Geld van belkrediet naar bank/paypal

Algemene discussies over telecommunicatie
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 25 keer

ik ging inderdaad uit van een niet actief abo. Dus voor wie abo lopen heeft via andere mnaier: gewoon opzeggen, maand laten uitlopen en dan na vervaldag opneiuw via de app inloggen als nieuwe gebruiker.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tomby schreef:Dus zal morgen eens opnieuw proberen, al verwacht ik nu wel problemen omdat mijn Google Play account nu nog altijd gaat gekoppeld zijn aan dat nieuwe Netflix account dat ik aanmaakte (maar al geannuleerd heb).
En dat bleek dus inderdaad ook het geval. Je kan maar 1 Netflix account gekoppeld hebben aan je Google Play. Wanneer je via de App een nieuw Netflix account probeert aan te maken, ga je ook zien dat je dan niet meer Google Play als betaaloptie ziet.
Volgens Netflix Support (die zoals steeds weer super was) kan je echter een ander account koppelen van zodra het abonnement van je huidig account afgelopen is. Dat nieuwe account zit nu dus nog altijd in zijn gratis maand, zelfs na annuleren, en dus na die maand zou het wel moeten lukken om mijn normale account te koppelen. Begin maart dus nog eens opnieuw proberen.
Lorias
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 aug 2016, 20:45
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 1 keer

Heb hier nog een Carrefour Mobile prepaid kaart met +300 euro beltegoed. Destijds aan volle pot/enkele acties opgeladen o.w.v. vrij groot verbruik en hun voordelige tarieven (en 1x per 6 maand betalende oproep/sms om het krediet te behouden). Maar iets later kwamen natuurlijk veel interessantere opties op de markt.

Graag zou ik deze ergens cashen, met een rendement hoger dan 52%.
Iemand een idee, of is er niks beters dan belwaarde.net ?

-PlayStation/Google Play niet mogelijk zoals bij Base/Orange.
-Beltegoed.nl: Helaas tuut tuut tuut via dit Carrefour nummer.

Geen interesse in online gokken. Enkel euro's, herlaadcodes (Base/Orange) of bruikbare giftcards.

-Of heeft iemand ervaring met het huren van een eigen betaallijn, zoals bv. Targetpay aan 25 euro/maand ? Werkt dit? Welke voorwaarden zijn hieraan verbonden? (Heb een ondernemingsnummer indien nodig.)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

http://betaallijn.be
of sms'en nr goede doelen, busritjes doen :-)

Waarom post je uw vraag 2 keer in verschillende thread?
Lorias
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 aug 2016, 20:45
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 1 keer

-Betaallijn.be geeft blijkbaar nog minder rendement dan belwaarde.net (?)

-Geen busgebruiker. Ook geen ambities in die richting. Idem voor goede doelen.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1926
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

Misschien een usenetaccount overwegen?

http://www.smsusenet.nl/
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

al contact opgenomen met carrefour mobile dat je die 0900 nummers nt kan bellen? is beltegoed.nl, niet net ;-)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

satsurfer schreef:https://www.4411.be/nl/waar-kan-ik-parkeren/
Kan ik SMS-parkeren met een prepaidkaart?

Ja, dit is perfect mogelijk.
U dient zich in dit geval wel te registreren op deze website voor het Premium- of Pro-pakket zodat wij u maandelijks een afrekening voor uw verbruikte parkeergelden kunnen toesturen.

De prijs van de sms'en wordt van uw belkrediet afgetrokken (0,15 euro per sms van/naar 4411), de prijs van de parkeersessie (in functie van de duur en de zone van de parkeersessie) zal verschijnen op het maandelijks afschrift dat u per email ontvangt.
de parkeersessie gaat helaas niet af van het belkrediet. :-o . Dus 4411 vliegt eruit, en occassionele bustickets gaat terug via sms.
vraag me af of je zonder registratie kan parkeren via sms?

