[SMS Spam]Wij kopen uw auto!

krisken
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: kriskenbe
Bedankt: 803 keer
Recent bedankt: 18 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1645 keer

Re: [SMS Spam]Wij kopen uw auto!

Berichtdoor krisken » 2 weken 2 dagen 3 uur geleden (08 Nov 2017, 16:16)

Ongeveer 6 maand aan een stuk heb ik niet anders gedaan dan mensen hiermee gepest. Het heeft vruchten afgeworpen, maar uiteindelijk koste het mij alleen maar een PAK geld. Ik deed dit met 3 SIM kaarten met "onbeperkt" sms'en gedurende 6 maanden. Daarna gedurende 2 maanden met 2 simkaarten. Maar : het kost je een pak geld. Ik heb, snel uitgerekend, zo een 300 euro uitgegeven aan herlaadkaarten en vond het daarna wel stilaan welletjes... 3 providers x 15 euro/maand x 6 maanden + 2 providers x 15 euro/maand x 2 maand.... Daar kan je al gauw eens wat mee gaan doen.

Zijn er resultaten? Zeker wel. Ik heb ondertussen van 4 kaartjes die hier op de website staan al een variant terug gevonden : exact hetzelfde kaartje, maar met een ander GSM nummer er op. Dit wilt dus zeggen dat ze (minimum?) 4 nummers hebben "opgegeven" om te gebruiken, dat ze de stock dus volledig hebben mogen weggooien.

Afhankelijk van hoe "het systeem" het koos kreeg men per nummer tussen de 1 en 10 smsen per dag. In het begin waren dat er wel meer (in de testfase hebben 5 nummers op een weekend 100smsjes ontvangen met als tekst "ik verkoop mijn wagen niet/je ne vends pas ma voiture/I don't sell my car - STOP SPAMMING US").

Het is dus effectief, maar om dit alleen te doen erg duur.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië + Billi (2x 100/20Mbps profiel)
Telefonie = WeePee + Speakup + Billi + OVH
GSM = Orange Panter LE + Scarlet Red
TV = Bhaalu + Netflix + Orange
Netwerk = Mikrotik & UBNT powered

Terug naar “Telecom Algemeen”