Minister Gatz wil doorspoelen reclame verbieden

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

petrol242 schreef: Wanneer gaat er eens eindelijk een TV-abonnement komen, waarbij je zelf de zenders weert waar je niet naar wil kijken en niet voor wil betalen?
Ik blijf het gewoon een idiote gedachte vinden. Maar ik gun jullie deze besparing vanharte. Ipv 17 zeg maar 13 euro betalen voor enkel de zenders die je wil zien. Al vrees ik dat je eerder betaalt voor een techniek dan voor een aanbod.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Jij mag dat gerust idioot vinden. Ik denk dat we momenteel al lang niet meer voor "aanbod" betalen, met of zonder de keuze van zenders die je wil. Er wordt van alles door de strot geramd waar je niks aan hebt, maar waar je wel voor mag opdraaien.

Er is hier op het forum iemand die alleen Discovery Channel kijkt (ja, dat heeft ook reclame) en misschien hier en daar nog een andere zender. Wat doet een huidig abonnement bij de providers met zo iemand? Juist, die gaat naar alternatieven zoeken, al dan niet legaal, en dan zal het rap gedaan zijn met die zijn TV-abonnement.

Technisch gezien is het zeker geen meerkost want alle TV-providers maken gebruik van één of ander Ci+-gedrocht om hun content aan te bieden en te controleren. Ik vermoed dat er eerder een administratieve kost aan verbonden is, maar de hoofdrede is om ons een aanbod te geven dat we eigenlijk niet willen of waar we zelf niet de controle over hebben. En natuurlijk met een pak reclame, dat we, zoals ik het hier verneem, ook niet willen. Het is eigenlijk een vorm van koppelverkoop maar dat is spijtig genoeg niet meer strafbaar in België.

Als men de kijker eens wat meer zijn zeg zou geven in wat hij echt wil, denk ik dat er nog wel een toekomst is voor bepaalde zenders en aanbieders. Maar zoals het nu gepresenteerd wordt, ziet het er niet echt goed uit. Ik hoef maar in mijn eigen familiekring naar de opkomende generaties te kijken en dan is de rekening snel gemaakt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

petrol242 schreef: Ik hoef maar in mijn eigen familiekring naar de opkomende generaties te kijken en dan is de rekening snel gemaakt.
En als er één ding zeker is dan is het dat de opkomende generatie MEER zal moeten betalen dan wij ooit gedaan hebben... maar daar hebben ze duidelijk nog niet bij stilgestaan (net zo min als jij heb ik de indruk). Een gepersonaliseerd aanbod is namelijk in de meeste gevallen duurder dan een all-you-can-eat concept (tenzij je zo goed als niets eet).
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

r2504 schreef: En als er één ding zeker is dan is het dat de opkomende generatie MEER zal moeten betalen dan wij ooit gedaan hebben....
en als we van nu braaf doen wat de zenders, providers, kabelbedrijven willen gaan we natuurlijk op slag veel minder betalen hé :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Dat is jou conclusie... niet die van mij. Lees wat er staat... en hou je bij die feiten.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

@r2504 : Ik heb het helemaal niet over het financiële plaatje gehad van de "alternatieven" die mogelijk zouden zijn. Ik stel alleen maar vast dat het huidige concept zichzelf aan het kapot maken is.

Dat we altijd meer en meer zullen betalen zal waarschijnlijk wel zo zijn en dat beperkt zich niet tot alleen media.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

r2504 schrijft: ...en hou je bij die feiten...

...welke feiten?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

ITnetadmin schreef:Ik ben absolute voorstander van de VRT, zeker van Canvas, maar ik maak effe deze bedenking:

Zoals Xander De Rijcke in zijn zaalshow duidelijk maakt:
"Het gaat hem niet over het aantal kijkers, maar het aantal actieve kijkers.
Mensen die gekozen hebben om naar de zender te kijken.
De VRT heeft 500.000 kijkers als ze een testbeeld zouden uitzenden, door het grote aantal passieve ouderen die "den BRT " opzetten en dan consumeren wat er aangeboden wordt, no matter what; die kijkers hebben ze dus niet "verdiend".
Een programma met Geert Hoste dat 600.000 kijkers haalt en er toch in slaagt om een hashtag te lanceren in een aflevering die een (1) keer getweet werd, toont pijnlijk aan dat je met kijkcijfers alleen niks bent."

Die herhalingen van de Kampioenen tonen dat aan.
Ja, die halen een miljoen kijkers, maar hoeveel van die kijkers zijn gewoon mensen die hun tv aanzetten en heel de avond gewoon op dezelfde post laten staan?
Denk je dat dit bij VTM anders is?

Het punt is inderdaad dat dit soort kijkers afneemt/uitsterft. De tijd dat je den bak opzette en bleef kijken wat men serveerde is voorbij. Mensen kijken nu inderdaad vaker met een half oog terwijl ze nog met andere zaken bezig zijn zoals hun GSM/tablet. Het hangt ook van het programma af, een goede serie zal al uw aandacht vragen als je wil kunnen volgen.

