, datum + uur, ...)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Ik kon mijn beltoon ook niet verlengen en heb maar mijn voicemail opgezegd...nog geen moment spijt van gehad en missen doe ik het zeker niet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

philippe_d schreef:
krisken schreef:BTW wees blij : vroeger mocht je zelfs betalen bij een uitgaande oproep van zodra je op "het groene telefoontje" had gedrukt. Nu is dat al niet meer zo...
Fabeltje? Nog nooit van gehoord, en ik heb al een gsm van in 1995 ...
Dit is absoluut geen fabeltje Philippe. Aangezien jij van 1995 een gsm hebt kan het niet anders dat je toen bij proximus zat toen. Ik had in 1997 mijn eerste GSM en daar was dit al zo (Mobistar Tempo EN Proximus abonnementen). Dat waren de tijden dat je nog 50 frank/minuut betaalde (per begonnen minuut) en SMS enkel kon bij abonnementen en dan nog enkel in hetzelfde netwerk :-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Ik heb de Voicemail ook helemaal uitgezet op m'n GenerationConnect.

En bellen ... da's zo '99! Facebook Voice Messages FTW! haha :)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Alver
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 dec 2011, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

johand schreef:ik heb Colruyt Mobile (prepaid) en dus Mobistar en da werkt wel degelijk. Ook de voicemail blijft actief
Vreemd, niet dat ik twijfel of dat inderdaad werkt bij u maar ik heb ook Colruyt Mobile voorafbetaald en zelfs na herhaalde pogingen krijg ik het niet ingesteld. Moet ik dat misschien tijdens de daguren doen?

Alver
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Sticky gemaakt!
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Alver schreef:
johand schreef:ik heb Colruyt Mobile (prepaid) en dus Mobistar en da werkt wel degelijk. Ook de voicemail blijft actief
Vreemd, niet dat ik twijfel of dat inderdaad werkt bij u maar ik heb ook Colruyt Mobile voorafbetaald en zelfs na herhaalde pogingen krijg ik het niet ingesteld. Moet ik dat misschien tijdens de daguren doen?

Alver
gewoon dit nummer bellen (mobistar)
**61*5555**30#
en dan werkte het bij mij
Alver
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 dec 2011, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb deze morgen (d.w.z. rond 10:00 h) nog eens een poging gedaan om Colruyt Mobile voorafbetaald aan te passen en dit keer lukte het van de eerste maal. Mijn pogingen van gisteravond gaven telkens een foutmelding.

Alver
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

johand schreef:
Alver schreef:
johand schreef:ik heb Colruyt Mobile (prepaid) en dus Mobistar en da werkt wel degelijk. Ook de voicemail blijft actief
Vreemd, niet dat ik twijfel of dat inderdaad werkt bij u maar ik heb ook Colruyt Mobile voorafbetaald en zelfs na herhaalde pogingen krijg ik het niet ingesteld. Moet ik dat misschien tijdens de daguren doen?

Alver
gewoon dit nummer bellen (mobistar)
**61*5555**30#
en dan werkte het bij mij
thx ook williamh, johand, alver,....

voicemail zou niet uit te schakelen zijn bij colruyt mobile :cry:

maar als ik beltoon al kan verlengen bij mijn vrouw haar gsm, is al iets....
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik heb net mijn voicemail nogmaals laten uitschakelen. Te lang mee gewacht.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Hehe, 30 sec. is voor ons nog te kort
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

krisken schreef:Indien belangrijk spreken ze iets in ===> de beller betaald (en ik kan gratis vm beluisteren, true)
Indien ze niks in spreken ===> ik betaal (en betalen zij niks)
Ja, en als je de telefoon opneemt betalen zij dan weer... :bang:

PS: en ik heb het schijt aan mensen die oude topics bumpen :D.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Maglor schreef:Bij Proximus (en Mobistar?) gaat dit enkel indien je een abonnement hebt. Dit werkt niet bij prepaid kaarten. Oplossing: voicemail gewoon uitzetten.
Ik weet niet bij MV gaat dit gewoon en volgens mij bij base, proximus en mobistar ook ze ! Vroeger kon dat toch.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

uitzetten lukt wel bij generation connect door te bellen naar 6000...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

of gewoon door de hello app te gebruiken
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

Toevallig nog een heel simpele methode gevonden om de voicemail volledig uit te schakelen bij Base:

Toets ##002# in op het scherm en duw op de knop van uw gsm alsof u dit 'nummer' wilt bellen (groene toets).
Na enkele ogenblikken komt er op het scherm "alle doorschakelingen geannuleerd".

We hebben het uitgevoerd op een MobileVikings (prepaid).
Hoera het werkt: de gsm blijft meer dan 30 seconden rinkelen.
Als hij afstaat: bericht van het netwerk, enz.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Gebruikersavatar
Geert-Jan
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 14 okt 2016, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 27 keer

Werkt niet bij Scarlet.
Afbeelding

Groeten,

Geert-Jan.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

noch bij Orange prepaid...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Wat is dat hier tegenwoordig met al dat necro'en van antieke posts? :-)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Geert-Jan lijkt hier het bezige baasje :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
seppe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 okt 2005, 19:45
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb een tijdje geleden mijn voicemail (online) opgezegd, ik herinner me dat mobistar me toen opbeldde of ik wel zeker was om dit te doen en ze vroegen ook waarom.... :-) Vond ik toen toch raar; een optie online willlen veranderen en toch moet dit nog mondeling bevestigd worden, kun je nagaan hoeveel er hier aan verdient wordt, hè... :-D
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”