Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
Ik ben zeer tevreden. Wij hebben nog het oude Cityconnect abonnement met 100GB limiet, maar met een verbruik van 2TB+ op één maand ben ik nog nooit teruggeschakeld op smallband. Ik sync gemiddeld op 12Mbit (~1500KB/s) down en 1Mbit up. Het enige waar ik soms last van heb is dat ik om onverklaarbare redenen opeens op interleaved path mode wordt gezet terwijl mijn lijn maanden stabiel is geweest.
Wat prijs betreft i.c.m. usenet server zo goed als onklopbaar, door geen enkele ISP.
[
Post made via mobile device ]
Wat prijs betreft i.c.m. usenet server zo goed als onklopbaar, door geen enkele ISP.
[

Laatst gewijzigd door Petervanakelyen 13 feb 2012, 20:10, in totaal 1 gewijzigd.
- Fatsie
- Pro Member
- Berichten: 395
- Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:15
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 46 keer
Klopt, echt het goedkoopste is het niet maar ik heb beroepsmatig een fixed IP van doen en dan zijn de opties direct gelimiteerd.Goztow schreef:Goh, ik vind speedconnect nu toch niet zo goedkoop, hoor, vergeleken met de huidige concurrentie.
Maar ook met een product van 50/maand verwacht ik niet dat ze alles laten vallen als ik een probleem meld, als je echt dergelijke garanties wilt dan moet je daar voor betalen en dan spreken we niet meer over tientallen /maand maar honderden ! Als ik sommige epistels hier lees heb ik de indruk dat mensen verwachten dat er op een zondagnacht een technicus uit zijn bed gebeld wordt om direct bij hen langs te komen omdat ze niet tegen 30Mbit maar "slechts" tegen 23Mbit kunnen downloaden ... en dat alles voor de som van 30-40/maand.
Pas op, ik lees ook andere verhalen (ook van Dommel) waarbij de respectievelijke TS'sen meer dan gelijk hebben. Ik denk dat het niet te ontkennen valt dat er administratief nog wel het 1 en ander kan verbeteren bij Dommel !
Ook is het per definitie zo dat 99% v/d topics op een forum als dit over problemen met de ISP in kwestie gaan en geen lofzang zullen zijn.
was een tevreden klant tot de problemen begonen met hun klantendienst.
Deels wel mijn schuld had een verkeerde medeling gebruikt maar als je sinse 26/07 hen de correcte informatie doorgaf en tot op heden nog altijd niet opgelost is zelfs nadat ik al 3 maal mijn verbinding kwijt was ben ik ze toch wel goed zat aan het worden
Deels wel mijn schuld had een verkeerde medeling gebruikt maar als je sinse 26/07 hen de correcte informatie doorgaf en tot op heden nog altijd niet opgelost is zelfs nadat ik al 3 maal mijn verbinding kwijt was ben ik ze toch wel goed zat aan het worden
-
- Plus Member
- Berichten: 217
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 17:08
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Veel succes brother.DaXearo schreef:Binnenkort ga ik bij mijn ouders het abonnement wel verlagen dus hopelijk geen problemen dan(Netconnect -> Netconnect Start)
Ik heb wel al gehoord dat er dan opnieuw activatiekosten zijn? Klopt dit?
7 maand geleden 50€ betaald om abo te laten verlagen.
Tot nu toe niks.
Klacht bij ombudsdienst ingediend. Dommel reageert niet.
Na 4-5 maand gaat ombudsdienst een nota maken en me bezorgen. Hiermee kan ik naar de rechtbank gaan om mijn gelijk af te dwingen en weg te gaan bij Dommel.
Bij mij heeft het een goeie 8 maand geduurd en de ombudsdienst deed een aanbeveling maar dar hielp ook niet echt, afin nu is het dus in orde (ik heb de modem aangekregen, nu hopelijk werkt het) maar de facturatiedienst die werkt zeer goed want nog voor ik de modem had was de dom al van mijn rekening.maxxxke schreef:Veel succes brother.DaXearo schreef:Binnenkort ga ik bij mijn ouders het abonnement wel verlagen dus hopelijk geen problemen dan(Netconnect -> Netconnect Start)
Ik heb wel al gehoord dat er dan opnieuw activatiekosten zijn? Klopt dit?
7 maand geleden 50€ betaald om abo te laten verlagen.
Tot nu toe niks.
Klacht bij ombudsdienst ingediend. Dommel reageert niet.
Na 4-5 maand gaat ombudsdienst een nota maken en me bezorgen. Hiermee kan ik naar de rechtbank gaan om mijn gelijk af te dwingen en weg te gaan bij Dommel.
- guntherstassen
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 09 feb 2011, 20:16
- Locatie: Sint-Truiden
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
Al van 09/2007 klant bij Dommel... Altijd tevreden geweest tot dat ik een aanvraag deed van Cityconnect naar Speedconnect.
Hier is het compleet verkeerd gelopen. Administratie puinhoop en je wordt aan het lijntje gehouden. Ben dan maar overgschakeld op telenet Fiber Bus L.
Heb nu nog 1 lijn van Dommel (Cityconnect Lite) voor VOIP.
Dommel is goed (toch voro Cityconnect) als je GEEN problemen hebt en geen wijziging in je abb. vraagt!
Hier is het compleet verkeerd gelopen. Administratie puinhoop en je wordt aan het lijntje gehouden. Ben dan maar overgschakeld op telenet Fiber Bus L.
Heb nu nog 1 lijn van Dommel (Cityconnect Lite) voor VOIP.
Dommel is goed (toch voro Cityconnect) als je GEEN problemen hebt en geen wijziging in je abb. vraagt!

