TV Vlaanderen DVBT besteld en niet ontvangen

ghostboy1993
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

TV Vlaanderen DVBT besteld en niet ontvangen

Berichtdoor ghostboy1993 » 1 week 4 dagen 3 uur geleden (09 Jul 2019, 20:38)

Ik heb van de 3de Juli Antenne TV ( DVBT ) van TV Vlaanderen Besteld en alles is betaald en heb een TRACK and TRACE Code MAAR het process bij Post NL blijft hetzelfde : Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces. Dus ik heb vandaag ( na 6 dagen wachten ) Post NL gecontacteerde en zij hebben mij uitgelegd dat ze het pakje verwachten om te verzenden van hun maar dat TV Vlaanderen hun nog niks heeft gegeven buiten een ' signaal ' dat er een pakje naar mij zou komen en dat het met een TRACK and Trace moet worden verstuurd.
Dus ik heb TV Vlaanderen gistere via Facebook gecontacteerd maar krijg geen antwoord :nono: Dus heb ze ook ge-mailed nu net in de hoop dat ze daar wel zouden reageren :roll:

Zijn hier nog mensen die via online besteld hebben en dat ze ZOOOOOO TRAAG hun bestlling hebben gekregen ? :bang:

sdecoster
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 14 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer

Re: TV Vlaanderen DVBT besteld en niet ontvangen

Berichtdoor sdecoster » 1 week 4 dagen 1 uur geleden (09 Jul 2019, 23:13)

Ik denk dat je een beetje hard van stapel loopt: als je je wat inleest over tv vlaanderen op dit forum dan zal je merken dat ze niet bekend staan om hun klantvriendelijkheid en snelheid van antwoorden.
Sinds wanneer heb je die T&T? Heb je er rekening mee gehouden dat er ook een weekend tussen zit?
Ik zou de T&T gewoon in de gaten houden de komende dagen (en misschien al eens een screenshot nemen van tijd tot tijd). Komt wel goed, hoop ik :wink:

Terug naar “Andere: DVB-T, TV over Internet (Bhaalu, Stievie, Yelo, ...), TV algemeen, ...”