Al 3-4 Maanden geen activatie..

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tiptronic
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 feb 2006, 16:21
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik had eind november cityconnect lite besteld en betaald voor een jaar. Ik heb zelfs geen activatiedatum gekregen. Als ik bel zeggen ze dat ze geen datum kunnen geven en als je blijft vragen, geven ze u gewoon een valse datum. Ik heb mijn geld teruggevraagd en dat geven ze ook niet terug. Dus ik sta hier nu zonder internet, -geld voor abonnement -telefoonfactuur voor alle gesprekken naar dommel.

Dit is puur oplichterij en onaanvaarbaar.

Welke opties zijn er om ze aan te geven voor oplichting?
Laatst gewijzigd door Tiptronic 25 feb 2012, 01:59, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15138
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 7 keer
Provider
Te Koop forum

Check eens de tutorial hieromtrent in het tutorial forum.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
rmag
Premium Member
Premium Member
Berichten: 471
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 33 keer
Recent bedankt: 2 keer

Wat een triest verhaal
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 6553
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
Bedankt: 639 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Begin met een aangetekende brief te sturen waarin je Dommel een "redelijke termijn" geeft om je aan te sluiten (bv. 10 werkdagen). Je kan ze daarna in gebreke stellen en elders internet bestellen. Je geld van Dommel terugkrijgen zal een ander paar mouwen worden denk ik.

Ik zou alvast niet te veel geduld meer hebben met hen en er spoed achter zetten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”