Dommel acc op andere locatie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
DenDries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 21 mei 2006, 00:06
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Yo,

Morgen ga ik samen met mijn neven ne kleine lanparty doen bij een van hun thuis. Nu dacht ik er aan om mijne modem (dus met dommel acc) mee te pakken. (Aangezien hijzelf fulladsl heeft)

Ik weet da het mogelijk was bij BGC om in te loggen op andere plaatsen, maar zal dit nu ook lukken?

Btw, Gaat da geen problemen geven? Want BGC zei direct mjin internet op toen Dommel actief was.
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

Hi,

Dat geeft geen problemen. Als er ADSL actief is op de lijn kan je met gelijk welke account gegevens inloggen (zo lang de ISP waar je inlogt op Turboline zit).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Hangt er van af hoelang die al fulladsl heeft.
Eerst waren hun ADSL lijnen via het scarlet network, dan turboline en nu weer scarlet.
Kijk dus eerst via welk netwerk hij surft (te zien aan het profiel).
DenDries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 21 mei 2006, 00:06
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Hij zit nog maar paar maand bij fulladsl geloof ik. Da profiel, is da in de modem te raadplegen? Of wat bedoelt ge precies?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

DenDries schreef:Hij zit nog maar paar maand bij fulladsl geloof ik. Da profiel, is da in de modem te raadplegen? Of wat bedoelt ge precies?
Kan je zien in de modem ja, als er staat 4640/512 zit je goed als het 6140/640 is ehb je een probleem en zal het niet gaan. Het kan ook nog iets anders zijn maar den post je het hier.
DenDries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 21 mei 2006, 00:06
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Ok, bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”