ja maar ik heb een huis gekocht in frankrijk die ik aan het renoveren ben en heb het daar laten toekomen.
Heb het nodig tegen 16/7 dus zal het wel hebben zeker, als het binnen d e7 werkdagen in belgie is geleverd
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Heeft iemand nog een JOEcard?
En weet iemand of/hoe ik die kaartjes ook kan bestellen in Nederland?
Dan kan ik ze later weer aan anderen uitdelen.
Alvast bedankt!
Okke
Heeft er iemand nog iemand een simkaart beschikbaar?
Ik hou mij van harte aanbevolen.
( Woon in NL en weet inmiddels dat de activatie/creditcard betaling via Neteller moet omdat niet belgische/franse CC's niet geaccepteerd worden)
bij voorbaat hartelijk dank!
Met dank aan Vincy ! (zie hieronder)
Laatst gewijzigd door tussende3en20tekens 01 jul 2013, 12:35, in totaal 2 gewijzigd.
Net gevonden via tweakers.net
Volgens: http://joemobile-foreigners.fr/
Worden nederlandse (en ierse) Creditcards inmiddels geaccepteerd en hoeft het niet meer via Neteller.
(dit ter volledigheid)
Hey allemaal, wij vertrekken eind volgende week ook richting Frankrijk en nadat het vorig jaar met een Frans simkaartje van Orange niet gelukt is om mobiel internet te laten werken op de ipad, hoop ik hier nog snel de oplossing voor dit jaar te vinden.
Even een paar leek-vraagjes:
-Over welk formaat simkaartjes hebben jullie het eigenlijk standaard of Micro? Werken deze kaartjes enkel voor smartphones of zou ik ze ook voor de Ipad kunnen gebruiken? Zoja, wie heeft er nog 2 die snel verstuurd kunnen worden?
Bedankt!
Ik kom uit België en ben ook geïnteresseerd in een sim kaartje van Joemobile. Kan er iemand zo eentje opsturen? Wat kost dit en hoe lang duurt de verzending ongeveer?
Is Joemobile een herlaadkaart of abonnement? Kan ik gewoon herladen via de website en daar de bundel van €20 (3 gigabyte internet) activeren?
Hoi, wat bedoeld men hier met dit Joe-kaartje....
Ik heb een 3 maal een king van telenet...was dit niet 50% goedkoper dan in het buitenland in de vakantie ?
Is zo'n Joe kaartje dan nog goedkoper, denk dat de oudste dochter vanuit Frankrijk wel veel SMS'sen zal versturen met haar king naar vrienden.
Mezelf en de vrouw zullen dit voor onze king wel in de gaten houden.
Kan je me een beetje uitleg geven?
Concreet: ga je goedkoper af zijn? Hangt van je gebruik, ga je veelvuldig communiceren vanop je bestemming dan zal een lokale provider vaak goedkoper zijn. In het geval van Joe Mobile kan je voor €20 onbeperkt bellen naar een Belgische vaste telefoon en/of gsm nummers binnen Frankrijk.