Vacature

Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Berichten: 342
Lid geworden op: 25 Mei 2006
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer

Vacature

Berichtdoor Koelreuteria » 12 Sep 2015, 14:07


Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 11864
Lid geworden op: 14 Nov 2006
Locatie: Brussel
Bedankt: 611 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1090 keer
Contact:

Re: Vacature

Berichtdoor Goztow » 12 Sep 2015, 15:50

Oei, hebben ze iedereen buiten gegooid?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Overstappen van vaste lijn naar voip? Lees hier hoe
Afbeelding Waze user

Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3137
Lid geworden op: 22 Feb 2005
Bedankt: 403 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 406 keer

Re: Vacature

Berichtdoor Joe de Mannen » 12 Sep 2015, 20:27

Ze zoeken maar 1 persoon voor al die jobs misschien ☺

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3092
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Bedankt: 326 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer

Re: Vacature

Berichtdoor Splitter » 12 Sep 2015, 23:36

benieuwd of ze eigenlijk wel iemand kunnen betalen? :)
ze maken nog steeds elk jaar verlies, en ze hebben (vorig jaar?) pas een boete van het bipt gehad...
ooit zal hier iets nuttigs staan

Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1518
Lid geworden op: 24 Mar 2006
Bedankt: 28 keer
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer

Re: Vacature

Berichtdoor Uzzi » 13 Sep 2015, 20:43

Ik heb net even een blik geworpen op de jaarrekening van 2013 (die van 2014 is nog niet neergelegd) :
* Negatief eigen vermogen van €376.389
* Meer dan 1 miljoen schulden, bijna allemaal op korte termijn (minder dan 1 jaar). €871.738 schulden bij leveranciers (Belgacom ?)
* Verlies van €198.346 in 2013. In 2012 was er een winst van €49.052. Gecumuleerd verlies over de afgelopen boekjaren bedraagt €461.549
* In 2013 3 personen in dienst (2,9 voltijds equivalenten)

Bottom line : van zo'n jaarrekening wordt je niet vrolijk ...

Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2705
Lid geworden op: 20 Okt 2003
Locatie: Bij mijn vrouw
Bedankt: 210 keer
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer

Re: Vacature

Berichtdoor Heronic » 13 Sep 2015, 21:17

Hoe kunnen die blijven bestaan dan?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?

Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 11864
Lid geworden op: 14 Nov 2006
Locatie: Brussel
Bedankt: 611 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1090 keer
Contact:

Re: Vacature

Berichtdoor Goztow » 13 Sep 2015, 21:25

Totdat Belgacom er de stekker uit trekt.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Overstappen van vaste lijn naar voip? Lees hier hoe
Afbeelding Waze user

Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3092
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Bedankt: 326 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer

Re: Vacature

Berichtdoor Splitter » 13 Sep 2015, 21:35

ach, ze houden het toch langer vol dan adsl2fit en realdsl :)
ooit zal hier iets nuttigs staan

R2D2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 20 Aug 2015
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer

Re: Vacature

Berichtdoor R2D2 » 18 Sep 2015, 11:10

Ik heb weet van (langdurig) onbetaalde facturen bij nog andere leveranciers. Het ziet er naar uit dat Dommel een aflopende zaak is.
Jammer, want ze zijn begonnen als competent en competitief hosting bedrijf met goede service en (wellicht door hun kleinschaligheid) zeer goede klantenservice.
Dan is er acces en telefonie bijgekomen maar tegelijk ook administratieve chaos en zeer slechte support. En de hosting werd stopgezet.
Ze hebben een pioniersrol gespeeld als prijzenbreker en tegen de downloadlimiet maar hun aanhoudend slechte klantendienst heeft de schaalvergroting blijkbaar verhinderd.
Ook hun aanbodverbreding naar mobilofonie toe komt wellicht te laat in de strijd tegen de triple-play/quadrupleplay spelers.

Ik was zelf jarenlang klant bij Dommel (eerst voor hosting, later voor acces) maar de administratieve chaos en de slechte communicatie deden mij switchen richting Telenet.

Ik was ontevreden over de snelheid (up en down) en stelde hen de vraag wat daaraan kon gebeuren. Ik vroeg dus welk product beter geschikt zou zijn maar kreeg als antwoord een mail met wat technische termen waar ik niets mee was. Een bijkomende vraag van mij kreeg een nog korter en onbruikbaar antwoord.
Als ze een commerciële vraag niet herkennen als dusdanig en een verkoop missen op die manier, dan is het gewoon hun eigen fout.

Hopelijk hebben de huidige klanten niet te veel last als de zaak daar echt over kop gaat.


Terug naar “Dommel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast