Dommelse domiciliëringsperikelen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
LucP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2014, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Dommel blijft verbazen.

Toen we in januari klant bij hen werden, opteerden we voor een domiciliëring. Dat ging goed tot aan de omschakeling naar het SEPA systeem.

We kregen op 17 april een berichtje dat die omschakeling automatisch zou gebeuren, wij moesten zelf niets doen.

Even later zag ik in hun CRM systeem dat, in onze accountinformatie, de financiële gegevens foetsie waren (bankrekeningnummer + domi id).

Ik voel nattigheid en hou het een beetje in het oog. Zoals voorspelbaar gaat hun laatste factuur inderdaad niet van onze rekening af en ik neem dus contact op met hun klantendienst. Vanaf dan zijn er twee krachten aan het "werk": de klantendienst en hun computer, en die trekken elk de andere kant op.

Nu is "werken" misschien wat genereus wat betreft de klantendienst. Die zeggen gewoon dat we ons niet ongerust moeten maken, alles komt in orde, we zullen niet afgesloten worden enzovoorts.

Spijtig dat ze dat vergaten te zeggen tegen hun computer, want die werkt wel, en hij doet waar hij indertijd voor geprogrammeerd is: hij stuurt aanmaningen (te beginnen met een "second reminder" (!) en nu al twee keer een "final reminder") en hij dreigt met afsluiting van onze account. Intussen staat er al een tweede factuur klaar, en zoals voorspelbaar willen ze nu het maandelijks bedrag zonder domiciliëring.

Gisteren kwaaie mail gestuurd, gedreigd met een klacht bij het BIPT als het niet tegen vanavond in orde is - of toch minstens hun computer aan de lijn gelegd tot dit uitgeklaard is.

Antwoord: "inderdaad, hier is duidelijk wat fout gegaan".

Aha denk je dan, er is dus toch intelligent leven op planeet Dommel! Helaas is het vervolg dan: "Tot onze spijt heeft u op dit moment geen actieve domiciliëring bij ons, maar da's geen probleem, geef ons gewoon uw bankrekeningnummer even door en dan mail ik u een formulier terug, als u dat dan ondertekent en terugstuurt, dan maken we het wel in orde. En wat de openstaande factuur betreft, daar hebben we nog geen betaling voor mogen noteren, maar als u ons gewoon het bewijs van betaling even doormailt, dan zoeken we die hier wel even voor u op".

Grrr.... en ik die dacht dat de "helpdesk" van Telenet onovertrefbaar was!

Zopas is hier de tweede "final reminder" toegekomen. Net als onder de vorige dreigbrieven staat ook hier onderaan "Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!"

Zucht. Het is duidelijk waar dit naartoe gaat. Daarom dacht ik: nog snel even posten voor ze ons van de buitenwereld afsluiten... De contactgegevens van het BIPT heb ik ook al van het web geplukt.

Ik wil gerust een nieuw formulier ondertekenen, daar niet van, maar dan niet zolang ik het gevoel heb dat ze daar weer eens geen flauw idee hebben wat de oorzaak van die verdwenen domi zou kunnen zijn. Misschien is daar iemand anders nog mee bezig, en als dan de originele domiciliëring toch nog "in gang schiet" vooraleer de tweede in orde is, dan houden ze dat bedrag (en misschien al de volgende) gegarandeerd twee keer af. Plus dat ik niet inzie waarom we in de tussentijd meer zouden moeten betalen omdat we zogezegd geen domiciliëring genomen hebben.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Klacht bij BIPT gaat nougabollen uitmaken. Als je een klacht wilt omschrijven, doe je dit beter bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Even opzoeken op google voor alle gegevens :-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
LucP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2014, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Eikes, nougabollen! Bedankt voor de tip. De klacht naar de ombudsdienst is zopas vertrokken.

Vandaag idd niks meer gehoord van de helpdesk, wel nog een dreigbrief van hun computer. Zucht.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Zelfde verhaal hier meegemaakt. Klagen haalt niets uit, evenmin beroep doen op gezond verstand. Ik zit ondertussen al een paar maanden tot volle tevredenheid bij Scarlet. Zo leren ze het wel?
ooh. shiny.
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 25 keer

Als het dat maar is... Je moest eens weten hoeveel (ex-) dommel klanten de omgekeerde situatie meegemaakt hebben: het internet dat op een dag verdwijnt zonder dat het ooit nog terugkomt terwijl ze via domicilie al wel betaald hebben voor de komende maanden....
LucP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2014, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Bedankt , iedereen, voor de troostende woorden.

Er beweegt wat, dus hier een update. Eergisteren klacht ingediend bij de ombudsdienst, gisteren al een mailtje van Dommel dat - voor de eerste keer in deze kwestie - niet door een computer geschreven leek.

Blijkbaar is de originele domi definitief van de baan, ze vragen dus om manueel de twee openstaande facturen te betalen en dan kunnen ze nadien de domi weer op de rails zetten.

Leek me redelijk (behalve dat er maar één factuur vervallen was, maar goed, ne mens kan niet alles hebben). Ik heb die ene gisteren dus manueel betaald en hen dat gemeld. De betaling is vannacht uitgevoerd, valuta gisteren. Ik neem dus wel het risico dat ze die straks nog een tweede keer afboeken, maar goed, de ombudsdienst kijkt mee.

Je zou dan denken dat ze daar op eieren lopen, kwestie van niet nog meer wrevel te veroorzaken. Iedere welwijze mens zou minstens hun aanmaningsprocedure "on hold" gezet hebben terwijl dit uitgeklaard wordt, dat was trouwens het eerste wat ik hen gevraagd had.

Iedere welwijze mens, [maar/dus] niet Dommel.

Zopas volgend berichtje toegekregen, met timestamp 10u27 :
Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur, zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze servers en databases worden verwijderd.

Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
Vooral dat laatste is niet te kloppen.

Nu is het afwachten of hun debiele computer nog op tijd zal merken dat hun "fakuur" inmiddels betaald is, anders gaan we naar de volgende ronde.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Ook een goeie: heb net telefoon gekregen van Dommel. Om de 1 euro te kunnen crediteren die ze onterecht hebben gefactureerd omdat hun systeem ervan uitgaat dat ik geen domiciliëring heb terwijl dat wel is, hebben ze mijn geboortedatum en rijksregisternummer nodig. :?
LucP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2014, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Klacht indienen, om te beginnen bij de ombudsdienst telecommunicatie.

Tegelijk ook bij de privacycommissie (http://www.privacycommission.be). Dat ze daar maar eens uitleggen waarom ze wel kunnen factureren maar niet crediteren zonder je RRN.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Nu is het afwachten of hun debiele computer nog op tijd zal merken dat hun "fakuur" inmiddels betaald is, anders gaan we naar de volgende ronde.
Volgens mij ligt hiervoor de bal in het kamp van de twee banken (de jouwe en die van Dommel).
LucP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2014, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Volgens mij ligt hiervoor de bal in het kamp van de twee banken (de jouwe en die van Dommel).
De betaling ligt daar misschien, maar de bal ligt duidelijk in het kamp van Dommel. Ze hebben een fout gemaakt met de transfer naar SEPA, minstens door dat niet te merken. Ze hebben een fout gemaakt door mij wijs te maken dat het vanzelf ging in orde komen terwijl dat niet zo was. Ze hebben een fout gemaakt door dit een week lang op zijn beloop te laten. Als ze nu ook nog te loemp zijn om hun computer tegen te houden, dan gaan we nog lachen.

Als jij op cruise control rijdt, en het licht springt op rood, en je bolt onverstoorbaar verder, en de chauffeur achter jou knippert met zijn lichten, en je zwaait "komt in orde", en je bolt onverstoorbaar verder .... ga dan maar eens gaan uitleggen dat je geen flauw idee hebt hoe je die cruise control moet afzetten, of dat het je niet kan verdommelen, of allebei.

Ik denk allebei, dus de enige kans die ze hebben is dat het licht nog net op groen springt (dwz dat mijn betaling op die factuur terecht komt) voor ze het kruispunt oprazen.
LucP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2014, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Update en samenvatting:

Onze manuele betaling voor mei is in de nacht van donderdag op vrijdag bij Dommel op onze rekening bijgeschreven. Daarmee was het gevaar van afsluiting van de baan.