dus niet via app (facturatie), gewoon zoals op site: (busticket de lijn via SMS doen, ook al is het ietske duurder)
SMS
START:
SMS naar 4411
Inhoud: automaatcode nummerplaat
verstuur SMS
STOP: SMS Q naar 4411
Transactiekost: €0,15/SMS verstuurd/ontvangen

antwoord 4411: "Indien uw provider Proximus of Orange is kunt u zonder account parkeren.
Wanneer u bij een andere provider bent aangesloten of u heeft een prepaid kaartje dan dient u eerst een account aan te maken."
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

lees dit hier: :-(
https://www.facebook.com/Betaallijn.be/ ... 1399471779
"Beste klanten
Zoals velen onder jullie al ondervonden hebben, blokkeert Mobile Vikings sinds enkele maanden actief onze dienst. We denken dan ook dat het niet veel zin heeft om aan een nieuw systeem te werken, aangezien onze vorige poging ook onmiddellijk geblokkeerd werd. De mensen die zelf willen blijven beslissen wat ze met hun belwaarde doen, raden we aan om over te schakelen naar een provider die nuttig gebruik van belwaarde wél stimuleert, zoals bv. Orange Tempo Giga, dat met 4 GB voor €15 een zeer waardig alternatief biedt voor Mobile Vikings!"
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Ik denk dat ze gewoon heel goed beseffen dat de volgende keer het alweer geblokkeerd gaat worden binnen 5min na aankondiging. So what's the point.

Ben zelf ook naar Orange overgestapt. Netwerk is pak beter, en kan mjjn krediet gebruiken om netflix te betalen. Dus eigenlijk nog meer return.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Gebruik al meer dan een jaar thoorn.nl en nog steeds héél erg tevreden. Uitbetaling rates zijn ook nog altijd dezelfde gebleven als toen ik begonnen ben en lijken niet te zakken met verloop van tijd. :-)
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik ga me er ook eens mee beginnen bezig houden.
Ik heb wel nog een bitcoin adres nodig. Is er ergens een ref link waardoor ik iemand een plezier zou kunnen doen of werken ze zo niet?
ZZD
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jan 2015, 17:46
Bedankt: 2 keer

Iemand hier die recent nog carrier billing van Orange geprobeerd heeft in de Windows store met Orange? Ik meen mij te herinneren dat het een tijdje geleden nog beschikbaar was, maar ik zie enkel Proximus en Base als opties :-( .

Afbeelding
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

ZZD : zou nochtans moeten werken -> https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... ows-store-
ZZD
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jan 2015, 17:46
Bedankt: 2 keer

Ja inderdaad, in theorie wel, alleen krijg je dus enkel Proximus of Base als keuze.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

sony_psn_orange.jpg
is dit tijdelijk?
sony_psn_orange2.jpg
wil contact opnemen:
Error 503
The Web server (running the Web site) is currently unable to handle the HTTP request due to a temporary overloading or maintenance of the server. The implication is that this is a temporary condition which will be alleviated after some delay. Some servers in this state may also simply refuse the socket connection, in which case a different error may be generated because the socket creation timed out.

Dan telefonisch contact opgenomen, en zij zien niets dat er verkeerd gaat. Moest met Orange contact opnemen. Tijdelijk probleem of iets hangende? :-o

artikel al 3 jaar oud. (nog altijd met Mobistar vermelding)
https://corporate.orange.be/nl/news-med ... rekenen-de
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Rond maart/april dit jaar heb ik beltegoed van Orange sim kaartjes bij thoorn.nl willen verzilveren: nougabollen.
Uit de communicatie met Orange bleek dat zij dat betaalnummer als frauduleus beschouwden en dat ze aldus hiernaar bellen als frauduleus beschouwen.
Maar goed: de nummers zitten intussen bij een andere operator.

Ik vraag me wel af welke de wettelijke basis is waarop Orange zich baseerde (en baseert) om te kunnen beslissen om specifiek dat ene nummer te blokkeren...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

satsurfer schreef:is dit tijdelijk?
Ja, want ik heb zonet probleemloos €10 overgezet van Orange naar PSN.
Umpalumpa
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 jun 2014, 14:34

Net deze op mijn iPhone zien passeren:
Prox.jpg
Als iemand nog een pre-paid kaart heeft die iets voorstelt (a la generation connect), enjoy!

