Twee tot de zesde macht op VRTnu.be, aflevering van 12 november

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 809
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb net gekeken naar Twee tot de zesde macht, deze was rond half negen opvraagbaar via VRTnu.be. Even streamen naar mijn Chromecast en ik kon zo de hele aflevering bekijken. Ik moest helaas vaststellen dat na 5 minuten de link naar die aflevering een 404 opleverde. Mijn Chromecast heeft wel de volledige aflevering kunnen streamen.

Ik wil hier geen discussie starten over schuld/onschuld van Bart De Pauw omdat ik zoals veel mensen vindt dat dit in een rechtbank moet worden uitgeklaard. Ik zit al redelijk lang op "het internet" en heb het zien evolueren van iets bijna "preuts" (was not done om nog rond 20u nog een bericht te sturen via MSN Messenger, iets met beleefdheid en zo) naar een riool van stinkende vuiligheid. Weg beleefdheid of beetje zelfbeheersing, iedereen roept, scheldt en tiert er maar op los. Wat ik de voorbije week heb zien passeren op sociale media geeft me geen leuk toekomstperpectief van de mensheid. Om gewoon van te kotsen. BDP is niet het enigste verhaal deze week waar iemand via sociale media werd afgemaakt. Ook een 18jarige werd deze week door de publieke opinie opgejut en bedreigd. Sociale media en onze obsessie/verslaving voor de smartphones gaat onze ondergang worden. We praten niet meer met elkaar IRL maar alles gebeurd via het internet.

Waar ik met deze discussie wel naartoe wil gaan is het feit dat de VRT al dagen weet dat ze deze avond Twee tot de zesde macht niet gingen uitzenden. Maar blijkbaar heeft iemand dat dan niet gedaan voor VRTnu.be, althans de beperkte tijd dat het toch even beschikbaar was. Laat het dan staan voor iedereen die het wel nog wil bekijken of zorg dat ge boeltje beter op orde hebt technisch gezien.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

automatische upload vergeten te deleten?
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Los van het feit wie al dan niet gelijk heeft. Is het nu niet vreemd dat enkel die ene aflevering offline gehaald wordt? Alle vorige staan er wel nog... Is dezelfde Bart.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Ja, maar die zijn uitgezonden en dus herbekijkbaar. De laatste is nooit uitgezonden, jammer dat ze er weer af is. Ik heb er nog vlug enkele bekeken omdat ik schrik had dat ze er plots allemaal af gingen zijn.
Ik vraag me af wat ze met It's Showtime gaan doen, ik keek uit naar die serie.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ging men dit niet vervangen door twee uitzendingen van Tabula Rasa ?

(me snel gaan kijken of dit nu wel is opgenomen).

Edit: Gelukkig heeft TN z'n EPG data tijdig aangepast en zijn de twee afleveringen van Tabula Rasa opgenomen :banana:
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 13 nov 2017, 09:49, in totaal 1 gewijzigd.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 895
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

MClaeys schreef:Ik vraag me af wat ze met It's Showtime gaan doen, ik keek uit naar die serie.
Is momenteel al/nog te zien bij Telenet.
Knappe serie trouwens, vooral de aflevering met Lucas Van Den Eynde in een gastrol was hilarisch, al vond ik de laatste aflevering dan eerder een tegenvaller.
Ik kan me inbeelden dat Ella-June Henrard de laatste dagen ook wel wat vervelende vragen heeft mogen beantwoorden. Ze speelt haar rol overigens prachtig in de serie.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Klopt, maar wie geen Telenet heeft was aangewezen op Een, vandaar dus. Telenet heeft ook laten weten dat de serie blijft.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6113
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Ik hoop dat SBS er wel eens mee zal afkomen.
Zoiets veelbelovends in de vuilbak kieperen omdat 1 van de makers...
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Dat kan wel, de serie is gemaakt met steun van Telenet en die zitten ook dik in SBS dacht ik, hopelijk.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

r2504 schreef:Ging men dit niet vervangen door twee uitzendingen van Tabula Rasa ?
De komende weken worden het trouwens telkens ook twee uitzendingen van Tabula Rasa.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”