ook ik heb eergisteren Dommel opgezegd

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Patje schreef:
Zambo schreef:Wie had dit ooit kunnen denken! een gans draadje over opzeggers :lol: blijkbaar had ik maanden terug gelijk dat de praktijken van Dommel niet door de beugel konden. Blij te lezen dat dit ook effectief zo ervaren word ondertussen door de klanten zelf.
Maar heel weinigen gaan overstappen naar Belgacom zenne! :lol:
Wij gaan terug switchen naar BGC omdat we teveel problemen hebben gehad met Dommel.
We nemen geen Telenet omdat we bij ons thuis teveel aanpassingen moeten doen (we moeten nieuwe dropkabels trekken enz) en omdat bijna de hele wijk op Telenet zit.
destertjes
Member
Member

Zambo schreef:Wie had dit ooit kunnen denken! een gans draadje over opzeggers :lol: blijkbaar had ik maanden terug gelijk dat de praktijken van Dommel niet door de beugel konden. Blij te lezen dat dit ook effectief zo ervaren word ondertussen door de klanten zelf.
ceurrrix en margaaas hebben het een goed jaar geleden voorspeld (maar die zijn ondertussen al door de fanboys buitengekegeld :angel: :wink:
Laatst gewijzigd door destertjes 29 jul 2009, 12:23, in totaal 2 gewijzigd.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

reyntjensw schreef:
Patje schreef:
Maar heel weinigen gaan overstappen naar Belgacom zenne! :lol:
Wij gaan terug switchen naar BGC omdat we teveel problemen hebben gehad met Dommel.
We nemen geen Telenet omdat we bij ons thuis teveel aanpassingen moeten doen (we moeten nieuwe dropkabels trekken enz) en omdat bijna de hele wijk op Telenet zit.
Sinds mijn 1-jarige ervaring bij een alternatieve provider, moet ik zeggen dat ik ook terug ben gegaan naar Belgacom en me dat uiteindelijk nog niet beklaagd heb. Als Scarlet rond is met zijn integratie in BGC, zal ik mss wel een overstap naar Scarlet overwegen. Maar dat zal wel niet meer voor dit jaar zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

reyntjensw schreef:en omdat bijna de hele wijk op Telenet zit.
Onder het motto, ik heb ooit eens horen vertellen dat dit een probleem gaf, dus dit zal wel nog altijd zo zijn :roll:

Wees gerust, aan het aantal WIFInn stations te zien heeft hier ook minstens de helft van de straat TN, echter zonder enig probleem. De tijd van overbelaste nodes is ondertussen al wel enkele jaren achter ons.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member

Niemand kon me echt verzekeren dat dit niet meer voor problemen ging zorgen.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

overeenkomstig de algemene voorwaarden is dommel via mail opgezegd (zie bijlage), ik hoop dat dit vlot verloopt ...

ik was klant sinds augustus 2007 - ik werd voornamelijk klant voor de datalimiet, in die dagen gaf telenet 12GB of 15GB? dommel reeds 100GB
jammer genoeg zat ik nogal ver van de centrale en heb ik nooit van de volle snelheid kunnen genieten, maar ik kon hier wel mee leven
ik ben redelijk tevreden geweest bij dommel, al hebben ze één keer onterecht €48.40 van m'n rekening gehaald, later terug gekregen via credit nota
verder is gebleken dat de mail van dommel onbetrouwbaar is, dus ben ik geleidelijk compleet moeten overschakelen op gmail
wat service betreft kan ik niet veel zeggen, niet veel de helpdesk nodig gehad. maar ik heb wel de indruk dat service geleidelijk verbeterde, in het begin duurde het soms weken voor een mail beantwoord werd, de laatste tijd ging dit precies wel vlotter.
ondertussen zijn mijn downloadgewoontes wel iets veranderd, is limiet minder belangrijk geworden - en had ik graag wat meer snelheid gehad. uiteindelijk vond ik ook dat ik veel betaalde voor wat ik maar kreeg. 35 euro voor een max 3,3 lijntje, plus dan nog eens 10 euro voor discoverylijn. ik heb nog geïnformeerd naar vdsl2 bij dommel, maar de activatie & modemkost is buiten proportie, een investering van €238 zie ik totaal niet zitten.

enfin, bedankt dommel en succes verder....
Bijlagen
opzeg.PNG
(59.26 KiB) 511 keer gedownload
Laatst gewijzigd door xenne 11 maa 2010, 14:41, in totaal 4 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
xenne
Elite Poster
Elite Poster

reeds reactie van dommel gekregen , wow dat is snel

Code: Selecteer alles

Geachte,

Het spijt ons te vernemen dat u besloten heeft uw abonnement bij dommel.com te willen opzeggen met inachtneming van de vooropgestelde opzegtermijn van 1 maand.