Of iets goed is omdat erover getweet wordt is ook vreemd. Temptation island zou nogal kwaliteit zijn :lol:
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Wij lezen hier wel iets ivm de fratsen van goofer Gatz, maar voor meer begrip kijk ik wel eens graag over de grens:
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/20/np ... m-a1592783
Laatst gewijzigd door wied 30 apr 2018, 15:31, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Die passieve kijker zorgt wel voor volle filmzalen en is bijzonder actief als het op replay VOD aankomt.

Ik zou gans het idee maar overboord gooien dat men enkel de poweron knop kent en het toestel zichzelf uitschakelt na x aantal branduren.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

inderdaad, burgers gedragen zich minder en minder als volgzame schapen. Gelukkig maar :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

wied schreef:...welke feiten?
Dat we op termijn alsmaar meer zullen betalen voor onze media... ongeacht welke evolutie/technologie het zal worden.

Als er dus mensen zijn die denken dat streaming, pay per channel, ... uiteindelijk goedkoper zullen zijn dan vrees ik voor teleurstellingen.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

r2504 schreef: Dat we op termijn alsmaar meer zullen betalen voor onze media... .
gij verwart feiten met uw mening,

volgens u zou het goedkoper worden moesten we braaf onze 2O minuten reclame per uur blijven kijken en netjes altijd de volle pot blijven betalen.
da's een mening, geen feit
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

In dit geval vind ik dat r2504 gelijk heeft: in feite beweert hij dat we voor gelijk welke dienst altijd weer een hogere prijs zullen betalen in de toekomst :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

wied schreef:In dit geval vind ik dat r2504 gelijk heeft: in feite beweert hij dat we voor gelijk welke dienst altijd weer een hogere prijs zullen betalen in de toekomst :-(
neje

hij beweert dat we meer zullen betalen omdat we weigeren in de reclamefetisj van vtm en co mee te stappen
maw stappen we mee in die fetisj zullen we ni meer moeten betalen en zullen kwaliteitsprogramma's blijven bestaan

temptation island is met reclame
down the road is zonder reclame

ik weet wa ik kies :)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik ook.
Temptation uitgesteld bekijken. :banana:

:twisted:
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5199
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

cadsite schreef:Ik ook.
Temptation uitgesteld bekijken. :banana:

:twisted:
Die Down the Road ken ik niet, Temptation Island vind ik marginalen TV.
Geen van beide dus.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

1207 schreef:hij beweert dat we meer zullen betalen omdat we weigeren in de reclamefetisj van vtm en co mee te stappen
maw stappen we mee in die fetisj zullen we ni meer moeten betalen en zullen kwaliteitsprogramma's blijven bestaan
Nee, dat beweer ik niet... dat is jou conclusie maar zoals zo vaak staar je je blind op je eigen visie !
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

r2504 schreef: Nee, dat beweer ik niet... dat is jou conclusie maar zoals zo vaak staar je je blind op je eigen visie !
wat beweer je dan wel eigenlijk?
ik herhaal gewoon uw woorden hoor

duopolie is ok, de morele plicht om reclame te zien zodat vtm kan blijven bestaan, ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

1207 schreef:ik herhaal gewoon uw woorden hoor
Gelieve ze dan te quoten in plaats van ze te verdraaien.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

boulder schrijft: Temptation Island vind ik marginalen TV....

maar als marktsegment groot genoeg om dankbaar opgepikt te worden door een privé-zender...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5199
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

wied schreef:boulder schrijft: Temptation Island vind ik marginalen TV....

maar als marktsegment groot genoeg om dankbaar opgepikt te worden door een privé-zender...
VRT is ook een kijkcijferhoer.
Anders zouden ze de Kampioenen ook niet eindeloos laten opdraven, ook al zijn het ondertussen bejaarden die twintigers spelen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Anders zouden ze de Kampioenen ook niet eindeloos laten opdraven...

wees blij dat ze zuinig omgaan met ons belastingsgeld :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

(TV) Touché :beerchug:
manutimmers
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 apr 2018, 23:25
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Vaganzza schreef:Daarnet op Radio 1 hoorde ik dat minster Gatz, ...
Allez weer zo'ne jan-me-kloten die teveel geld krijgt voor geen zak te doen, die ook eens in de gazet wil komen met een of ander dwaas idee om een of ander gezichtsloos bedrijf te paaien. Politiekers vergeten veel te veel dat ze worden verkozen door mensen NIET door bedrijven!

Van welke partij is deze zot nu wer? Kunne we AUB bij de volgende verkiezingen NIET MEER op van die idiote klootzakken stemmen!