(Die nieuwe prepaidkaarten zijn het echt niet waard:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepai ... rten-.html )
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ik kreeg het daarnet ook maar op mijn coporate abbo vrees dat dat niet gaat lukken maar het is wel positief. Als mobile vikings dat is zou ondersteunen zou het leuk worden voor mijn wifi sim.
Umpalumpa
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 jun 2014, 14:34

Tomsworld schreef:Ik kreeg het daarnet ook maar op mijn coporate abbo vrees dat dat niet gaat lukken maar het is wel positief. Als mobile vikings dat is zou ondersteunen zou het leuk worden voor mijn wifi sim.
Base ondersteunt al lang, maar Mobile VIkings never will (my guess). Ze ondersteunen zelfs de PS-store niet...
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

Umpalumpa schreef:Base ondersteunt al lang, maar Mobile VIkings never will (my guess). Ze ondersteunen zelfs de PS-store niet...
Corporate abo?
Volgens mij is dat verboden sinds enkele jaren.
Je mag met een GSM abo van uw werkgever enkel surfen, bellen, SMS'en niets anders betalen.
Anders kan uw werkgever u een "ongelimiteerd" budget geven en betaal jij alles met uw GSM.
- geen patronale bijdrage
- geen belastingen
- geen RSZ

Vandaar dat het verboden is geworden (natuurlijk ook uit afgunst :))
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

heist_175 schreef:
Umpalumpa schreef:Base ondersteunt al lang, maar Mobile VIkings never will (my guess). Ze ondersteunen zelfs de PS-store niet...
Corporate abo?
Volgens mij is dat verboden sinds enkele jaren.
Je mag met een GSM abo van uw werkgever enkel surfen, bellen, SMS'en niets anders betalen.
Anders kan uw werkgever u een "ongelimiteerd" budget geven en betaal jij alles met uw GSM.
- geen patronale bijdrage
- geen belastingen
- geen RSZ

Vandaar dat het verboden is geworden (natuurlijk ook uit afgunst :))
T werkt ook niet hoor :-) net zoals parkeren niet werkt gaat het hier mis bij de verificatie van de payment method. Maar wel grappig dat ze het push bericht sturen.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ik krijg ook een mail dat er 15 euro gaat vervallen bij mv, op zich niet erg gezien ik het toch alleen voor data gebruik. Maar zijn er geen nuttige e-diensten die je toch kan kopen ?
- Vroeger kon je nieuws / web en andere hosting kopen per sms, paar test vpsjes per sms zou leuk zijn, eigenlijk iets wat werkt ben ik al tevreden ipv het gewoon weg te gooien, anders moet ik kijken of er nog iets komt van het rode kruis ofzo.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Eigenlijk is bij MV nog herlaadkaart waardeloos. Neem gewoon een abonnement, als het geld toch gaat verdwijnen. Met de huidige promo kun je tenminste je belwaarde omzetten naar toekomstige betaling van je abo (=nuttige spend)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Dima_2005 schreef:Eigenlijk is bij MV nog herlaadkaart waardeloos. Neem gewoon een abonnement, als het geld toch gaat verdwijnen. Met de huidige promo kun je tenminste je belwaarde omzetten naar toekomstige betaling van je abo (=nuttige spend)
Ik denk dat ik dat ga doen maar wou nog ff wachten en gewoon zolang er mv punten komen blijft dat het data abbo punten zijn extra dus data abbo is gratis. Het is alleen nu dat ik het soms een week niet nodig heb en dan nog niet verleng.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://herladen.com/orange
"In december maak je bij iedere aankoop kans op een geheel verzorgd thuisdiner door een chef-kok. Wanneer je vaker iets bij ons koopt, maak je extra kans! Daarnaast ontvang je deze maand ook een €10 kortingscode van Wijnvoordeel."
identiek beltegoed.nl
https://beltegoed.nl/orange-herladen
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Zijn er nog mensen die niet meer kunnen bellen naar beltegoed.nl met Orange ?
jefffd
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2017, 14:54

Hier ook al een tijdje niet meer... :-(
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Iemand een goed alternatief ? Thoorn is dan weer met cryptocurrencies - heb geen Playstation
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Seems like a scam doesn't it.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
telenut
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 jul 2014, 08:35
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

ik rapporteerde het al
is ook het enige en eerste bericht van die persoon die duidelijk niet kan typen :-)
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Wat betreft Netflix en spotify betalen via belkrediet en een PlayStation account. Ik heb een orange kaartje. Kan iemand me eens uitleggen wat het stappenplan is om dat te activeren en voortaan spotify en of Netflix via de PlayStation account te betalen?

Ik heb zelf geen PlayStation maar kan even inloggen bij PlayStation 4 van de buren.