Uiteraard respecteren we uw beslissing.  We hebben hiertoe dan ook het nodige ondernomen in ons klantenbestand.  Uw abonnement zal op vervaldatum worden stopgezet.  Indien u alsnog uw opzeg wenst ongedaan te maken, dan vragen we u ons hierover zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via een reply op deze e-mail.

We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en kijken er alvast naar uit u in de toekomst mogelijk opnieuw als klant te kunnen verwelkomen!
da's een mooie afsluiter zou ik zo zeggen zo
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer

Tiens, ik heb nooit 'n mail of brief gekregen bij het opzeggen van Dommel..
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
cavecat
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Hello,

Een vraagje over het opzeggen van Dommel :
Ik heb netconnect+speedpack maar na m'n verhuis kom ik tot de constatatie dat ze hier blijkbaar geen ADSL2 kunnen aanbieden waardoor ik terugval op 4,6mbit
(alhoewel ze me wel tussen de 6 en 9mbit beloofden in een ticket van begin december ... hoe kan dat dan als er geen ADSL2 is ?)

Verhuis betekent een nieuw jaarcontract ,correct ?
Maar gezien dat speedpack hier nu niks staat te doen en de € 99 die ik daarvoor betaald heb , vind ik dat toch jammer.
Kan ik Dommel opzeggen zonder buitensporige kosten te doen ?

Gewoon als signaal alleen al zou ik dat graag doen ...
Na de verhuis bleek mijn ADSL niet mee gemigreerd (alhoewel én belgacom én dommel verwittigd waren op voorhand) , na een telefoontje moest ik eerst € 50 betalen... vooraleer ze iets wilden doen , verbazingwekkend want ik had net 3 maand abo vooruitbetaald.
Ook werd ik gewoon op ADSL1 gezet , zonder een mailtje of telefoontje met een "sorry , 't zal ADSL1 zijn want we hebben geen ADSL2"
Ik heb toen gevraagd of ze geen commerciële beslissing konden nemen ivm de migratie naar VDSL (activatie is immers maar € 25 voor nieuwe klanten , dat zouden ze voor mij ook kunnen doen) maar dat was compleet uit den boze... Vreemd bedrijf.
Floris Bakker for president!
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Ten eerste kan je hier es checken wat er mogelijk is en niet mogelijk is:

https://sunlight.schedom-europe.net/asp ... keuze.aspx

Ten tweede is het zo dat als je over een raw copper beschikt je je oude abo dient op te zeggen en een nieuw abo dient aan te vragen. Je hebt dus 50 euro betaald om opnieuw een dsl signaal te krijgen over raw copper. Je bent dan ook geen nieuwe klant aangezien je geen 12 maanden bij een andere isp bent geweest, dus de promo's.... daar heb je geen recht op ook al woon je nu op een ander adres.... en een speedpack aan 99 euro? da's wel heel veel.

Let wel: ik weet niet hoever je van een centrale afzit, dus indien dit vrij ver is bestaat de kans dat de snelheid die je nu hebt ook het maximale is dat ze je kunnen aanbieden. Indien de test via de bovenstaande link een hogere snelheid aangeeft en de helpdesk dit bevestigd zou het wel eens kunnen dat er een bgc technieker aan te pas dient te komen want dan is er iets fout met je bekabeling in huis.

Het opzeggen kan op 4 manieren:
1) de makkelijke manier: je zit je jaar uit bij dommel
2) de moeilijke manier: je laat vaststellen dat dommel grof in de fout is gegaan en sleept ze voor de rechter
3) de dure manier: je betaalt de overige maanden abo geld aan dommel en je bent vrij om te gaan waar je wilt
4) de vervelende manier: je betaalt niet meer of haalt de domicilie naar dommel van je rekening met alle negatieve gevolgen van dien.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
cavecat
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

De site geeft me de keuze tussen Netconnect en Speedconnect.
Netconnect heeft 6mbit max , dus effectief geen ADSL2.

Ik zit op 2,6km van de centrale volgens Bcom (ik heb geen raw copper , wel een discoverylijn) , 4,6mbit op ADSL1 is niet zo slecht.