De dagdagelijkse problemen moeten niet nog erger worden door dit soort gespuis!
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Op die zo staan te brullen stem ik ook niet :wink:
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

manutimmers schreef: Van welke partij is deze zot nu wer? Kunne we AUB bij de volgende verkiezingen NIET MEER op van die idiote klootzakken stemmen!
Het grappige is dat hij van Open VLD is, een liberaal die pleit voor ........ :lol:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Hun slogan is toch duidelijk: Gewoon poen!
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Vaganzza schreef:een liberaal die pleit voor
Voor regulering wanneer het bedrijven uitkomt en geen regulering wanneer het bedrijven zou benadelen, duh. Moet niet verwachten dat ze consistente idealen nastreven, het énige waar het hen om te doen is, is zo veel mogelijk geld verdienen met zo min mogelijk weerstand van de overheid, ook al betekent dat al de rest te kakken zetten.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5786
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Nu gaat het écht gebeuren:
Econopolis pleit daarom voor de invoering van “unskippable reclame” op uitgesteld kijken, reclame die de kijkers niet kunnen doorspoelen.
https://www.hln.be/ihln/multimedia/uitg ... ~a243131c/
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Econopolis... als je weet uit welk nest dat dat komt, dan weet je genoeg.

De kijker stelt duidelijk zijn voorkeuren en toch wil men er keihard tegen in gaan. Dat is aan zelfvernietiging doen.
Netflix en consoorten gaan hier heel blij mee zijn. Het medium TV is gedoemd om te verdwijnen als het zich niet aanpast aan de noden van de kijker. Ik ken genoeg mensen die meer voor hun abonnement willen betalen voor minder zenders, maar dat men zelf kan kiezen naar inhoud en tijdstip.

En Gatz is wel grappig. Bestuderen van de studie... :bang:
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik begrijp dat de televiszenders ook op een of andere manier hun inkomsten moeten verdienen. De modale kijker is reeds structureel een aardig bedrag maandelijks aan het betalen.

Het zou interessant zijn om de weten wat de kostenstructuur is van de distributiebedrijven en hoeveel de zenders daarvan krijgen. Misschien is het zoals in de land- en tuinbouwsector. De producten krijgen bijna niets, de tussenpersonen verdienen dik en de klant moet de rekening betalen.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Ik denk niet dat iemand er een probleem mee heeft om 2 minuten reclame te zien voor een programma, 2 minuten halfweg en een snelle commercial op het einde. Tegenwoordig is het echter minstens 5 minuten. Ik "spoel" zelfs niet meer door, ik skip meteen 5 minuten met 1 druk op de knop en ga dan nog even fast forward. :)

Of ik kijk online, cast het naar de tv en door de adblocker heb ik niet eens reclame...
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Of wat er mij stoort:
Gisteren lineair gekeken naar een programma die ongeveer 25 minuten duurt.
Voor het programma 10 minuten reclame (nadat het al zou moeten begonnen zijn), tijdens het programma 2x een blok van ongeveer 7 minuten.
Dit samengeteld duurt de reclame al even lang als het programma...
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

Dat is exact de reden waarom hier al lang niet meer naar de commerciële omroepen gekeken wordt (naast het feit dat ze bijzonder weinig te bieden hebben). De paar programma's waar ik eventueel toch nog zou naar kijken laat ik links liggen, ik kan het niet opbrengen met naar zinloze spots te zitten kijken die langer duren dan het programma zelf.
De eerste keren dat we in de US waren (2e helft '80's) keken we 's avonds meestal wel wat TV en toen was er al veel reclame, latere trips (na 2000) keken we nog enkel 's morgens even naar BBC World als het beschikbaar was maar gewone TV? Niet meer om naar te kijken met de onderbrekingen en banners tijdens programma's.
De zender bobo's hebben een strop gemaakt en trekken ze stilaan meer en meer zelf dicht. Enerveer genoeg kijkers en ze zijn weg.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

blaatpraat schreef:Dit samengeteld duurt de reclame al even lang als het programma...
Wat mij betreft is dat "blaatpraat"... https://www.vlaamseregulatormedia.be/nl ... er-reclame
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

En daarna zal je terug verplicht reclamefolders in je brievenbus moeten accepteren
Daarna zullen borden aan de verkeerslichten worden opgesteld en t zal zolang rood zijn totdat alle filmpjes de revue gepasseerd zijn.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

r2504 schreef:
Wat mij betreft is dat "blaatpraat"... https://www.vlaamseregulatormedia.be/nl ... er-reclame

12 minuten per uur en dan nog een pak reclame voor eigen programma's. Op die manier komen er al ettelijke minuten per uur bij.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
DidierS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 24 jul 2012, 08:46
Twitter: ON8SD
Locatie: JO11ib
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 25 keer

Tellen de infomercials mee in die 12 minuten? Op vandaag heb je steeds meer blokken die er zo uitzien:
- reclame voor eigen programma's
- effectief reclameblok
- reclame voor eigen programma's
- infomercials
- reclame voor eigen programma's
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

bruma schreef:En daarna zal je terug verplicht reclamefolders in je brievenbus moeten accepteren
Daarna zullen borden aan de verkeerslichten worden opgesteld en t zal zolang rood zijn totdat alle filmpjes de revue gepasseerd zijn.
Hmm, misschien is dat nog een idee - aan de verkeerslichten een led display monteren dat reclamefilmpjes afspeelt terwijl het rood licht is...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”