Ten eerste kan je hier es checken wat er mogelijk is en niet mogelijk is:
https://sunlight.schedom-europe.net/asp ... keuze.aspx
Ten tweede is het zo dat als je over een raw copper beschikt je je oude abo dient op te zeggen en een nieuw abo dient aan te vragen. Je hebt dus 50 euro betaald om opnieuw een dsl signaal te krijgen over raw copper. Je bent dan ook geen nieuwe klant aangezien je geen 12 maanden bij een andere isp bent geweest, dus de promo's.... daar heb je geen recht op ook al woon je nu op een ander adres.... en een speedpack aan 99 euro? da's wel heel veel.
Let wel: ik weet niet hoever je van een centrale afzit, dus indien dit vrij ver is bestaat de kans dat de snelheid die je nu hebt ook het maximale is dat ze je kunnen aanbieden. Indien de test via de bovenstaande link een hogere snelheid aangeeft en de helpdesk dit bevestigd zou het wel eens kunnen dat er een bgc technieker aan te pas dient te komen want dan is er iets fout met je bekabeling in huis.
Het opzeggen kan op 4 manieren:
1) de makkelijke manier: je zit je jaar uit bij dommel
2) de moeilijke manier: je laat vaststellen dat dommel grof in de fout is gegaan en sleept ze voor de rechter
3) de dure manier: je betaalt de overige maanden abo geld aan dommel en je bent vrij om te gaan waar je wilt
4) de vervelende manier: je betaalt niet meer of haalt de domicilie naar dommel van je rekening met alle negatieve gevolgen van dien.