De domiciliëring zou dan terug actief worden vanaf de factuur van juli. Die voor juni (openstaand maar nog niet vervallen) moeten we ook manueel betalen. Die hield wel geen rekening met de korting voor domiciliëring, maar die 1 Euro hadden ze in krediet gezet en die zou dan meegenomen worden in de eerstvolgende domiciliëring. Dat zegden ze toch.

Ik wilde juni wel manueel betalen, maar dan wel het bedrag met aftrek van die ene euro. Eerst zegden ze dat dit niet kon, maar na wat aandringen hebben ze dan toch die factuur hermaakt voor het juiste bedrag.

So far so good. Nu nog zien te vermijden dat de domi te vroeg weer actief wordt, zodat de factuur van juni niet nog een tweede keer van de rekening gaat, en we zijn er weer voor een tijdje vanaf.

Het is wel opvallend dat er pas beweging kwam aan de Dommel-kant toen ik, na meer dan een week, klacht indiende bij de ombudsdienst. Zal wel toeval zijn zeker?

En dan nog één oprisping. Zoals gezegd hebben ze herhaaldelijk verzekerd dat de lijn niet afgesloten zou worden. Toen ik hen liet opmerken dat hun computer ons toch maar bleef bestoken met rappels en dreiging tot afsluiting, kreeg ik het volgende antwoord:
dat zijn automatische mails omdat de betaling hier nog niet ontvangen en/op verwerkt is . Dit kunnen we niet zomaar tegenhouden .
Als de betaling gebeurt is mag u deze gewoon negeren .
Dat ze dat niet kunnen tegenhouden, dat zegt alles, denk ik.

Het is jammer, want iedereen klaagt steen en been over de klantendiensten van de grote spelers. Als klein bedrijfje moet het mogelijk zijn om dat beter te doen, en dan vallen de nieuwe klanten je vanzelf in je schoot. Maar dan moet je wel willen investeren in goede medewerkers, en dat kost geld, en dat geld is er niet (meer), ...
Gebruikersavatar
Fatsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:15
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 44 keer

Ik zou nu niet direct de schuld bij de medewerkers willen leggen, volgens wat ik begrepen heb heeft Dommel een héél klein 'Customer Service' team & onder druk om zoveel mogelijk incidenten af te werken krijg je dan de klassieke standaard replies.
LucP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2014, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Inderdaad & inderdaad.

Het probleem ligt idd niet bij de medewerkers, die zijn (en blijven) vriendelijk en opgewekt en doen wat ze kunnen, met de mogelijkheden die ze hebben/krijgen.

En het is inderdaad een klein team, en het wordt blijkbaar ook steeds kleiner. Volgens hun balansen bij de Nationale Bank hadden ze eind 2012 nog maar drie medewerkers in dienst, tegenover 8 op het einde van 2009.

Twee kanttekeningen: a) dat is de situatie anderhalf jaar geleden, misschien is het nu meer (cijfers voor 2013 zijn er nog niet, laat staan voor vandaag), en b) het is theoretisch denkbaar dat ze met externen werken, wat je dan niet ziet in de balans. Maar geen van beide lijkt me erg waarschijnlijk.

In elk geval: ik zou er niet willen werken.

Maar als je dan als klant met een probleem zit, dan heb je wel goed prijs natuurlijk.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ze zoeken in elk geval wel mensen...

3 Enthousiaste en kwaliteitsgedreven helpdeskmedewerkers - technisch/administratief (M/V)
http://www.vdab.be/mijnvdab/jobs/wz/job ... ion=DETAIL
Vacaturedatum: 14 maart 2013
Laatst gewijzigd op: 14 mei 2014

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 25 keer

Een aangename job zal het wel niet zijn, om een oude quote nog eens op te rakelen:
In een niet al te ver verleden heb ik een tijdje voor Dommel gewerkt. Van enige structuur of opleiding was zo goed als geen sprake. Ik kreeg wat onduidelijke instructies van een collega en werd vervolgens aan mijn lot overgelaten. Er werd gewerkt in een “kantoor” in Walshoutem, dat in feite een gewoon woonhuis is, alsook in de tot kantoor geïmproviseerde gelijkvloerse verdieping van een huis langs de steenweg te Diepenbeek.