Dat speedpack heb ik in 't begin aangevraagd , toen was de activatie daarvan €99 ... dezelfde prijs als ik nu zou betalen om een migratie te doen naar Speedconnect.

Ik denk dat 't jaar uit doen zal worden ...
Laatst gewijzigd door cavecat 13 maa 2010, 17:15, in totaal 1 gewijzigd.
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Volgens mij heb je geen schijn van kans om bij Dommel enig begrip te krijgen.
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Als je via netconnect adsl2+ kan krijgen staat dat erbij vermeld. Indien je opnieuw een speedback of boostpack wilt moet je die wederom erbij bestellen. Voor zoverre ik je verhaal kan volgen is dit (nog) niet geactiveerd op je nieuwe adres denk ik.
cavecat
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

I know , Dommel is merkwaardig strikt.

Je zou denken dat ze moeite zouden doen voor hun bestaande klanten , maar dat is er niet echt bij.
dasmewat
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 14 keer

Doemmel kent het woord 'klantvriendelijkheid' helemaal niet ! Een maal klant en ze hebben sch,,, aan je..
Ik weet dat uit ervaring
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik kan dat alleen maar beamen. De afgelopen 2 weken het nog mogen ervaren. Ze zijn ronduit arrogant tegenover hun klanten (bij deze ex-klant). En neen, ik heb het niet op een of andere manier uitgelokt, ik ben steeds in alle communicatie beleefd en vriendelijk geweest.

Ze zijn goedkoop en zolang alles werkt en de facturatie in orde is geen probleem. Maar o wee als je een technisch of facturatie probleem hebt.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

"Ze" dachten gewoon , met een ongelimiteerd verbruik en een lagere prijs zal het hier kassa kassa worden. Maar ze zijn bedolven onder hun eigen succes. Met een staff de naam niet waardig en een support de naam nog veel minder waardig, ging alles goed tot er problemen kwamen. Onderbevolkt, overstressed etc. zijn de resultaten. Schoenmaker, blijf bij je leest.
xenne
Elite Poster
Elite Poster

xenne schreef:reeds reactie van dommel gekregen , wow dat is snel

Code: Selecteer alles

Geachte,

Het spijt ons te vernemen dat u besloten heeft uw abonnement bij dommel.com te willen opzeggen met inachtneming van de vooropgestelde opzegtermijn van 1 maand.

Uiteraard respecteren we uw beslissing.  We hebben hiertoe dan ook het nodige ondernomen in ons klantenbestand.  Uw abonnement zal op vervaldatum worden stopgezet.  Indien u alsnog uw opzeg wenst ongedaan te maken, dan vragen we u ons hierover zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via een reply op deze e-mail.

We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en kijken er alvast naar uit u in de toekomst mogelijk opnieuw als klant te kunnen verwelkomen!
da's een mooie afsluiter zou ik zo zeggen zo
ondanks dit mooie berichtje blijven ze toch facturen sturen , en aangezien m'n domiciliëring stopgezet is dreigen ze ook al met afsluiten
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Het dommel antwoord als je ervoor belt zal zijn dat je je daar normaal niets van moet aantrekken. Dit ligt aan hun betalingssysteem en daar kunnen ze niets aan doen (zeggen zij).
xenne
Elite Poster
Elite Poster

PumbaaH schreef:Het dommel antwoord als je ervoor belt zal zijn dat je je daar normaal niets van moet aantrekken. Dit ligt aan hun betalingssysteem en daar kunnen ze niets aan doen (zeggen zij).
ah... oké .... bedankt voor de info , ik zal ze dan maar gewoon negeren... ? en hopen op een goeie afloop
snakeboots
Plus Member
Plus Member

Dag allemaal,

Even een vraagje over het opzeggen van dommel. Houd dommel zich aan de afsluit termijn? Dus als je een maand op voorhand opzegt om af te sluiten op 26/05/2010 (einde laatste factuur). Klopt het dan dat ze u gewoon afsluiten die dag of kan het ook zijn dat je plots zonder internet zit? Ik zou het moeten weten of ze er rekening mee houden aangezien ik aan teleworking doe. Ik heb geen zin om een hele maand op het werk te werken indien ik gewoon van thuis uit kan werken.

Vriendelijke groet,
Steven
Afbeelding
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

In vele gevallen blijft je aangetekend schrijven nog weken op de Post liggen: ze gaan er gewoon niet achter. En dan maar rappels en facturen sturen die jij niet moet betalen want je hebt je ontvangstbewijsje van je aangetekend schrijven.

