Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15155
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Goh, ik vind speedconnect nu toch niet zo goedkoop, hoor, vergeleken met de huidige concurrentie.
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1628
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 179 keer

Ik ben zeer tevreden. Wij hebben nog het oude Cityconnect abonnement met 100GB limiet, maar met een verbruik van 2TB+ op één maand ben ik nog nooit teruggeschakeld op smallband. Ik sync gemiddeld op 12Mbit (~1500KB/s) down en 1Mbit up. Het enige waar ik soms last van heb is dat ik om onverklaarbare redenen opeens op interleaved path mode wordt gezet terwijl mijn lijn maanden stabiel is geweest.

Wat prijs betreft i.c.m. usenet server zo goed als onklopbaar, door geen enkele ISP.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door Petervanakelyen 13 feb 2012, 20:10, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fatsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:15
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 46 keer

Goztow schreef:Goh, ik vind speedconnect nu toch niet zo goedkoop, hoor, vergeleken met de huidige concurrentie.
Klopt, echt het goedkoopste is het niet maar ik heb beroepsmatig een fixed IP van doen en dan zijn de opties direct gelimiteerd.

Maar ook met een product van 50/maand verwacht ik niet dat ze alles laten vallen als ik een probleem meld, als je echt dergelijke garanties wilt dan moet je daar voor betalen en dan spreken we niet meer over tientallen /maand maar honderden ! Als ik sommige epistels hier lees heb ik de indruk dat mensen verwachten dat er op een zondagnacht een technicus uit zijn bed gebeld wordt om direct bij hen langs te komen omdat ze niet tegen 30Mbit maar "slechts" tegen 23Mbit kunnen downloaden ... en dat alles voor de som van 30-40/maand.

Pas op, ik lees ook andere verhalen (ook van Dommel) waarbij de respectievelijke TS'sen meer dan gelijk hebben. Ik denk dat het niet te ontkennen valt dat er administratief nog wel het 1 en ander kan verbeteren bij Dommel !

Ook is het per definitie zo dat 99% v/d topics op een forum als dit over problemen met de ISP in kwestie gaan en geen lofzang zullen zijn.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 2 keer

Ik ben zeer tevreden van Dommel, maar ga toch naar Scarlet overstappen. Een overstap naar Speedline is te duur als bestaande klant en ik wil digitale tv.
Geert77
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jul 2011, 15:52

IK ben ook al een 5tal jaren een heel tevrede klant van Dommel (Speedconnect+).
De technische ondersteuning is het laatste jaar zeer goed vooruit gegaan/
vec
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2011, 11:02

was een tevreden klant tot de problemen begonen met hun klantendienst.
Deels wel mijn schuld had een verkeerde medeling gebruikt maar als je sinse 26/07 hen de correcte informatie doorgaf en tot op heden nog altijd niet opgelost is zelfs nadat ik al 3 maal mijn verbinding kwijt was ben ik ze toch wel goed zat aan het worden
maxxxke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 217
Lid geworden op: 13 jul 2010, 17:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

DaXearo schreef:Binnenkort ga ik bij mijn ouders het abonnement wel verlagen dus hopelijk geen problemen dan :p (Netconnect -> Netconnect Start)
Ik heb wel al gehoord dat er dan opnieuw activatiekosten zijn? Klopt dit?
Veel succes brother.
7 maand geleden 50€ betaald om abo te laten verlagen.
Tot nu toe niks.
Klacht bij ombudsdienst ingediend. Dommel reageert niet.
Na 4-5 maand gaat ombudsdienst een nota maken en me bezorgen. Hiermee kan ik naar de rechtbank gaan om mijn gelijk af te dwingen en weg te gaan bij Dommel.
mugetje
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jan 2011, 12:48

Kan iemand eens een link naar de nieuwgroepen over dommel geven en wat je daar kan vragen?