Het ticketsysteem van Dommel is een tragische grap; alleen tickets waarvan de prioriteit verhoogd was werden behandeld, andere tickets stierven een stille dood en werden uiteindelijk vaak als “old ticket” verwijderd. In de klantendatabase van Dommel, die door alle werknemers te raadplegen is stond het “raw password” hetzij “onversleuteld wachtwoord” van alle klanten open en bloot te lezen en dus ook te misbruiken.

Dag na dag werd er door de postbode een stapel aangetekende brieven afgeleverd van klanten die Dommel beu waren en hun abonnement wensten op te zeggen. Soms moest er zelfs op zaterdag gewerkt worden om de toestroom van klachten, problemen en zelfs dreigende rechtszaken te bolwerken. Dommel huurt , zoals iedereen weet, lijnen van Belgacom en is voor repairs ook van deze laatste afhankelijk, iets wat regelmatig bleek mis te lopen en waarvan de klant dan de dupe werd.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik herken die quote, maar in hoeverre is dit nu nog steeds zo? Als ik me niet vergis is deze inmiddels al enkele jaren oud?

Ikzelf heb mijn internet niet bij dommel, maar mijn GSM wel (5 abo's daar). Enkel bij de laatste 2 GSM abo's is er iets fout gelopen. Een telefoontje naar de HD volstond om dit op te lossen.

Even kort:
Bij overgang prepay => dommel : SIM kaart nummer nodig voor nummerverhuis
Bij overang postpay => dommel : Familienaam nodig voor nummerverhuis

Echter : als je bij Proximus een abonnement hebt (of een MVNO van Proximus zoals Scarlet) dan hebben ze beiden nodig!

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
LucP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2014, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

in hoeverre is dit nu nog steeds zo?
Dat is van buitenaf moeilijk te zeggen. Wij (klanten) hangen af van de individuele medewerker op wie we vallen. Als het daar echt zo'n heksenketel is, dan is er niemand die er lang wil blijven werken, en in principe zijn het dan de beste mensen die het eerst weg willen en die ook het eerst weer iets anders vinden.

Dus als jij vandaag je gsm-problemen met één telefoontje opgelost krijgt, dan kan het goed zijn dat ik morgen met hetzelfde probleem tegen de muren oploop, gewoon omdat "jouw" helpdesker alweer foetsie is, samen met zijn/haar kennis en ervaring.

Hun balans van 2012 toont idd een serieus personeelsverloop: begin januari: 4 man (4 m/ 0 v); in dienst getreden in 2012: 4 man; vertrokken: 5 man; situatie eind 2012: 3 man (2 m/1 v). Die van de vorige jaren zijn vergelijkbaar.

Je kan natuurlijk niet zien of die 2 mannen, die er eind 2012 werkten, er misschien ook al in het begin van het jaar waren. Het is ook denkbaar dat Dommel gewoon pech gehad heeft met één vacature: als ze die bvb vier keer moesten invullen tot ze een goeie kandidaat hadden, dan krijg je precies dezelfde cijfertjes te zien. Maar het is evengoed mogelijk dat niemand het daar langer dan een jaar uithoudt...

Het is maw niet mogelijk om ervaringen te vergelijken als die langer dan een paar maanden uit elkaar liggen, en dan daaruit te besluiten dat Dommel het nu beter/slechter doet dan toen.