Dus in dit geval zal je niet zonder Internet vallen, neen. Maar als je telewerken doet, raad ik het volgende aan: wacht tot je aangesloten bent op je nieuwe provider alvorens op te zeggen. Ja: je betaalt dan een dikke maand dubbel, maar je bent wel zeker!

Good luck :)
snakeboots
Plus Member
Plus Member

Goztow schreef:In vele gevallen blijft je aangetekend schrijven nog weken op de Post liggen: ze gaan er gewoon niet achter. En dan maar rappels en facturen sturen die jij niet moet betalen want je hebt je ontvangstbewijsje van je aangetekend schrijven.

Dus in dit geval zal je niet zonder Internet vallen, neen. Maar als je telewerken doet, raad ik het volgende aan: wacht tot je aangesloten bent op je nieuwe provider alvorens op te zeggen. Ja: je betaalt dan een dikke maand dubbel, maar je bent wel zeker!

Ik betaal nie graag dubbel. Voor mij mag het even zonder intenet vallen. Maar ik moet gewoon weten wanneer. Als dommel zich houdt aan de regels houdt is er geen probleem dus. Ik zie hier dat veel mensen het via e-mail hebben opgezegt en dadelijk antwoord hebben teruggekregen, denk ook dat ik deze weg ga doen i.p.v aangetekend schrijven. Ben nu al 13 maanden bij dommel :-)
Afbeelding
cavecat
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Ik heb ze een ticket gestuurd met de vraag of een verhuis een nieuw jaarcontract betekent en/of de opzegperiode dan anders is ... ze hebben simpelweg geantwoord dat er een maand opzeg is.

Ook in hun algemene voorwaarden zie ik niet direct iets staan dat over een verhuis gaat.

Heeft iemand hier enige "hard evidence" over ?
xenne
Elite Poster
Elite Poster

nog even een update... de facturen & verwittigingen die ik na m'n opzeg nog gekregen heb ben ik blijven negeren.... vandaag is het dommel signaal van de lijn genomen, er staat nu ook terminated bij my packages, en die te betalen factuur is ook verdwenen..... alles bij elkaar een vlotte opzeg geweest, waarvoor dank
av017
Starter
Starter

ik heb woensdag aangetekend schrijven verzonden om op te zeggen.
De dag erna al keurig email met bevestiging van opzeg en afsluitdatum, keurig dus
cavecat
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Ik heb een 3 weken geleden m'n aangetekende brief opgestuurd en vorige week pas een mail ontvangen dat ze die gezien en verwerkt hebben.
't duurt eventjes , maar 't werkt wel precies.

Zoals verwacht blijven de gewone facturen komen ... maar die negeer ik wel tot begin juni.

Ik moet zeggen dat de extra snelheid van TN een verademing is tov de 4,6mbit van Dommel ...
(Ik heb beide nu naast elkaar draaien)

Nu nog een goeie payserver vinden voor Usenet en ik ben volledig gesteld.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Wegens verhuis hier ook een lijn moeten opzeggen, had ik per fax gedaan. Ging vlot. De dag zelf al een mail terug. Maar een week erna wel nog een proformafactuur gekregen voor die lijn. Een mailtje gestuurd naar 'order dept' en ik kreeg 3-4 dagen erna keurig een mailtje dat ze het in orde gebracht hebben.
snakeboots
Plus Member
Plus Member

Ik heb ook dommel opgezegd en dit via mail. 1 dag later al mailtje terug dat ze het spijtig vinden maar dat ze het nodige gaan doen. En vandaag Belgacom aangevraagd voor op 19 juli. Nu hopen dat alles goed gaat. Dommel sluiten ze af einde juli.

Vriendelijke groet,
Steven
Afbeelding
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Heeft er iemand hier zo'n voorbeeld brief om dommel op te zeggen?