Alvast dank!
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Eigenlijk abonneer je je op PlayStation Music wat gewoon Spotify is, maar zelfs een euro goedkoper. Je Spotify account wordt dus wel gekoppeld aan het PSN account en elke maand wordt er automatisch verlengd met de betaalopties van PSN.
Om met belwaarde te betalen, zet je eigenlijk geld op de PSN wallet via de PlayStation Store.
Dit kan dus wel tricky worden want dan moet je je belwaarde eigenlijk op de PSN wallet van je buren zetten. Als zij dus bvb een game kopen gaat dat ook automatisch via die wallet gaan, dus dan laat je hen cash terugbetalen of zo.

Netflix via PSN gaat bij mijn weten niet en ook via Google Play gaat het niet meer als je het vandaag nog niet gebruikt.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Tomby, dank je wel. Wat spotify betreft of PSN Music: is er geen mogelijkheid om een eigen account te maken op PSN, die te activeren en in te stellen met mijn Orange belkrediet bij de buren, en vervolgens op PSN uit te loggen en de buren met hun eigen account opnieuw te laten inloggen?

Ik heb er namelijk geen idee van hoe zo een PSN account eruit ziet dus misschien ben ik verkeerd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Goede ingeving, want dat zou inderdaad wel een mogelijkheid kunnen zijn. Het is immers zo dat om geld bij te storten op je PSN Wallet, je geen PlayStation nodig hebt. Je kan gewoon inloggen op store.playstation.com en daar een herlading doen via mobile of credit card info wijzigen. Ook is het zo dat elke gebruiker zijn eigen Wallet heeft. Sowieso zijn dat eigenlijk zelfs SEN (Sony Entertainment Network) accounts en kan je ook inloggen, en misschien zelfs registreren op http://www.sonyentertainmentnetwork.com.
Je moet wel zien dat je een Master Account aanmaakt, maar da’s evident want het andere type is een Child Account wat dus voor kinderen bedoeld is. Zelf eens gecheckt en de account van mijn vrouw kan ook gewoon haar eigen betaalmethodes definiëren. En volgens mij kan zij niets kopen met mijn Wallet/CC al ben ik dat niet 100% zeker. Eens je PSN account en Spotify account gekoppeld zijn, verander je achteraf nog best je Spotify paswoord, anders kunnen je buren ook naar Spotify luisteren op hun PS4.

PS die korting van €1 is wel enkel voor PS Plus leden, zie ik nu.
liegebeestig schreef:is er geen mogelijkheid om een eigen account te maken op PSN, die te activeren en in te stellen met mijn Orange belkrediet bij de buren, en vervolgens op PSN uit te loggen en de buren met hun eigen account opnieuw te laten inloggen?
Oh ja, een PS4 kan meerdere accounts hebben (is ook nodig voor gezinnen). Je kan jouw account dus perfect naast dat van je buren hebben. Achteraf zou ik dan wel mijn PSN paswoord wijzigen, of zelfs de account verwijderen van hun PS4, zodat ze niet op jouw account binnenkunnen. De account op de PS4 zelf, is immers slechts beveiligd met een pincode (4 controller key presses) al kan je ook aanduiden dat voor aankopen ook je PSN paswoord nodig is.
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 557
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

Je hebt helemaal geen playstation nodig.
Je kan alles via je PC doen:
* PSN account aanmaken: https://account.sonyentertainmentnetwor ... te-account
* Linken met Spotify: https://www.playstation.com/nl-be/network/music/ (helemaal beneden op pagina) en na het linked krijg je de mogelijk om premium nemen, als er genoeg geld in je PSN account is (aangevuld via Orange/Base) gaat het maandelijkse bedrag van je PSN account en niet je cc.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Tomby en ChelloExtremer: heel veel dank. Ik heb intussen een PSN account. Ik zag al dat je er geld op kan zetten via mobiel. Enkel nog zien of dat lukt. En dan volgende stap. Zou dan in principe op dezelfde manier ook lukken voor netflix toch?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

chelloextremer: heb spotify kunnen koppelen met mijn PlayStation account waarop ik eerst 10 euro had gezet via orange. De koppeling is gelukt maar de aankoop van premium niet. Het lijkt erop dat je daar wel de app van de ps4 voor moet gebruiken. Zou het?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

chelloextremer: heb spotify kunnen koppelen met mijn PlayStation account waarop ik eerst 10 euro had gezet via orange. De koppeling is gelukt maar de aankoop van premium niet. Het lijkt erop dat je daar wel de app van de ps4 voor moet gebruiken. Zou het?

En als ik het goed begrijp is een Netflix abo met PSN sowieso uitgesloten. Klopt?
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”