Het enige wat er daar constant blijft, dat is het management.
dweezil
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 maa 2007, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 9 keer

Mijn ervaring met de Dommel helpdesk vandaag:

Ik merkte op dat de domiciliëring van mijn citylineaccount gisteren €33,95 had overgeschreven ipv €32,95. Via de crm heb ik een support ticket geopend en 6 minuten later kreeg ik al antwoord: "Geachte, Dat is inderdaad niet juist we zullen dit aanpassen en voor volgende maand 1 euro in krediet zetten."
EotT
Crew support
Crew support
Berichten: 657
Lid geworden op: 13 sep 2010, 13:11
Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
Bedankt: 301 keer

dweezil, bedankt om dit te melden. Ik heb naar aanleiding van jouw bericht ook mijn betalingen gecontroleerd, en jawel, ook een euro teveel. Ik veronderstel dat deze fout dus wel bij iedereen gaat zijn. Mooie winst voor Dommel, van al hun klanten een euro extra!
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bedankt LucP en anderen om dit te melden...Daarom heb ik eind vorig jaar voor overschrijving gekozen bij Dommel voor het Time GSM abbo van 6 €/maand.
Tja, moet wel maandelijks de moeite doen om 6 € over te maken (voorkeur voor Domi), maar zeker dat ik niet plots geplunderd wordt door een fout in hun systeem (en die zijn er talrijk). En 't is alsof roepen in de woestijn dan... :-D
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 14 keer

Bij zo'n bedrijf zou ik alvast nooit ofte nimmer nog een domi nemen, veel te gevaarlijk (kijk maar eens bij "geldzaken" in het SEPA domiciliëringen topic, dan ben je een tijdje zoet).
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

3 werknemers eind 2012. Terwijl er al twee zaakvoerders waren. Hmmm...
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 7 keer

dweezil schreef:Ik merkte op dat de domiciliëring van mijn citylineaccount gisteren €33,95 had overgeschreven ipv €32,95. Via de crm heb ik een support ticket geopend en 6 minuten later kreeg ik al antwoord: "Geachte, Dat is inderdaad niet juist we zullen dit aanpassen en voor volgende maand 1 euro in krediet zetten."
Voor u was dat facturatiemaand mei?
Bij mij was de factuur voor april en mei in orde.
Maar bij de factuur van juni is het misgegaan... één euro teveel. :-(
billyTheClit
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 maa 2014, 08:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

De berichten in deze thread zijn inmiddels meer dan een jaar oud, maar er is nog niets veranderd.
Ik heb recent dingen meegemaakt op dit gebied die ik niet moet posten omdat ze letterlijk in deze thread beschreven staan.
  • Wie klant wordt bij Dommel weet best vooraf dat "ik bel u terug, zonder fout" uit de mond van een helpdeskmedewerker niets maar dan ook niets betekent.
  • Bij de administratieve afhandeling van een domiciliëring laat men bij de minste fout of het minste probleem de procedure gewoon hangen, zero terugkoppeling. Je krijgt dan weer zo'n heerlijke Pro Forma factuur die je manueel moet betalen waardoor je weet dat je domiciliëring niet in orde is. Nota bene een domiciliëring is eigenlijk bedoeld om ervoor te zorgen dat de klant automatisch betaalt en de leverancier dus financiële zekerheid heeft, vandaar ook de toegestane korting. Niet zo bij Dommel, eens de klant binnen is trekt men er zich niets meer van aan.
  • Een call online loggen haalt niet veel uit, het kan dagen duren voor er gevolg aan gegeven wordt, als je geluk hebt, dus sowieso steeds telefonisch melden.
  • Iedere mail van Dommel bevat je gebruikersnaam en paswoord in "plain text", dit betekent dat als iemand die mail weet te onderscheppen je gebruikersgegevens op straat liggen. Dit lijkt op het eerste zich niet eens zo erg, maar een kwaadwillige kan op die manier hostingpakketten, domeinnamen en zo meer bestellen op jou naam. Volgens de info op het forum is dit echter bij Belgacom precies hetzelfde.
  • Mails van Dommel laten toekomen op een Gmail adres kan je vergeten, ze zijn blijkbaar zodanig blacklisted dat de systeemmails zelfs niet meer in een spamfolder toekomen.
Voor mij lijkt de gebrekkige administratieve afhandeling en de haperende helpdesk gewoon de schaduwzijde van de aantrekkelijke prijs van hun aanbod, er moeten kosten worden bespaard en dat doe je door liefst zo weinig mogelijk te doen met zo weinig mogelijk personeel.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”