Van zodra belgacom actief is eind volgende week gaat mijn brief dan ook op de post.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
dummy1988
Starter
Starter

Ik heb gisteren mijn opzegbrief aangetekend verzonden (22/09), en gevraagd om op 22/10 het abonnement stop te zetten.
Daarop kreeg ik vandaag reactie dat ze mijn aanvraag ontvangen hebben en dat het op de vervaldatum zal afgesloten worden. De vervaldatum is echter 16/11/2010, bijna één maand later dus dan aangevraagd. Mijn Belgacom-combo Internet-TV is reeds aangevraagd om te activeren op 22/10. Zal dit geen problemen opleveren, en moet ik dan nog die ene maand betalen aan Dommel (terwijl ik uitdrukkelijk gevraagd heb om op 22/10 stop te zetten)?
tonym
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

De algemene voorwaarden bij de meeste ISP's vereisen een vooropzeg van 1 Maand. (=30 dagen)
Dit betekend in de praktijk een aangetekend schrijven met postdatum één maand + één dag voor vervaldag.
Hier maken ze ook regelmatig gebruik van om een maand meer te rekenen als het één dag te laat is.
En hiermee halen ze ook overigens gelijk bij betwisting omdat dit de juridisch correcte interpretatie is.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Goztow schreef:In vele gevallen blijft je aangetekend schrijven nog weken op de Post liggen: ze gaan er gewoon niet achter.

Ik stuur naar Dommel een aangetekende brief met als optie "bevestiging van ontvangst".
Die bevestiging dat ze het wel degelijk aangenomen hebben + afgetekend komt hier keurig terug met de post.
Nu durven ze nog zeggen dat ze geen aangetekende brief hebben gehad. :lol:
Nu vragen ze of ik een copy van de brief + een copy van het bewijs van aantgetekende zending nog is wil doorfaxen. :bang:
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
Bedankt: 649 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

ketter schreef:Ik stuur naar Dommel een aangetekende brief met als optie "bevestiging van ontvangst".
Die bevestiging dat ze het wel degelijk aangenomen hebben + afgetekend komt hier keurig terug met de post.
Nu durven ze nog zeggen dat ze geen aangetekende brief hebben gehad. :lol:
Nu vragen ze of ik een copy van de brief + een copy van het bewijs van aantgetekende zending nog is wil doorfaxen. :bang:
Op zo'n moment zou mijn slecht karakter bovenkomen en zou ik zeggen dat ik geen fax/scanner heb maar dat ze naar de documenten mogen komen kijken (op welbepaalde tijdstippen) :twisted:

Dat ze niets terugvinden is hun probleem, domiciliëring stopzetten en verder geen rekening houden met wat ze nog "willen/eisen"
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Joneszy
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

ben vorig jaar in januari van dommel ADSL2 naar dommel VDSL2 gegaan , en in maart het vaste ip geactiveerd. Kan ik dan nog steeds met 1 maand opzeg vertrekken bij dommel? Vind het nogal onduidelijk ...

waarom? Betaal nu 50 € (vdsl2 speedconnect plus) + 10 € Belgacom telefoonlijn + 21,33 € Telenet HD Digicorder = 81.33 € per maand ...

Bij Belgacom kan ik momenteel voor 61,45 € een pack internet intense & tv comfort nemen. (telefoon gebruik ik toch nooit)

Of zijn er nog andere promo's ?
Musashi
Starter
Starter

Het totaal van je eerste berekening mag je nu aanpassen naar 68 euro, gezien de nieuwe actie bij http://www.dommel.com (telefoon vervangen door rawcopper)
Joneszy
Plus Member
Plus Member

heb es een ticket gelogd bij de sales om te checken wat er mogelijk is voor bestaande klanten ... :-)
Joneszy
Plus Member
Plus Member

sinds vandaag actief bij belgacom VDSL2 30Mbit ! nog geen spijt van zulle !! :lol:
heezy
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

De datum van contractopmaak zegt bij mij 10/12/2009.

Ik stap nu ook over op Scarlet One. Ik veronderstel dat ik best vraag om mijn abbo stop te zetten op 08/02/2011, aangezien 10/01/2011 het abbo vernieuwd wordt en ik te laat ben door de 30 dagen opzeggingstermijn, en om nog volop gebruik te maken van hetgene waarvoor ik betaald heb (de vernieuwing op 10/01/2011).
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 5 keer

@heezy

Ik zit zowat in hetzelfde schuitje. Ik heb een paar dagen geleden scarlet internet + telefonie besteld. Dommel kan ik opzeggen, ik sta niet meer onder contract. Alleen hoe weet ik welke datum ik moet pakken om te beginnen met mijn opzegtermijn. als ik in mijn crm kijk staat er "the adsl signal is installed and operational since 04/08/2009" maar op mijn factuur staat er " proforma invocie created 4/12/2010 and end at 25/12/2010.
Alsook bij mijn package staat er dan renew date 1/1/2011. Next renew date 1/2/2011.
Wat is nu de juiste datum?
Alvast bedankt
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”