Momenteel is dit de Siemens. Maar dat is ADSL technologie. Welke modem dit voor VDSL (SpeedLine) zal zijn, is nog niet bekend. Mogelijks wordt dit ook de Sagem (die Dommel nu voor SpeedConnect gebruikt).silencer schreef:Welk voip appparaat van dommel gebruik je? fritzbox of zo'n siemens toestel ? (workaround om je paswoord en andere gegevens te achterhalen op userbase voor de fritzbox die dommel gebruikt, mss is die er ook voor de siemens router?)
Hoe dan ook.. Als ik mijn telefonie via WeePee (in + uit), Jumblo en Poivy (enkel uit) kan doen, hoef ik geen VOIP gegevens zitten uit te lezen. Een abbonement bij een nieuwsserver regel ik zelf ook wel. Heb ik in feite niet veel meer nodig...
Enkel een VDSL internet abonnement (liefst met raw copper of internet lijn inbegrepen).
En dit aan de beste prijs (met zo weinig mogelijk omschakelingskosten).
Het is jammer dat Scarlet bv geen VDSL aanbiedt, aan 40 euro/maand (met raw copper inbegrepen).
VDSL bij Scarlet is enkel mogelijk, mits je hun TV abbo of telefonie abbo erbij neemt.
Ik denk dat Belgacom momenteel mijn beste koop is...
Dommel blijft duur voor bestaande klanten.
Idem voor EdpNet overigens.
Tenzij je jaarlijks bij Dommel zou betalen (maar dit wil ik niet).
Ik wou de raw copper jaarlijks betalen en het abbo maandelijks (dit is echter niet mogelijk)
Gent32m