Ik ben klant sinds 2008 ... altijd tevreden geweest tot op het moment dat er iets verkeerd gaat:
-modem eens defect, was ooit waarborg op betaald van 50euro, die plots nietig was verklaard waardoor ik toch nog een andere modem moest betalen.
-lijn onderbroken van dommel naar belgacom naar dommel gestuurd ... terwijl dommel verantwoordelijk was voor de diensten!
-betaald voor een volledig jaar, en nooit de "bonus" gekregen die daarmee gepaard zou gaan nl onbeperkt downloaden
het moment dat je ook maar iets moet gedaan krijgen van hun mensen is het een ramp.
maar verder geen klachten
-modem eens defect, was ooit waarborg op betaald van 50euro, die plots nietig was verklaard waardoor ik toch nog een andere modem moest betalen.
-lijn onderbroken van dommel naar belgacom naar dommel gestuurd ... terwijl dommel verantwoordelijk was voor de diensten!
-betaald voor een volledig jaar, en nooit de "bonus" gekregen die daarmee gepaard zou gaan nl onbeperkt downloaden
het moment dat je ook maar iets moet gedaan krijgen van hun mensen is het een ramp.
maar verder geen klachten

Ik zit bij Dommel sinds 2006 (daarvoor Easynet). Ben tot nu toe zeker tevreden. Overschakeling van ADSL naar VDSL ging niet voor de eerste keer goed, maar ik werd wel zeer snel voortgeholpen door Dommel en door de Belgacom technieker.
Alleen spijtig dat ik niet op de volle Speedconnect Plus snelheid zit.
Alleen spijtig dat ik niet op de volle Speedconnect Plus snelheid zit.
- foxhound
- Plus Member
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 06 mei 2009, 16:35
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 19 keer
Klant van Februari 2006. Niets te klagen. vind wel dat ze terug wat meer mogen posten op't CRM. Vond het vroeger altijd leuk da ze de klanten op de hoogte hielden van zaken. Laatste jaren is dat wat zwakjes. Rest is alles goed.

-
- Starter
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 11 aug 2010, 19:49
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 2 keer
Klant sinds 2008, tevreden, tot ik mijn verhuis moest regelen.
20 juni verhuis aangevraagd, €99 voor de verhuis betaald, en nu nog altijd aan het wachten tot er iets gebeurt (en dus al een maand zonder internet en telefoon).
De helpdesk schuift de schuld naar Belgacom, maar daar ben ik als klant natuurlijk niets mee. De techniekers die instaan voor de technische verhuis kunnen blijkbaar enkel met een ticketingsysteem bereikt worden (en die zullen misschien op lang verlof zijn?).
20 juni verhuis aangevraagd, €99 voor de verhuis betaald, en nu nog altijd aan het wachten tot er iets gebeurt (en dus al een maand zonder internet en telefoon).
De helpdesk schuift de schuld naar Belgacom, maar daar ben ik als klant natuurlijk niets mee. De techniekers die instaan voor de technische verhuis kunnen blijkbaar enkel met een ticketingsysteem bereikt worden (en die zullen misschien op lang verlof zijn?).
heb net terug een speedconnect+ laten aansluiten, volledig tevreden van
en heb hiervoor een netconnect gehad, en buiten dak elke maand twee aanmaning mails kreeg om te betalen, ook heel tevreden van
hadden wel foutje gemaakt langs hun zijde, maar dat heb ik bij telenet, bgc ook gehad
ook de opzeg van mijn netconnect is perfect verlopen
en de technische support bij dommel vind ik ook goed
en heb hiervoor een netconnect gehad, en buiten dak elke maand twee aanmaning mails kreeg om te betalen, ook heel tevreden van
hadden wel foutje gemaakt langs hun zijde, maar dat heb ik bij telenet, bgc ook gehad
ook de opzeg van mijn netconnect is perfect verlopen
en de technische support bij dommel vind ik ook goed
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!