Dommel, een slechte grap???

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tiptronic
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 feb 2006, 16:21
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Flater achter flater!!!

Hun nieuwste blunder:
Ze hebben na een anderhalve maand mijn speedpack "geactiveerd" maar de nodige hardware, de modem, hebben ze niet mee verzonden!! Dus zit ik alweer zonder internet en telefoon tot wie weet wanneer!!!!

Ik heb net na een kwartier proberen bellen, dommel kunnen bereiken op een nipt verstaanbaar lijn en blijkt dat ze het niet eens beseften dat er een fout was! Ze gaan nu eerst "de case" doorsturen naar hun technische dienst, die gaan nakijken 'wat er precies aan de hand is' en daarna gaan ze nog een modem sturen. Nu heb ik ALWEER onverwachte internet en telefonie kosten op mijn rekening door hun ongelooflijke fouten/gebreken.

Dit is gewoon een blunder van ongelooflijk niveau. Wat voor organisatie is dat daar wel? Wat zitten ze daar te doen??

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2746
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Ik vrees dat ze daar zelf ook het antwoord niet op weten :)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
Gwinnie
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 feb 2015, 19:19
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

En laat me raden, al die tijd mag je er wel gewoon voor betalen?
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

:-(

Jammer dat te horen. Helaas zijn dit quasi typische klachten over Dommel, en ze zijn quasi zo oud als mijn eerste login bij Userbase.
Ikzelf ken aardig wat mensen die wel tevreden zijn/waren over Dommel en ALS het werkt zat je wel goed, maar hun "technische dienst" en "administratie" (2 man en een paardekop ... en dat was op de goede dagen) .... is legendarisch abominabel, evenals hun onverzettelijke volharding in het boze als het fout loopt. (vijgen na Pasen voor jouw natuurlijk, maar "cut your losses and run". Da's de enige raad die ik je geven kan).
Gebruikersavatar
Tiptronic
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 feb 2006, 16:21
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Gwinnie schreef:En laat me raden, al die tijd mag je er wel gewoon voor betalen?

Goed geraden!


Ik had in iedere geval al contact opgenomen met de ombudsdienst (voor enkele andere fouten) en ze kregen een maand om te antwoorden. Met hun snelheid vrees ik dat ze een jaar gaan nodig hebben.
De Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft uw klacht van 13/01/2015, handelend over "Aansluiting - Internet
(+Wifi)" in goede orde ontvangen. Na onderzoek van de gegevens heb ik uw klacht ontvankelijk verklaard en in
behandeling genomen. Uw dossierbeheerder van de Ombudsdienst voor Telecommunicatie is Charlotte Bogaert.

Ik heb uw klacht op 16/01/2015 verstuurd naar Schedom - Dommel klantendienst van Schedom - Dommel
en heb gevraagd mij hun standpunt te bezorgen ten laatste op 16/02/2015.

De operator heeft maximum één maand de tijd om ons te antwoorden.

Als ik in het bezit ben van het standpunt, zal ik u dit overmaken en zal ik u vragen om binnen de veertien dagen op dit
standpunt te willen reageren.

De inningsprocedure voor eventuele betwiste kosten die het voorwerp vormen van de klacht wordt door de operator
opgeschort voor een periode van vier maanden vanaf het indienen van de klacht bij de Ombudsdienst. Dit betekent dat
alle niet-betwiste kosten steeds tijdig moeten betaald worden.
Die laatste alinea snap ik wel niet perfect. Maar ik ben benieuwd naar de resultaat.
Afbeelding
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

.... Good luck with that one.

Dommel staat erom bekend dat ze gewoon _niet_ reageren op de ombudsdienst. Jij krijgt daarvan een melding van de ombudsdienst, en daar stopt het ook.
En de centen terugkrijgen voor niet-geleverde-diensten bij Dommel zit er ook niet in. Voorbeelden legio van verbolgen klanten die ze persoonlijk zijn gaan opzoeken (Diepenbeek dacht ik) met "0" als resultaat.

Ik wens je sterkte en succes toe, maar je zou de nobele uitzondering zijn die hier resultaat haalt bij "gez*** met Dommel".
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

De trouwe userbase bezoeker weet dat het niet zo eenvoudig is om problemen bij Dommel opgelost te krijgen. Ik wen je alvast veel geluk toe!
8balljunkie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 361
Lid geworden op: 30 mei 2012, 10:31
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 29 keer

Ik ben ondertussen 3 keer klant geworden bij dommel.
Vroeger ADSL gehad bij hun, daar had ik router problemen en moest ik hem opsturen en heb een ander duurder model teruggekregen, wel 2 weken op moeten wachten.
Dommel mobiel tot nu toe geen probleem.
Nu een VDSL2 aansluiting, maar er zijn problemen heb geen internet en telefoon meer. Proximus heeft zelf een test gedaan en gaan een technieker sturen, maar dit is denk ik te wijten aan dringende werken in de straat van EANDIS (gas vervuiling).

Ik ben altijd vriendelijk aan de telefoon, want roepen en tieren helpt niets. Er werkt maar 2 man op de technische dienst dat is een feit.
Maar zij hebben mij wat informatie gegeven, enkele zaken overlopen en hebben dan een ticket bij Proximus aangemaakt.

Het is inderdaad een onwennig probleem, maar heb dit ook al voor gehad bij Scarlet.

Ik wens je veel succes nog met je probleem!
Gebruikersavatar
Tiptronic
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 feb 2006, 16:21
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

We zien dat u jammer genoeg een klacht via de ombudsdienst heeft geopend dus zullen we vanaf nu alle communicatie via daar laten verlopen.

Als de modem naar u verzonden is zal u via mail een trackingcode krijgen.



Mvg
Afbeelding
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2746
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

kaween schreef::-( Pasen voor jouw natuurlijk, maar "cut your losses and run". Da's de enige raad die ik je geven kan).
Ik denk dat dit nog de beste raad is. Ik heb me ook maanden kunnen ergeren aan de incompetente helpdesk die ook maar niks voor elkaar kreeg (telefonie problemen.) Tot mijn vrouw zei dat het genoeg geweest was omdat ze een betrouwbare lijn nodig had voor haar werk.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
Tiptronic
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 feb 2006, 16:21
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dommel heeft uiteindelijk een antwoord gegeven aan de ombudsdienst ivm met dit geval, nadat hun reageer periode al lang voorbij was, maar ze kregen een nieuwe kans van ombudsdienst:

Geen enkel zin dat ze schreven was waar! bv:
De klager heeft het ook nog over andere klachten maar hiervan hebben wij geen weet.
Hilarisch gewoon!

Ik heb gereageerd startend met deze:

-Dommel spreekt zijn eigen tegen, binnen zijn eigen verhaal:
"Bij alle nieuwe aansluitingen en migraties hebben wij een rijksregister nummer nodig.." ... "enkel voor nieuwe aansluitingen dus hiervoor kwam hij ook niet in aanmerking. "

Zo ging ik een hele mail verder gelijk de myth busters.

Ik heb alle bewijzen op 12 screenshots gezet waar alles duidelijk het tegenovergestelde is van wat ze aan het zeveren zijn.

Ze boden mij 2 weken compensatie aan. Ik heb een half jaar gratis internet geëist voor al mijn kosten (+200€). So lets see!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”