bedankt
mugetje
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jan 2011, 12:48

maxxxke schreef:
DaXearo schreef:Binnenkort ga ik bij mijn ouders het abonnement wel verlagen dus hopelijk geen problemen dan :p (Netconnect -> Netconnect Start)
Ik heb wel al gehoord dat er dan opnieuw activatiekosten zijn? Klopt dit?
Veel succes brother.
7 maand geleden 50€ betaald om abo te laten verlagen.
Tot nu toe niks.
Klacht bij ombudsdienst ingediend. Dommel reageert niet.
Na 4-5 maand gaat ombudsdienst een nota maken en me bezorgen. Hiermee kan ik naar de rechtbank gaan om mijn gelijk af te dwingen en weg te gaan bij Dommel.
Bij mij heeft het een goeie 8 maand geduurd en de ombudsdienst deed een aanbeveling maar dar hielp ook niet echt, afin nu is het dus in orde (ik heb de modem aangekregen, nu hopelijk werkt het) maar de facturatiedienst die werkt zeer goed want nog voor ik de modem had was de dom al van mijn rekening.
Gebruikersavatar
guntherstassen
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 09 feb 2011, 20:16
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Al van 09/2007 klant bij Dommel... Altijd tevreden geweest tot dat ik een aanvraag deed van Cityconnect naar Speedconnect.
Hier is het compleet verkeerd gelopen. Administratie puinhoop en je wordt aan het lijntje gehouden. Ben dan maar overgschakeld op telenet Fiber Bus L.
Heb nu nog 1 lijn van Dommel (Cityconnect Lite) voor VOIP.
Dommel is goed (toch voro Cityconnect) als je GEEN problemen hebt en geen wijziging in je abb. vraagt! :idea:
zabby
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2011, 17:06

Ik ben klant sinds 2008 ... altijd tevreden geweest tot op het moment dat er iets verkeerd gaat:
-modem eens defect, was ooit waarborg op betaald van 50euro, die plots nietig was verklaard waardoor ik toch nog een andere modem moest betalen.
-lijn onderbroken van dommel naar belgacom naar dommel gestuurd ... terwijl dommel verantwoordelijk was voor de diensten!
-betaald voor een volledig jaar, en nooit de "bonus" gekregen die daarmee gepaard zou gaan nl onbeperkt downloaden

het moment dat je ook maar iets moet gedaan krijgen van hun mensen is het een ramp.

maar verder geen klachten :)
point7
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 jul 2009, 11:04

Ik zit bij Dommel sinds 2006 (daarvoor Easynet). Ben tot nu toe zeker tevreden. Overschakeling van ADSL naar VDSL ging niet voor de eerste keer goed, maar ik werd wel zeer snel voortgeholpen door Dommel en door de Belgacom technieker.

Alleen spijtig dat ik niet op de volle Speedconnect Plus snelheid zit.
Gebruikersavatar
foxhound
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 06 mei 2009, 16:35
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 19 keer

Klant van Februari 2006. Niets te klagen. vind wel dat ze terug wat meer mogen posten op't CRM. Vond het vroeger altijd leuk da ze de klanten op de hoogte hielden van zaken. Laatste jaren is dat wat zwakjes. Rest is alles goed.
Afbeelding
apostasia
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:02

al 3 jaar tevreden klant, cityconnect plus. Nooit problemen gehad dus kan niet klagen over support :wink:
maartenv
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 aug 2010, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Klant sinds 2008, tevreden, tot ik mijn verhuis moest regelen.
20 juni verhuis aangevraagd, €99 voor de verhuis betaald, en nu nog altijd aan het wachten tot er iets gebeurt (en dus al een maand zonder internet en telefoon).
De helpdesk schuift de schuld naar Belgacom, maar daar ben ik als klant natuurlijk niets mee. De techniekers die instaan voor de technische verhuis kunnen blijkbaar enkel met een ticketingsysteem bereikt worden (en die zullen misschien op lang verlof zijn?).
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15155
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Maar bij andere alternatieve providers lukt dat dus wel...
pennywise
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 21 aug 2007, 15:26
Locatie: Antwerpen

heb net terug een speedconnect+ laten aansluiten, volledig tevreden van

en heb hiervoor een netconnect gehad, en buiten dak elke maand twee aanmaning mails kreeg om te betalen, ook heel tevreden van

hadden wel foutje gemaakt langs hun zijde, maar dat heb ik bij telenet, bgc ook gehad

ook de opzeg van mijn netconnect is perfect verlopen

en de technische support bij dommel vind ik ook goed
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”